תחזית אסטרולוגית לחודש ספטמבר 2018 לכל המזלות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d3b52212-58ea-48ed-b3b8-47c84b687d5a','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('d3b52212-58ea-48ed-b3b8-47c84b687d5a','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

מה הכוכבים צופנים לכם החודש? ניתוח מלא של עופרה דמרי

קשת

קשת-

 החודש כל הפלנטות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה. בתחילת החודש מה- 6.9 – תהייה לכם הזדמנות לשינוי מקום או מסגרת העבודה או הקריירה, אולי התחלה של קריירה חדשה, זמן ליהנות ממעגל החברים שלכם. וגם זמן למצוא את הפנימיות שלכם. יכול להיות שאהוב מהעבר חוזר לחייכם. אמצע החודש- זמן טוב לצאת ללימודים של משהו חדש עבודה ברשתות . סוף החודש- הזדמנות לרומנים, ורומנטיקה[ זמן להנאות החיים, זמן להגשים את החלומות שלכם.

דלי

דלי-

החודש כל הפלנטות האישיות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה. תחילת החודש מה- 6.9- הזדמנויות פיננסיות חדשות כולל ממקור אחר, זמן לבדוק מה אתם עושים עם הכסף שלכם. זמן להתעניין בכל העולם המטפיזי. מעולה לנסיעות , ולקשרים בין לאומיים, גם של אנשים וגם של עסקים. אמצע החודש אתם נמרצים יותר, טוב לחזור לפעילות גופנית,, זמן טוב להוציא לפועל רעיונות שלכם. סוף החודש- זמן טוב לצאת לטיול שמזמן רציתם. הזדמנות להכיר אנשים חדשים, זמן טוב לסיים פרויקט שהתחלתם.

גדי

גדי-

החודש כל הפלנטות האישיות  בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב במן האחרון מתקדם קדימה. תחילת החודש מה- 6.9 – טוב לצאת לטיול או לתכנן טיול, זמן טוב לצאת ללמוד משהו חדש, לכתוב ולפרסם משהו שלכם. זמן להתעניין במיסטיקה, להכניס יותר משמעות לחיים שלכם. זמן להכיר אנשים חדשים בארץ ובעולם, דרך נסיעות או דרך הרשתות החברתיות. אולי תרצו לרתום את עצמכם לעזור לאחרים. אמצע החודש- מאיר על הפיננסים שלכם , אולי תקבלו החלטה לשנות עבודה או קריירה. סוף החודש- תתעסקו בכל מה שקשור לבית ולסביבה, חלקכם עוברים ממגורים אחרים או מתכננים לעבור. יכול להיות חידוש קשרים עם בני משפחה שמזמן לא הייתם בקשר.

דגים

דגים-

החודש כל הפלנטות האישיות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה. תחילת החודש מה- 6.9 עוסק במערכות היחסים שלכם, להכניס רומנטיקה והתרגשות במערכות יחסים קיימות, ולהתחיל חדשות לפנויים, זמן למערכות יחסים עסקיים חדשים, אתם תגדילו את מעגל החברים שלכם, כולל קשרים עם מדינות מעבר לים. יהיו הזדמנויות לעסקים בין לאומיים, אתם תתפתחו במקומות שקודם חששתם. אמצע החודש- התעסקות עם העולם הרוחני, התכנסות לפנימיות שלכם, סוף החודש התעסקות עם הפיננסים שלכם ושל בן הזוג או השותף, תקבלו בשורות טובות בנוגע לבן הזוג או השותף בכל הנוגע לכסף. סוף החודש- אתם עדיין בפיננסים, תשלומים, והגדלת ההכנסות. הזדמנויות חדשות להתקדם ולהתפתח.

טלה

טלה-

החודש כל הפלנטות  האישיות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה, תחילת החודש מה- 6.9- התחלות חדשות בתחום העבודה, או התחלה של פרויקט חדש, יכול להיות התעסקות עם הבריאות הפיזית שלכם אולי תרצו ללמוד משהו בתחום. אולי תרצו להתנדב . זמן מתאים להכניס אהבה ורומנטיקה במערכות היחסים שלכם, לפנויים זמן מעולה למצוא זוגיות. זמן טוב לשחרר את העבר שלכם. אמצע החודש- טוב לטיפול רגשי למי שצריך, זמן להתנדב, להצטרף לארגון עם רעיון אידאולוגי משותף, זמן שלכם להיות השראה לאחרים. סוף החודש – עיסוק מתמשך במערכות היחסים שלכם, זמן טוב לרענן ולהכניס יותר עניין ואיזון, בכל מערכו היחסים שלכם.

שור

שור –

החודש כל הפלנטות האישיות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה. תחילת החודש – טוב להתחיל עסק חדש, למי שרוצה, זמן להנאות החיים, רומנים, ורומנטיקה, זמן ליצירתיות שלכם, זמן לפרסם משהו משלכם, זמן טוב למערכות היחסים שלכם, לפנויים זמן טוב למצוא זוגיות, זמן טוב למערכות יחסים עסקיים. אמצע החודש – מאיר על אזור הקריירה שלכם, והשרות לאחר. הזדמנות להתחלות חדשות במקום הבודה שלכם, או לשנות משהו במקום העבודה הנוכחי. זמן להתחיל אורח חיים בריא. סוף החודש- מאיר על הבריאות הפיזית שלכם , תחזרו לפעילות גופנית, לחיות מסודר יותר, תמצאו את האיזון בין החיים הפנימיים שלכם לבין כל מה שחיצוני לכם. זמן ללמוד כלמה שמטפיזי. שימו לב לחלומות שלכם.

תאומים

תאומים –

החודש כל הפלנטות האישיות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה. תחילת החודש מה- 6.9 – אפשרות למעבר מגורים אחר, או שדרוג הקיים. משהו קורה בבית שלכם או בסביבה שלכם, אלי תתחילו עבודה מהבית. זמן טוב לאהבה ורומנטיקה, זמן לרומנים למי שרוצה. טוב לעסקים, זמן טוב למכור ולפרסם מוצר או שרות שלכם. זמן מעולה להנאות החיים. יכול להיות שתקבלו בשורות טובות בנוגע עבודה שלכם. זמן טוב לבדוק  את הבריאות שלכם. אמצע החודש- טוב לטיולים, טוב לקשרים בי לאומיים, טוב ללימודים גבוהים, זמן טוב להעצים את המיומנויות שלכם. זמן טוב למסע הרוחני שלכם. סוף החודש- מאיר על אזור ההנאות שלכם, תהיו השראה לאחרים, תהיו בעלי מוטיבציה עצמכם ולאחרים. זמן טוב להתחיל פרויקט חדש. זמן טוב להתחבר למעגל החברתי שלכם.

סרטן

סרטן-

החודש כל הפלנטות האישיות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה.  תחילת החודש מה- 6.9 - יכול להיות שתצאו לטיול למקום שרציתם לבקר בו, זמן טוב ללמוד משהו חדש, זמן טוב לתקשורת מכל סוג, מעולה לחתום על חוזים זמן מעולה לרעיונות היצירתיים שלכם, זמן לרענן את המוח, להוציא כאב ומשברים מהעבר ולפנות מקום למחשבות וחוויות חיוביים זמן לעיסוק עם ילדים, הנאות, זמן להוסיף רומנטיקה למערכות היחסים שלכם, לפנויים זמן למצוא זוגיות. אמצע החודש- מאיר על אזור הכספים שלכם , זמן לעשות שם סדר, מה נכנס ומה יוצא, מעולה להתחיל עסק מהבית. סוף החודש- מאיר על העבודה והקריירה שלכם, ועל השינויים שאתם מחוללים שם, יכול להיות שתשנו כיוון או שינוי בסוגי האינטראקציות שלכם עם אנשים , תכניסו איזון בין החיים המקצועיים שלכם לבין חיי המשפחה שלכם.

אריה

אריה-

החודש כל הפלנטות האישיות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה. תחילת החודש מה- 6.9 – מאיר על הדימוי העצמי שלכם, איך אתם רואים את עצמכם. זמן להעריך את עצמכם יותר. זמן להתחלות חדשות בתחום הפיננסים. יכול להיות שתתחילו עבודה מהבית, או שתמצאו עבודה חדשה, יכול להיות שתיהנו מהכנסה פסיבית. אמצע החודש- מאיר על מערכות היחסים שלכם , תקבלו הרבה מרץ ואנרגיה למערכות היחסים שלכם, זמן טוב למערכות יחסים עסקיים. זמן להזיז את כל מה שהתעכב קדימה. סוף החודש-  אולי תצאו לטיול, זמן ללמוד משהו חדש, מאיר על החברויות שלכם, יכול להיות לחלקכם שתרצו לקיים יחסים בין לאומיים עסקיים ולחלקכם אפילו אישיים. זמן טוב לפרסם משהו שלכם.

בתולה

בתולה-

מזל טוב לחוגגים יום הולדת, החודש כל הפלנטות האישיות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה, תחילת החודש מה- 6.9 – התחלות חדשות , הנאות וסיפוק, זמן לעשות משהו חדש לעצמכם, אולי לשדרג את המראה שלכם, אולי תקנו לעצמכם משהו יפה, זמן מעולה לצאת החוצה, זמן טוב ללימודים, רוחניות. טוב לפיננסים שלכם, יכול להיות קידום או תוספת, תקבלו בשורות טובות בנוגע  לפיננסים. מעולה לטיולים. אמצע החודש- תהיו מאוד עסוקים בכל מיני תחומים, אתם תספיקו הרבה בזמן הזה, טוב לחזור לכושר גופני. סוף החודש- מאיר על הפיננסים שלכם, תרגישו טוב בקשר לעצמכם, יכול להיות שתיהנו מהכנסה פסיבית. זמן לסיים משהו שמזמן התחלתם. תהפכו כישרון לעסק מרוויח.

מאזניים

מאזניים-

החודש כל הפלנטות האישיות  בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה, תחילת החודש מה- 6.9 – זה זמן לשחרר את העבר, את כל מה שלא מתאים לכם יותר, זמן מעולה להיכנס לפנימיות שלכם, זמן טוב לצאת  לטבע, שימו לב לחלומות שלכם. זמן לחברויות שלכם, זמן לעשות משהו שאתם אוהבים לעצמכם, תשקיעו בנראות שלכם, תעריכו את עצמכם יותר. אמצע החודש- יכול להיות הכנסות אך יהיו הוצאות גדולות חלקם לא צפויים, זמן טוב ליצירתיות שלכם. זמן לעיסוק עם ילדים. זמן להנאות החיים . זמן טוב לחדש מערכת יחסים ולהכניס בהם יותר ענין  רומנטיקה והתלהבות. זמן לרומנים למי שרוצה. לפנויים זמן למצוא זוגיות. סוף החודש- מזל טוב לחוגגים הראשונים יום הולדת. עכשיו מתחילה השנה שלכם. זמן להתחלות חדשות בכל תחומי חיים. אתם זוהרים יותר. זמן להעריך את עצמכם יותר, זמן להעריך את החיים שלכם מחדש. שימו לב לחלומות שלכם. הזדמנות למצוא אהבה חדש למי שמחפש.

עקרב

עקרב-

החודש כל הפלנטות האישיות בהילוך ישר, מה שאומר שאתם חוזרים להיות פעילים, וכל  מה שהתעכב בזמן האחרון מתקדם קדימה, תחילת החודש מה 6.9 – זמן טוב לחברויות שלכם, הזדמנות להיכנס למעגל חברים חדש. זמן טוב לחשוב על החלומות והשאיפות שלכם. זמן טוב ללמוד או ללמד אחרים משהו חדש. בתחילת החודש אולי רצו להיות לבד, להיות בפנימיות שלכם, זה זמן האמת שלכם. זמן טוב להתעניין בעולם המטפיזי. יכול להיות שמערכת יחסים מהעבר חוזרת לחייכם. זמן טוב למצוא אהבה, זמן טוב לשדרג מערכת יחסים קיימת. זמן טוב לאהוב את עצמכם קצת יותר. אמצע החודש- זמן טוב למעבר למגורים אחרים אן לשפץ את הקיים. אתם תספיקו הרבה בזמן הזה. יכול להיות שתרצו לעבוד מהבית כהכנסה נוספת. או להתחיל עסק חדש. סוף החודש- אתם עובדים קשה , חשוב להעריך את ההישגים שלכם, תלמדו להפיק תועלת  מהעשייה שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('56ede534-b042-457e-a915-90c60c8ddca6','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה