תחזית אסטרולוגית לחודש פברואר לכל המזלות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('40c6a17a-96da-418c-9aff-00ceaf866cb6','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('40c6a17a-96da-418c-9aff-00ceaf866cb6','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

מה הכוכבים צופנים לכם החודש? ניתוח מלא מפי עופרה דמרי

קשת

קשת:

חודש פברואר מתחיל עם ליקוי ירח מה-31.12, מאתגר ומחדד את כל הקשור בתקשורת לסוגיה מתמקד בתקשורת עם הסביבה, לצירת קשרים חברתיים דרך המדיה החברתית, מחדד את היצירתיות שבכם, טיולים, נסיעות, ובמקביל עיסוק מוגבר בכל הקשור בבית ולסביבה, כמו גם הזדמנות להתחיל מערכות יחסים חדשות וחיזוק הקיימות, חידוש קשרים במשפחה המורחבת, לשחרר מטענים מהעבר.

ב-15 לחודש ליקוי חמה מאיר את נושא הרחבת האופקים והתחלה של מסע רוחני וחקירת הנושא דרך למידת הנושא, הזדמנות להשתחרר מהרגלים מגבילים בתחום הפיננסי ובמערכות היחסים שלכם, ולהתמקד יותר במטרות שלכם בעתיד, לקראת סוף החודש יתעורר הרצון לעבור למקום אחר, תשקיעו מחשבה בין מה אתם רוצים ללמוד ולהתפתח ובין ממה אתם רוצים להיות מושפעים.

דלי

דלי:

חודש פברואר מתחיל עם ליקוי ירח מה-31.1 מביא שינויים במערכות היחסים שלכם, מישהו חדש או שיפור מערכת יחסים קיימת. החודש מדובר בכם, עליהבפופולאריות שלכם, המסע לגילוי העצמי שלכם, זמן לטפל ולרפא את עצמכם, כמו כן פוטנציאל לצמיחה כלכלית, במקביל תיזהרו מבזבוז יתר, זמן לחשיפת הכישרונות שלכם מה שיקדם פרויקטים שלכם, פוטנציאל להפוך תחביב לעיסוק ריווחי, זמן טוב למשאי ומתן.

ב-15- ליקוי חמה מטפח את האני שלכם מחזק את ההבנות שלכם בכל תחומי החיים, מה אתם באמת רוצים, ויחד עם זה מתחיל המסע הרוחני שלכם, חודש מוצלח להזדמנויות בתחום העסקי, חברתי, אישי.

גדי

גדי:

חודש פברואר מתחיל מה-31.1 עם ליקוי ירח מה שמאתגר אתכם לבדוק את האינטימיות שלכם האמון שלכם, את התחום הפיננסי שלכם ושל השותפים שלכם, הקשרים שלכם עם מוסדות פיננסיים. החודש יש הזדמנות לבשורות טובות בתחום הפיננסי, כמו כן יצירת קשרים חברתיים חדשים, גם דרך רשתות חברתיות.

ב- 15 ליקוי חמה נוגע בהערכה ובדימוי העצמי שלכם, הזדמנות להמציא את העצמי מחדש, תבחנו את היכולות שלכם את הכישורים והכישרונות שלכם , לקראת סוף החודש זמן טוב למסע הרוחני שלכם, וצלילה בכל החומר הקשור לכך, זמן טוב לגעת ברוחניות שלכם ולגעת בתת מודע שלכם.

דגים

דגים:

החודש מתחיל עם ליקוי ירח מה-31.1, מתחיל עם לקיחת פסק זמן לעצמכם, לשחרר זיכרונות מעיקים מהעבר, החודש אתם ממגנטים ומלאים בעוצמה, ממגנטים אהבה אליכם, יהיו הזדמנויות להגשים הרבה מחלומותיכם, החודש זמן טוב לבחון את המטרות והחלומות שלכם.

ב-15 ליקוי חמה מאיר את המסע לפנימיות שלכם, לבדוק את החוויה אישית שלכם יעניין אתכם לגלות את הנסתר, האמונות שלכם, זמן טוב לאמוד את  הכישרון האינטואיטיבי שלכם, חודש מאוד חיובי עבורכם. שחררו ליקום את כל מחשבותיכם, רעיונותיכם, ורצונותיכם ותנו ליקום להביא לכם הגשמה.

טלה

טלה:

החודש מתחיל עם ליקוי ירח מה-31.1 מה שמשפיע על האקטיביות שלכם על הילד שבתוככם, השובבות ושמחת החיים שלכם, על הקשרים החברתיים, חברים יצאו מחייכם וחדשים יכנסו. תבדקו מהם החלומות והשאיפות שלכם, בתקופה הקרובה שימו לב לחלומות שלכם, אתם עוברים תהליך של התכנסות לעולם הפנימי שלכם.

ב-15 לחודש ליקוי חמה מאפשר לכל מה שאתם רוצים להיות בבית, במערכות יחסים, בפיננסים שלכם, וברוחניות שלכם, זמן טוב לשקף לעצמכם את השנה שחלפה חשבו מה אתם מצפים באמת שיקרה לכם השנה, מהם השאיפות והמטרות שלכם השנה, אדם מהעבר יכול לחזור לחייכם לסגירת מעגל, השלמה, ריפוי.

שור

שור:

החודש מתחיל מה-31.1 עם ליקוי ירח שמאתגר את כל מה שקשור לבית, למגורים שלכם, לביטחון שלכם, תחשבו על מעבר.

ב15 לחודש- ליקוי חמה מאתגר את כל מה שקשור לקריירה שלכם, אולי קריירה חדשה, העבודה שלכם, מה אתם רוצים לעשות בעולם, תעסקו הרבה בכל מה שקשור ברשתות החברתיות, תיצרו קשרים חברתיים חדשים מכל העולם דרך רשתות אלה, והאינטרנט, יש דגש על החברויות שלכם, ידידי נפש, אדם מהעבר עלול לחזור לחייכם, הזדמנות לפתור בעיות מהעבר, ובעיות בתחום הפיננסי שלכם. מערכות היחסים שלכם יקבלו בוסט אנרגטי החודש, טוב לצאת ללימודים, לסיים פרויקטים, ועם כל מה שמעכב אתכם.

תאומים

תאומים:

החודש מתחיל עם ליקוי ירח מה-31.1 מאתגר את כל מה שקשור בתקשורת ובאמונות שלכם, זמן טוב לחברויות דרך רשתות חברתיות ומחוץ להם. זמן טוב לנסיעות וטיולים, להיפגש עם אנשים מעבר לים ומתרבות אחרת, מערכות היחסים החודש יהיו מבוססים על אהבה וידידות, להתקשר ללב של מישהו, טוב לעסקים מעבר לים, זמן טוב החודש לחשוב מה החלומות שלכם, מהו החזון שלכם בתחום העבודה, הקריירה, הזוגיות, והפיננסים.

ב -15 לחודש- ליקוי חמה מאתגר כל מה שקשור ללימודים גבוהים, זמן להתכנסות פנימית רוחנית, חיבור לאינטואיציות שלכם, בסוף החודש יתעורר הצורך לבדוק איך אפשר לקדם את עצמכם מבחינה מקצועית כלכלית, זה הזמן לקחת יוזמה ולעסוק בתחום שתמיד רציתם, צאו החוצה לעולם, תציגו את עצמכם זה הזמן שלכם לפרוח.

סרטן

סרטן:

החודש מתחיל עם ליקוי ירח מה31.1 מאיר את אזור הערכה והביטחון העצמי שלכם, ומה שחשוב לכם. תבדקו את המקורות שלכם להכנסה, ותבחנו את פעילותיכם עם הכסף, איך אתם מנתבים אותו לפי צרכיכם בעיקר כסף של אחרים, כסף שאחרים משקיעים בכם, יהיו החודש נסיעות וצורך בהרחבת אופקים.

ליקוי חמה ב-15 לחודש- יכול להיות לאחדים מכם קשר מדהים עם אדם מעבר לים, למצוא את הנשמה התאומה שלכם, עולם הרוח נחשף לכם ותגלו התעניינות גדולה, זמן טוב לצאת מאזור הנוחות שלכם ולהתקשר לאנשים מעוררי השראה שיעוררו את היצירתיות שבכם, כדי שתוכלו לראות את כל ההזדמנויות שיש לכם.

אריה

אריה:

החודש מתחיל עם ליקוי ירח ב-31.1 מאיר כל מה שנוגע במערכות היחסים שלכם, זה יהיה חודש מדהים בכל הנוגע למערכות היחסים שלכם, זמן טוב למצוא את האחד, זמן טוב למערכות יחסים גם בתחום העבודה והעסקים. תהיו בתקשורת טובה באופן כללי עם כל מי שאתם מעוניינים. החודש תאפשרו לעצמכם להיפתח לקשרים חדשים ומרגשים ולהשתחרר מחסימות עבר, וחיזוק קשרים קיימים, זמן טוב למשוך אליכם כסף, כולל כסף מאדם אחר שירצה להשקיע בכם.

ב-15 לחודש- ליקוי חמה מפעיל את תחום מערכות היחסים שלכם, בסוף החודש יתעורר הצורך להתכנס בתוך עצמכם לצאת למסע רוחני עם הלא נודע והנסתר, יגיעו בשורות טובות בנוגע להשקעה טובה שעשיתם, זמן מתאים להשקעות, כל החודש תרגישו צורך לחשוף את היצירתיות שלכם זמן טוב לארח ולהתארח, זמן טוב לפנק את עצמכם.

בתולה

בתולה:

החודש מתחיל עם ליקוי ירח ב-31.1 מעיר את המסע אל הפנימיות שלכם, התכנסות פנימה, להתחבר אל החלק האינטואיטיבי שלכם, ליכולות הנפשיות שלכם, כל התחום הזה מאוד אקטיבי, ליקוי חמה.

ב-15 לחודש- מאיר את התחום הפיזי והבריאות שלכם, החודש אתם בודקים את האמונות שלכם, מה אתם מאמינים שאפשרי לכם, תרצו ללמוד לרפא את עצמכם, יהיו התחלות חדשות בתחום העבודה, החודש תמגנטו אליכם בני זוג פוטנציאליים, חלקכם יחדשו נדרים, זמן טוב למצוא את הנשמה התאומה שלכם.

ב15 לחודש- ליקוי חמה ייתן דחיפה לכל מה שקשור לבריאות ולהגדרת הבריאות בעינכם, זמן טוב למצוא עבודה חדשה או שיפור ושדרוג הקיימת, החודש תחדדו את כל נושא האהבה.

מאזניים

מאזניים:

החודש מתחיל עם ליקוי ירח ב31.1 –מאיר את הבית של החברויות ומערכות היחסים שלכם, הזדמנויות להתחיל מערכות יחסים שחשובים לכם, דרך רשתות חברתיות ומחוץ להם, החודש הזדמנות לרומנים ואהבות חדשות, זמן מדהים ליצירתיות שלכם, בשורות טובות בנוגע לעבודה שלכם, זמן טוב לעסוק בכל מה שקשור לבריאות שלכם, זמן לריפוי עצמי.

ב15 לחודש- ליקוי חמה- מחזיר את השמחה לחייכם, מזכיר לכם לעסוק בכל מה שאתם אוהבים, חלקכם יצאו ללמוד, זמן טוב לתקשורת והנאה מכל סוגים, להתקשר לאנשים חדשים.

עקרב

עקרב:

החודש מתחיל עם ליקוי ירח ב-31.1 מה שמאיר על הקריירה שלכם מאיר את נושא המטרות שלכם, החודש הבית שלכם יהיה במרכז העניינים שלכם והסביבה, תחדשו את הזרימה האנרגטית החיובית בבית ובסביבה שלכם, תבדקו כל מה שקשור לנושא. החודש הזדמנויות למצוא קשרים רומנטיים חדשים, והזדמנות לחדש קשרים עם בני משפחה, הצלחות בתחום העסקי, אתם תהיו החודש פרואקטיביים בנושא הפיננסי, חודש חיובי מאוד עבורכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('764e10df-fd96-4620-903c-d8ab61f84bf1','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה