צפו: נערכים לבואם של הישראלים מספינת הקורונה



במד"א נערכים לפינוי הישראלים שינחתו בארץ מ"ספינת הקורונה"

שניים עשר הישראלים הנמצאים בשבועיים האחרונים בבידוד על ספינת תענוגות מול חופי יפן, מחשש להידבקות בנגיף הקורונה, צפויים לנחות בנתב"ג בימים הקרובים. עם נחיתתם, הם יפונו באופן מבוקר, באמבולנסים של מגן דוד אדום, למרכז הרפואי שיבא בתל השומר.  

החובשים והפראמדיקים של מד"א ממשיכים להיערך לפינוי שניים עשר הישראלים, כשהם מוגנים בעזרת חליפה מיוחדת, מסיכה, כובע ומשקפיים, על פי הפרוטוקול הנהוג במקרים בהם קיים סיכוי להדבקה בנגיף. לאחר הפינוי, האמבולנסים יחוטאו על ידי מערכת מיוחדת, שמבטיחה שמירה על בריאותם של החולים והפצועים הבאים שיפונו בהם, ושל צוותי מד"א.  

מנהל אגף רפואה במד"א, רמי מילר מסר: "צוותי מגן דוד אדום ערוכים במהלך כל השנה, ופועלים במיומנות ובמקצועיות בכל מקרה בו הם נדרשים למתן טיפול רפואי ופינוי של חולים החשודים כנשאים של מחלות זיהומיות. לפיכך, נושא מיגון צוותי מד"א וחיטוי האמבולנסים הוא לא דבר חדש עבורנו, ואנו מתורגלים ומנוסים בו גם בשגרה".  

מנכ"ל מד"א, אלי בין הוסיף: "במגן דוד אדום, אנו ערוכים לפינוים של שניים עשר הישראלים שינחתו בארץ, לאחר שהייה של כשבועיים בספינת התענוגות מול חופי יפן. על מנת שלא לקחת סיכונים, החובשים והפראמדיקים שיפנו אותם, ימוגנו בערכות מלאות המיועדות למקרים מאין אלו. אנו פועלים בתיאום ובשיתוף פעולה מלא עם משרדי הבריאות והחוץ, עם רשות שדות התעופה ועם בית החולים שיבא בתל השומר".  

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה