אבירם חוגג שנתיים

$(function(){setImageBanner('a883aa2c-3cfe-4562-a9af-850277bc69ef','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33373,'Image','');})

הוא הגיע לבאר שבע עם דוכן התכשיטים ממש במקרה וכעבור פעמים בודדות הבין שהתאהב בקצב של העיר ובחום האנושי של הדרום. "באר שבע נט" עם סיפורו של אבירם בטש.

תכירו אבירם בטש, בן 32 רווק יליד ראשון לציון, שבראיון ל"באר שבע נט" מספר שהגיע לביקור בבירת הנגב, התאהב במקום וממש בעוד שבוע הוא חוגג שנתיים לעסק המצליח שלו. לכבוד יום הולדת שנתיים הלכנו לשמוע מה סוד הקסם של אבירם. 

איך התחלת לעסוק במקצוע ומה משך אותך לעשות את זה?

"עוד כשהייתי בגיל התבגרות הייתה לי משיכה לאופנה אקססוריז, אחרי שסיימתי תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול במכון הטכנולוגי חולון ועברתי תקופה לא יציבה בכלל בין עבודות "משבר גיל 30" נקרא לזה, היה יום אחד שהחלטתי להכין לעצמי כמה פריטים והבנתי כמה עולם העיצוב הוא אינסופי וכמה אין גבול ליצירתיות וזה מה שמדליק אותי. בזמן שאני מכין תכשיטים, פתאום קופץ לי עיצוב לראש שמדביק אותי לכיסא במשך ימים רק להכין ולעשות עוד ועוד עיצובים ולהוציא לפועל עוד רעיונות".

למה החלטת לפתוח את העסק דווקא בבאר שבע?

"פתיחת החנות בבאר שבע קרתה לגמרי במקרה, זה היה כמה חודשים אחרי שהתחלתי להכין תכשיטים החלטתי שבא לי לנסוע לבאר שבע, תוך מחשבה שזאת עיר שלא חוויתי אף פעם באופן אמיתי כמו שצריך, תמיד הייתה בי סקרנות למדבר ולשקט המדברי. כשהגעתי לבאר שבע פתאום הבנתי כמה היא השתנתה וכמה היא בועטת כיום בסצנות המובילות של המוזיקה, הפסטיבלים ובתחומים נוספים.

ובאמת אחרי הפעם הראשונה בה פגשתי אנשים ולקוחות בדוכן שהיה אמור להיות זמני, החוויה איתם הייתה כל כך חמימה ומפרגנת, שהיה בי דחף לחזור שוב, פשוט הבנתי שהתאהבתי בווייב של באר שבע ושל הבאר שבעים".

התאהב בבאר שבעים צילום פרטי

איך הייתה מגדיר את הקהל הבאר שבעי ומה לדעתך הכי חשוב להם?

"הקהל הבאר שבעי מדהים בעיניי והוא בעצם זה שעזר לי לקבל החלטה לעבור לגור בבאר שבע ולעזוב את המרכז. לגבי מה חשוב להם לדעתי זה משהו שחשוב גם לי ולכל אדם שרוכש מוצר כלשהו בייחוד תכשיט. הכי חשוב זה איכות המוצר. כשפתחתי את העסק היה לי ברור שאני הולך להביא מוצרים באיכות הכי גבוהה שאפשר, שלא משחירים, מחלידים וודאי שלא עושים אלרגיה או תופעות לא רצויות ושיחסוך ללקוחות ולי כאב ראש של "פינג פונג שירות לקוחות" אני רוצה שלקוח יקנה ושיהיה מרוצה מאיכות המוצר ושיבין שהוא קיבל תמורה גבוהה לכסף שהשקיע".

מהרגע שפתחת את החנות כל הבאר שבעים מדברים עליה, מה סוד הקסם שלך?

"עיצובים מותאמים לקהל לקוחות שלי, בקו עכשווי שמתאים לכל רגע במהלך היום, מהבוקר, לעבודה, דרך הבירה בצהריים ב'"כפרה" או ב"עתיקה" בשישי עד לתכשיטים לאירועים שצריך להיראות אלגנטי". 

תכשיטים שמתאימים לכל רגע ביום צילום פרטי

איזה תכשיט אתה הכי אוהב?

"לאחרונה יש לי קטע עם טבעות מאסיביות, אני חושב על כל מיני עיצובים מיוחדים לעשות בסטודיו לצורפות".

איזה טיפ תוכל לתת לנשים וגברים שעונדים תכשיטים?

"טיפ לנשים - תמשיכו להיות נועזות כמו שאתן בשילובים המגניבים שאתן עושות עם התכשיטים.

טיפ לגברים - תעזו לענוד תכשיטים, איך שבא לכם וכמה שבא לכם, תכשיטים מוסיפים טאצ' מחוספס ללוק". 

אבירם בטש תזכרו את השם צילום פרטי

משהו נוסף לסיום?

"אני רוצה להודות לכל אחד ואחת מהלקוחות שבחרו להאמין בי בתחילת הדרך ועד היום ואני מודה לכל לקוח/ה חדש/ה שמצטרף למעגל הלקוחות הקיימים שלי, בזכות הפירגון שלכם והרצון שלכם שאצליח, בזכות ההמלצות בזכותכם!! תודה רבה רבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('69b203bf-1563-4f45-bd4e-a59547794acf','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33375,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה