מזל קשת: זוהי התחזית האסטרולוגית שלכם לשנת 2018

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('25fa5ba5-1815-46ff-bd23-dcbb2bbaaba1','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('25fa5ba5-1815-46ff-bd23-dcbb2bbaaba1','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

שנה גדולה לפניכם, בסוף שנת 2017- סטורן, הכוכב שהעיב עליכם מאוד בשלוש שנים האחרונות , עובר למזל הבית שלו - למזל גדי. הוא ניכנס לבית 2 במפה שלכם, ושם הוא ישאר 3 שנים, אין צורך להיכנס לפניקה, סטורן אכן כבד ומעיק מאוד, ובית מס' 2 הוא בית הכספים שלכם, אך עדין הוא משחרר את מזל קשת מהקושי והכובד שאפיינו את 3 השנים האחרונות, אך בכל זאת העביר אתכם שיעור חשוב במיוחד בהתבגרות ולקיחת אחריות.

צילום: shutterstock
למדתם על עצמכם ועל מערכות היחסים שלכם,גם בפן הרוחני שלכם, אך כעת כאשר הוא עוזב ועובר לבית 2 לבית הכספים שלכם, הוא למעשה מעורר את התכונות שלכם, את הכישורים שלכם, שהן מתנות מהיקום, הוא גורם לכם לבדוק, לשאול את עצמכם, מה הבאתם איתכם לעולם, מה מאפיין אתכם והופך אתכם למיוחדים.
  
סטורן מכריח אתכם להתבונן ולבחון את ההתנהלות שלכם בכל מה שקשור לכספים מהמבט הפרקטי של העניין, מכריח אתכם להיות הגיוניים ולא פזרניים, התכונה שקשה לכם במיוחד לוותר עליה,מכיוון שחיפוש אתגרים מתאים לכם יותר, אך במגביל אתם תפעלו להכניס  את החיים שלכם למסלול מסודר בפן הכלכלי, אתם תבדקו את המחויבויות

שלכם האם יש חובות שנשרכים ועדין אתם מחויבים להם, אתם תהיו זהירים בהלוואות עתידיות, בעיקר הלוואות בסכומים גדולים כמו משכנתאות, רכבים, השקעות בבורסה, ועוד כאלה. אתם תחפשו דרכים להקל על עצמכם פיננסית.
  
המעבר של סטורן לבית השני יכניס סדר לבית הזה, ואתם תעברו את השנים האלה, שלב אחר שלב, בצעדים קטנים, מדידים ובטוחים, מה שמאוד ישתלם לכם בסוף התקופה הזו, מה שישמח אתכם לדעת זה שבמקביל הוא גם מאפשר לכם לקבל או להרוויח בגדול. 
  
במהלך 3 השנים הבאות סטורן יצטרף לעוד כוכבים שיאפשרו לכם לגדול ולצבור הון גדול לעצמכם, לכל אחד ההון או העושר אותו הוא מחפש, אתם תלמדו להכיר את רגש המחויבות שלכם, לכל אחד יש רגש מחויבות משלו. יש כאלה שזה להגדיל את שטח הבית ותכולתו, יש כאלה שירצו לטייל בעולם, ויש כאלה שדווקא חיי החברה או האנשים החשובים בחייהם יעניינו אותם יותר. מה שיהיה מיוחד בשנים האלה זה ההסתכלות הפנימית שלכם על קשריכם עם אחרים, על מהלך חייכם עד היום, האם ההחלטות שלכם מתאימים לכם? אולי יש מה לשנות או מה ללמוד מהמהלכים שעשיתם עד היום? הלמידה הזו תשחרר אתכם ממועקות בהמשך, מה שיאפשר לכם להתבטא בצורה הנכונה לכם בהמשך.
   
ב-31 לינואר יהיה ליקוי ירח- ובפברואר 15- יהיה ליקוי חמה, ליקויים אלה מאוד משמעותיים לכם, בזמן זה ולאורך השנה יהיו לכם הזדמנויות לנסיעות וטיולים. מתאים לכם מאוד כל מה שקשור לפרסום כמו למשל כתיבת ספר, פתיחת בלוג וכל מה שקשור להעברת מידע, ללמד, מטיב לעוסקים בתחום הקולנוע, ההצלחה ממש נוגעת בכם.
  
כל מה שקשור ללימודים או ללמד אחרים, כל מה שמפתח ומתאתגר את המוח שלכם, וכל מה שקשור לתחום הרוח, תחום שמאוד יתפתח השנה ויהיה מאוד משמעותי לראות את חייכם מפרספקטיבה אחרת. להבדיל בין מציאות לאשלייה, להבין איך אתם רואים את המציאות שלכם, אתם מבינים שהמחשבות שלכם יוצרים מציאות, וכעת אתם תנהלו אחרת את המחשבות שלכם לחיים שמתאימים לכם יותר, אתם תגלו את עוצמת המחשבות שלכם, את עוצמתו של המוח,רבים מכם יבחרו ללמוד את הנושאים האלה לעומק.
  
בשנה הזו תהנו מקשרים עם אנשים מארצות אחרות, מתרבויות אחרות משלכם, אנשים שיכולים מאוד להשפיע עליכם ולעזור לכם, תיהנו משיתופי פעולה בתחום הרשתות החברתיות, למצוא אנשים מיוחדים דרך הרשתות החברתיות האלה, חברים חדשים נכנסים לחייכם, זמן טוב לבדוק חוזים, לקנות או למכור נכסים, כל ההזדמנויות האלה מתאפשרים לכם  בזמן הזה.
   
אתם גם תלמדו בשנה הזו ותשפרו מאוד את התקשורת שלכם, אתם תהיו מודדים יותר שקולים יותר, אתם תופתעו לטובה מהתגובות שהאנשים האחרים ישדרו לכם, תשאלו את עצמכם מה אמרתי או מה עשיתי שהביא כאלה תגובות מדהימות לעברי, ההסתכלות תהיה פנימית, ופחות אקסטרנאלית של מה שאתם עושים.
   
במאי 16- אורנוס עובר למזל שור, שם הוא ישאר מספר שנים, זהו אירוע גלובלי בחשיבותו, העולם יעבור שינויים משמעותיים בעקבות מעבר זה, וזה ישפיע על הכלכלה העולמית. מזל קשת מקבל את אורנוס בבית 6 במפה שלכם, אורנוס מביא את ההזדמנות להתעוררות, משהו חדש קורה, משהו אחר, משהו יוצא מכלל. אורנוס אחראי על התקשורת הגבוהה שלנו, בבית 6 הוא ישפיע על נושא הבריאות, על ההשראה, הוא יכול לגרום לחלקכם לעבור לתחום הטיפולי. אתם במציאת דרך לרפא את עצמכם במהירות כדי שתתפנו לעשות מה שאתם אוהבים, אתם זקוקים לחופש העשייה שלכם, חלקכם יחליטו להיות עצמאיים בתחום הקריירה, תרצו להיות אוטונומיים, אתם תופתעו ממה שקורה בתחום התעסוקה שלכם, אתם תצעדו לכיוונים חדשים, שמאוד יפתיעו אתכם.
    
תוכלו להגשים חלומות נוסםים שלכם, חלקכם יעברו ממקום עבודה אחד לאחר, מפרויקט אחד לאחר, עד שתמצאו מה שממש מתאים לכם, מה שבטוח שתאהבו זה את המבחר של האפשרויות שיופיעו לפניכם.
   
מיוני עד אוגוסט תהיה לכם הזדמנות להאט מעט את הפעילות היום יומית שלכם ומכל המתרחש סביבכם, תהיה לכם הזדמנות לבחון מחדש את סדר העדיפויות שלכם, בזמן הזה אתם תדללו את מספר המשימות שלקחתם על עצמכם. אתם תבדקו עם עצמכם מה הסיבה שלקחתם על עצמכם כל כך הרבה משימות, באותה הזדמנות ובאותו הזמן גם תבחנו מחדש מה אתם אוכלים, והאם אתם אוכלים כאשר אתם רעבים, או כי אתם מחפשים תעסוקה, וכמה פעילות ספורטיבית אתם עושים, אתם תבדקו מה טוב לכם ומה לא,מה משרת אתכם ומה כבר לא. אתם תבדקו שוב מה מאתגר אתכם ומה כבר לא, ומהו הדבר שגורם לכם לפעול כמו שאתם פועלים.
   
אתם תבדקו שוב את מערכות היחסים שלכם ותשאלו את עצמכם למה אני בקשר עם האדם הזה, אתם תבדקו ותבחנו מחדש מהי המוטיבציה שלכם, מה גורם לכם לפעול, אתם תבדקו כמה אתם קשורים למשל למחשב שלכם, כמה שעות אתם יושבים מולו, או הטלפון, האם אתם לוקחים חופש לעצמכם? האם אתם דואגים לשקט סביבכם? בזמן הזה תרצו לקחת פסק זמן לעצמכם מהפעילות שלכם, הזמן הזה יהיה מאוד
עוצמתי ומאוד משתלם בשבילכם.
   
ביולי 12- יהיה ליקוי חמה- הזדמנויות להתחלות פיננסיות בשבילכם, כמו כן הזדמנות לתהר או לסגור מעגלים או להשלים עם העבר, להזיז את מה שנשאר מהעבר שמפריע לכם להמשיך הלאה, אפילו פינוי ארונות מבגדים ישנים יתאים לתאור הזה, אפילו חובות ישנים מתאימים  לסיטואציה הזו, יכול להיות קשר אינטימי מהעבר שאתם רוצים לשחרר את ההשפעה שלו מהווה שלכם, תרגישו כמו אחרי טבילה בים- סוג של שחרור והקלה, כמו לשחרר סוד מעיק, כזה שפחדתם לדבר עליו, אז  עכשיו - דברו עליו- שתפו מאת הסוד עם אחרים ותרגישו חופשיים מהמועקה הזו.
   
ביולי 27-יהיה ליקוי ירח- ובאוגוסט 11 יהיה שוב ליקוי חמה- נוגע באזור התת מודע, הזדמנות לבדוק מה האמונות שלכם. כמה אני מאמין? במה אני מאמין? מהי אמונה עבורי? האם אני מאמין שאני מסוגל למצוא עבודה מתאימה ומכניסה? או למצוא מערכת יחסים שתתאים לי? או לארגן את הפיננסים שלי? לקנות בית שמתאים לי יותר? מה אני רוצה ליישם בחיים שלי? מה המשמעות של החיים שלי? מה אני מאמין שיכול להיות שלי?
  
הליקויים האלה מאפשרים לכם קשתים יקרים ליישם כל מה שאתם רוצים, אתם אחד המזלות האופטימיים ביותר בגלגל המזלות, זו הזדמנות להתכוונן לאופטימיות הזו ולהעצים אותה, ולדעת דברים לפני שהם  קורים, לדעת שזו בעצם עומדת להיות המציאות.
   
מה5 לאוקטובר עד לנובמבר 17-  וונוס בנסיגה, הנסיגה הזו משפיעה על מערכות יחסים חדשות, לא מומלץ להתחיל קשר בתקופה הזו, בדרך כלל מערכות יחסים אלה מסתיימות עם כאב לב גדול, מומלץ לא להתחייב כמו למשל לחתונה עד לסוף הנסיגה, ואז לבדוק האם זה באמת מה שאתם רוצים.
  
הנסיגה הזו מתרחשת בבית 12 במפה שלכם, בתחילת הנסיגה ובהמשך היא עוברת לבית 11 במפה שלכם, בתחילת הנסיגה תהיה לכם הזדמנות להרגע ולנוח, להסתכל על החיים מהצד, להיות בשקט, ועדיף להתבודד עם עצמכם, להתכנס פנימה. מצב אידיאלי למצוא את הזמן שלכם לעצמכם. בחצי השני של הנסיגה כאשר וונוס חוזרת לבית 11 במפה שלכם- זו הזדמנות לאמוד את מערכות היחסים שלכם, את החברים שלכם, יכול להיות שחבר או בן זוג מהעבר חוזרים לחייכם, או יחדש את הקשר איתכם, זה יהיה קשר חברי שתשמחו לחדש, זו הזדמנות גם לאמוד את חלומותיכם את שאיפותיכם.
  
תהייה לכם הזדמנות לתקן מערכות יחסים שחוזרים לחייכם או לסגור מעגל בצורה חברית וחיובית.
   
בשורה משמחת בשבילכם ב-8- בנובמבר- יופיטר השולט במזל קשת, חוזר למזל שלכם למזל קשת לשנה שלמה, יופיטר המעצים נמצא במזל קשת המקום שבו הוא מרגיש הכי טוב, הוא חוזר הביתה, הוא חזק יותר עוצמתי יותר, הוא מתחיל מחזור חדש של 12 חודשים, וזה הזמן ללמוד משהו חדש, נסיעות, זמן להתרחבות, לקחת סיכונים, להינות מהחיים.
    
שנת 2018 תהיה שנה ממוקדת יותר במטרות שלכם, לחלקכם יהיה צורך להשתחרר מנזקי השנים האחרונות, ואולי יהיה  צורך בעזרה מקצועית. בשנת 2018 תהנו מנסיעות, מלימודים, גם לימודים אקדמאים, לימודי תואר, תהנו מהזדמנות לקנות או למכור נכסים, תהנו מהשקעות מניבות, צריך לדעת שהיקום מאפשר ואתם צריכים להיות במודעות כדי לקחת.
בהצלחה,
עופרה דמרי.
רוצים קריאה פרטית? שלחו לי מייל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e532ecc0-277a-4b20-a940-15344698069e','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('e532ecc0-277a-4b20-a940-15344698069e','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33875,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה