איך הופכים ליזמים צעירים? - יום פתוח במכללת סמי שמעון

$(function(){setImageBanner('ec46a43a-2a4b-4b8c-801a-cb1c46bc85c5','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

בשנים האחרונות שוק העבודה מרבה לעסוק ביזמות, סטארט-אפים ועסקים טכנולוגיים. צעירים רבים המעוניינים בדרך זו הולכים לרוב ללמוד הנדסה כדי לרכוש את הידע הרצוי. ביום שישי הבא, 21.12, יתקיים ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון יום פתוח ללימודי ההנדסה במחלקות השונות. במהלך היום המועמדים יוכלו להכיר את מרכז היזמות והחדשנות של המכללה המקדם הקמת עסקים ומיזמי היי-טק

ביום שישי הבא, 21.12, יתקיים ב-SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון יום פתוח ללימודי ההנדסה. במהלך היום יוכלו המועמדים להכיר את מחלקות ההנדסה השונות, את המעבדות וצוות ההוראה וגם את המרכז ליזמות וחדשנות, EIC, לפיתוח כישורי יזמות ותמיכה בהקמת מיזמים טכנולוגיים.

 יום פתוח במכללת סמי שמעון---קרדיט למכללה

מרכז EIC הוקם במטרה לקדם את נושא היזמות והחדשנות ב SCE על מנת לאפשר לדור המהנדסים הבא לפתח כישורי יזמות, פיתוח מוצרים חדשניים, וכן כיצד לקדם מוצרים בשוק תחרותי. כך לדוגמה מספר יבגני גמבום מבאר שבע, סטודנט שנה ד' במחלקה להנדסת מכונות ואחד הסטודנטים הלומדים יזמות במסגרת המרכז: "במהלך התואר למדנו הרבה תאוריה והתעסקנו בקורסים ספציפיים למקצוע מהנדס המכונות. השנה, בקורס היזמות אנו לומדים בעיקר תוכן עסקי כמו לדוגמה מחקרים על חברות שונות במשק, דרכי פעילות של פירמות גדולות ופרויקטים ליצירת הון באמצעות השקעות נכונות".

במסגרת הקורס הסטודנטים לומדים מניסיון של אחרים בתחום היזמות ואף מתנסים בעצמם ביזמות ועשיית רווח על השקעה. "אנו בונים מצגות ומציגים לשאר הסטודנטים במחלקה על חברות וסטארט-אפים. זה עוזר לנו ללמוד מושגים חדשים מעולם היזמות ובכלל להכיר לעומק את כל הסכנות וההצלחות של עולם זה.

"באחת המשימות, לדוגמה, התבקשנו להקים מיזמים קטנים שהמטרה היא לעשות רווח באמצעות הון התחלתי. יחד עם שותף, דובר השפה הערבית, החלטנו להקים קורס ללימוד השפה הערבית למתחילים וכבר העברנו פעילות ראשונה בפאב ביאליק 26 בבאר שבע. היה ערב מוצלח מאוד ואנו שוקלים להמשיך עם הפרויקט".

בסיום שנת הלימודים סטודנטים משנה ד' יגישו את פרויקטי הגמר שלהם. הסטודנטים הלומדים במרכז היזמות מתבקשים גם להעביר מצגת קצרה על הפרויקט מול משקיעים פוטנציאליים במטרה ללמוד על הצגה של מוצר בעתיד ולנסות לקדם את הפרויקט שלהם כבר בסיום לימודם. "אני מרגיש שהמכללה מאוד דוחפת ומקדמת אותנו להקים סטארט-אפים חדשים משלנו, להיות יזמים וליצור דברים חדשים. יש לי תחושה שאם ארצה לעסוק ביזמות בעתיד אז קיבלתי את הכלים הדרושים מהמכללה".

ראשת המרכז ליזמות ולחדשנות, ד"ר נטע קלע מסרה בתגובה: מרכז היזמות והחדשנות של המכללה, EIC, הוא מקור לגאווה עבור כולנו. המרכז הוא חלק מתפיסת ה-Project Oriented להכשרת המהנדס, המייחדת את המכללה וכוללת ניסיון מעשי ומטפחת יצירתיות ויישום של החומר הנלמד באמצעות תחרויות ופרויקטים לאורך כל תקופת הלימודים. אנו מאמינים בלקדם את הסטודנטים לכיוון יזמות וחדשנות על מנת להקנות לסטודנטים יתרון בשוק העבודה התחרותי שנמצא במירוץ אחר חדשנות וכן לעידוד הקמת חברות היי-טק נוספות בדרום בפרט ובארץ בכלל. אנו מאמינים כי הלימודים ליזמות הם חיוניים לכל מהנדס ומקווים שהמרכז יהווה חלק בלתי נפרד מהכשרת המהנדסים שלנו במסגרת התואר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('26790f48-5792-4cbd-acd7-9fa648ad140c','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה