תחזית אסטרולוגית לחודש פברואר 2019 לכל המזלות

$(function(){setImageBanner('d5f15938-4b19-4f9c-a3a7-648061183911','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33873,'Image','');})

מה הכוכבים צופנים לכם החודש? ניתוח מלא של עופרה דמרי

לתחזית רחבה יותר אני מזמינה אתכם להיכנס לדף שלי מגדלור להעצמה אישית שם התחזית רחבה ומקיפה יותר.

קשת

קשת-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש – אתם תיהנו החודש מהזדמנויות לחידושים ומציאת אופקים חדשים,  אתם תבדקו האם יש לכם מספיק ריגושים בחיים שלכם. ואם אין תחפשו מה יביא את ההתרגשות הזו לחייכם. מה4.2 יכול להיות שיהיו בשורות טובות בנוגע לפיננסים, מישהו ירצה לתת לכם כסף או להשקיע בכם, או רעיון עסקי שיכול להפוך להכנסה נוספת. אולי תרצו ללמוד משהו חדש.

אמצע החודש – התעסקות עם הבית והסביבה שלכם, חלקכם ירצה לעבוד הבית, מן טוב לתקשורת רגשית עם בני משפחה שלכם, לחוש חמלה ואהבה לעצמכם ואחרים במשפחה שלכם. כמו כן תתעסקו בכל מה שקשור לבריאות שלכם ולמקום העבודה שלכם, מי שמחפש עבודה, זה הזמן למצוא , זמן טוב למשטר בתחום התזונה והפעילות הגופנית.

סוף החודש – יתעורר הרצון למעבר בית, או לשנות משהו בסביבה שלכם, יופיטר שליט מזל קשת  יאפשר לכם כל השנה צמיחה בתחום הלימודים מערכות יחסים פיננסים חברים. החודש יש לכם הזדמנות ליהנות יותר .תהפכו לאנשים שמחים יותר. לתחזית מורחבת יותר אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

דלי

דלי-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש – מזל טוב לחוגגים הראשונים יום הולדת החודש . תחילת החודש מזמין אתכם להיכנס לפנימיות שלכם , למקום השקט שלכם, מזמין אתכם ללמוד משהו מעולם הנסתר והאזוטרי, לחלקכם יכול להיות שאהוב מהעבר חוזר לחייכם. מה- 4 לחודש אתם מתחילים שנה אסטרולוגית אישית, זמן להתחלות חדשות , זהו פרק חדש בחיים שלכם.

אמצע החודש – אמצע החודש מדבר על בית הפיננסים שלכם, אתם תרגישו שהכסף מתמגנט אליכם, זה הזמן להאמין בעצמכם,  במה שאתם מסוגלים לעשות. אתם תהיו מאוד עסוקים החודש , אמצע החודש זה יהיה זמן טוב לשיפוצים, תיקונים כל מה שדחיתם במסגרת הבית והסביבה שלכם. זמן להשקיע במשפחה שלכם.

סוף החודש – זמן טוב לבדוק את חשבון הבנק שלכם, לבדוק כל מה שקשור למיסים, ביטוחים משכנתאות וכיוצא באלה זמן טוב לקבל כסף ממישהו שרוצה השקיע בכם. זמן טוב לכל מה שקשור במטאפיזי , בעולם הרוחני , תבינו את העוצמות שיש בתוככם. לתחזית מורחבת אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

גדי

גדי-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש – אתם תהיו פופולריים יותר החודש, תרגישו יותר נמרצים, תרצו לעשות משהו חדש בנראות שלכם ובסגנון שלכם, מה שיתרום לכם ולמערכות היחסים שלכם. תחילת החודש מאיר גם על הפיננסים שלכם,  על התחלות חדשות בתחום הפיננסים, לחלקכם הזדמנות למצוא עבודה חדשה, או להשקיע בפרויקט מרוויח, תמצאו דרך להגדיל את ההכנסות שלכם.

אמצע החודש – זמן מעולה ליצירתיות שלכם, מעולה לתקשורת רגשית, זמן טוב לכתיבה יצירתית, , אמצע החודש זמן טוב לכל מה שקשור בהנאות אהבה רומנטיקה, עיסוק עם ילדים, אתם תלמדו ליהנות גם מהדברים הקטנים שבחיים, זה יוסיף לכם עניין.

סוף החודש – זמן למסע הרוחני שלכם, שימו לב לחלומות שלכם, כדי לנהל יומן חלומות, תהיה לכם תחושה של אני יודע ואני לא יודע איך להסביר את זה. תלמדו לסמוך על האינטואיציות שלכם. סוף החודש יפתח בפניכם הזדמנות ללמוד , משפר את התקשורת שלכם עם העולם, יכול להיות שתצאו לנסיעות , אתם תגלו שיש לכם פרספקטיבה אחרת על החיים שלכם. לתחזית מורחבת יותר אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

דגים

דגים-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. מזל טוב לחוגגים יום הולדת החודש. תחילת החודש – זמן מעולה לכל החברויות שלכם, זמן טוב להכיר חברים חדשים עם תחומי עניין דומים לשלכם. זמן טוב להתחבר לקבוצות ארגונים בעלי אינטרס משותף לשלכם. אתם תכנסו למסע הפנימי שלכם , לפעמים זה מקשה עליכם בגלל רגישותכם הרבה, וחלקכם יחפשו מקלט בהתמכרויות למיניהם מה שיפגע בכם מאוד בטווח הרחוק. אני מציעה לחפש מקורות תמיכה במקום הפנימי שלכם, זה יאפשר לכם למצוא את השקט שלכם. אתם בירידה אנרגטית לקראת יום ההולדת שלכם, מצב שמשתפר  ככל שמתקרבים ליום ההולדת שלכם.

אמצע החודש – זמן טוב לכל סוגי התקשורת , תוכלו להיות בעצמכם מרצים ומדריכים, או שתרצו לשמוע אחרים, יכול להיות שיהיו לכם מסרים אינטואיטיביים. יש לכם הזדמנות לרכך את הביקורת שיש לכם על עצמכם. תהיו יותר חיוביים לעצמכם .זה ישפר את כל מערכות היחסים שלכם. זמן טוב ללימודים, נסיעות, חיזוק הקשרים המשפחתיים שלכם.

סוף החודש – מאיר על כל מערכות היחסים שלכם,  הירח יראה לכם מה הדחקתם וממה התעלמתם, ותראו איפה יש לערוך שינויים ולהביא לשיפור. אתם תלמדו איפה אתם צריכים לשפר את התקשורת שלכם עם הסביבה שלכם .ב-19.2 השמש עברת למזל שלכם  מאירה על השנה האישית שלכם,, מאירה עליכם, אתם תהיו פופולריים מאוד, זו השנה שלכם, יהיו לכם הזדמנויות להתחלות חדשות בכל תחומי החיים שלכם. זה גם הזמן למסע הרוחני שלכם המסע לעומק הנשמה שלכם .מה שמביא משמעות לחיים שלכם. לתחזית מורחבת אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

טלה

טלה-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש – זמן מעולה לחשוב על העבודה שלכם, על הקריירה שלכם, לחשוב על מה אתם עושים בעולם, האם אתם נהנים ממה שאתם עושים, יכול להיות שתקבלו בשורות טובות בנוגע לעבודה או קריירה. ההתייחסות שלכם תהיה שונה באינטראקציות שלכם עם אנשים אחרים. כמו כן תהיה לכם הזדמנות להכיר חברים חדשים להגדיל את המעגל החברתי שלכם. זמן מעולה לחשוב על החלומות שלכם על משאלות הלב שלכם.

אמצע החודש – זמן מעולה להקשיב לאינטואיציות שלכם, לתחושות הבטן שלכם, אל תתעלמו מהם. זמן טוב למצוא את הפעילות שמרגיעה אתכם. זמן טוב להיות אקטיביים בכל מה שקשור לפיננסים שלכם, זמן טוב למשאי ומתן, זמן מעולה למצוא עסקה מעולה וממשתלמת.  זמן מעולה להזיז קדימה רעיונות שיושבים אצלכם בראש כבר מזמן.

סוף החודש- מאיר על מקום העבודה שלכם ועל המשפחה שלכם. יכול להיות שיהיו שינויים במקום העבודה לכם, זמן להכניס שינויים במקום העבודה שלכם, זמן טוב לשמור על הבריאות שלכם, לבדוק מה ישפר את הכושר הגופני שלכם, ואת דפוסי האכילה שלכם. אתם משתחררים ממש בקרוב מעולו של אורנוס, הוא עובר למזל שור, תרגישו הקלה רבה ותתחילו התחלות חדשות בכל תחומי החיים. לתחזית מורחבת , אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

שור

שור –

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש -  זמן מעולה לנסיעות וטיולים, לחלקכם זה יהיה להיפגש עם מישהו מעבר לים, זמן מעולה לעסקים בין לאומיים, ללמוד שפה חדשה, זה זמן מעולה לצמיחה הרוחנית שלכם, אולי תרצו ללמוד משהו מתחום הרוח. תחילת החודש מאירה על התחלות חדשות בתחום הקריירה והעבודה, על מה שאתם בעולם. תרצו לחדש את הנראות שלכם, זמן מעולה לקשרים חדשים עם אנשים אחרים, מעולה להוציא אתכם מאזור הנוחות שלכם.

אמצע החודש – מביא לכם חברויות חדשות, לחלקכם זה יהיה חברויות ברמת הנשמה, ידידי נפש, תרגישו שמצאתם את האנשים שמתאימים לכם. זמן טוב לכל מה שקשור בהילינג, בריפוי גוף נפש.  אמצע החודש תהיו יותר אקטיביים ופרודוקטיביים, אתם תהיו מאוד עסוקים, תספיקו הרבה בזמן הזה. תהיו אקטיביים גם בתחום מערכות היחסים שלכם, תיקחו יוזמה לידיכם, אולי צריך להזיז משהו שם.

סוף החודש – מאיר על ההנאות שלכם, על כמה הנאות יש בחיים שלכם, ואם אין מספיק, זה הזמן לעשות שינויים בתחום הזה.  תהיו קצת יותר ספונטניים, יכול להיות שלקראת סוף החודש תכירו אדם שיהיה מאוד משמעותי בחייכם בתחום ההדרכה והליווי, אולי מנטור לתחום מסוים בחיים שלכם.

תתכוננו לחודש מרץ, אורנוס עובר למזל שלכם ונשאר אתכם 7 שנים, על זה תקראו בתחזית של חודש הבא. לתחזית מורחבת  אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

תאומים

תאומים –

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש-  זמן טוב לקבל בשורות טובות בנוגע לפיננסים שלכם, אולי תקבלו בונוס או שמישהו ירצה השקיע בכם, לחלקכם זה יהיה אולי ירושה. זמן טוב ללמוד פסיכולוגיה, כל מה שקשור למוח ולתפקודו, זמן טוב ללמוד ולהתעניין בכל מה שהוא אזוטרי ונסתר. זה גם זמן להתחלות חדשות , אולי תרצו לנסוע לטיול ספונטני, אולי יפתיעו אתכם עם טיול כזה, זמן טוב להגדיל את ההתעסקות שלכם בעולם הרוח והמיסטיקה. זמן טוב למצוא את השקט שלכם.

אמצא החודש – זמן מעולה להגשים את החלומות שלכם, או לגלות מה הם החלומות שלכם, בתחום העבודה והקריירה, זה זמן מאוד יצירתי. התת מודע שלכם ירגיש לכם עמוס וצפוף, ולכן זה הזמן להוציא את האנרגיה הזו החוצה דרך פעילות גופנית, כתיבה או יציאה לטבע, כל מה שיעזור לכם לשחר מתח ולהיות רגועים יותר.

סוף החודש -   מאיר על הבית והמשפחה שלכם. רבים יחליטו על מעבר מגורים, מכירה קניה או השכרה, חלקכם יעבור מעיר לעיר אפילו ממדינה למדינה אחרת. תרגישו צורך לעשות שינוי בתחום הבית.. זה יהיה גם זמן להתעוררות המודעות שלכם בכל מה שקשור לקשרים שלכם עם אנשים אחרים ועל תרומתכם לעולם. תצפו לצמיחה ולהעצמה של מערכות היחסים האישיים שלכם, מה שיביא לכם הרבה אושר ושמחה. לתחזית מורחבת אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

סרטן

סרטן-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהין בחודש הבא. תחילת החודש- מאיר על מערכות היחסים שלכם, מה שירכך מאוד את מערכות היחסים שלכם. זמן מעולה למצוא חיבור שמתאים לכם. זמן טוב למצוא שותפות עסקית ,או מישהו שיהיה אפשר להתייעץ איתו בתחום העסקים. זמן להעמיק בתחום שמעניין אתכם, וממנו אתם נהנים, זה הזמן  לבדוק את הקשיים והחרדות שיש לכם ממצבים אינטימיים. זמן טוב לחלקכם לקבל כסף ממישהו שרוצה להשקיע בכם. זמן מעולה להיכנס לעולם הרוח והמטפיזי, ללמוד או ללמד אחרים.

אמצע החודש – זמן מעולה לתכנן נסיעה , מעולה ללימודים גבוהים, זמן מעולה למסע הרוחני שלכם, לכתוב ולפרסם משהו משלכם. יכול להיות שתהיו אתם מקור השראה לאחרים. זמן מעולה להשקיע במעגל החברתי שלכם, יכול להיות שתמצאו את עצמכם מנהיגים קבוצה כזו. זמן מעולה להכניס אנרגיה לחלומות ולשאיפות שלכם. ולהביא למימושם.

סוף החודש -  מאיר על התקשורת שלכם עם אנשים אחרים, טוב ללימודים מכל הסוגים, זמן מעלה לבחון את הפעילות המנטאלית שלכם, ואת הרגלי החשיבה שלכם. להיות מודעים ולחזק את הצד האופטימי שלכם. זמן מעולה למסע הרוחני שלכם, לכל מה שקשור ללימודים, למצוא את המשמעות של החיים שלכם, להודות על כל מה שיש לכם, גם על הדברים הקטנים,  זמן טוב להיות מודעים לבריאות שלכם ולתחזוקת הגוף הפיזי שלכם עם תזונה נכונה ועם פעילות גופנית מבוקרת. לתחזית מורחבת אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

אריה

אריה-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש – מאיר על העבודה והבריאות שלכם, וונוס תביא לכם בשורות טובות בנוגע לעבודה  שלכם , זה יכול להיות קידום, תפקיד, יותר כסף, תנאים יותר טובים, תהיה לכם הזדמנות להיכנס למשטר תזונתי ולפעילות גופנית שתתאים לאורח החיים שלכם. מעולה גם להיתחול של מערכות חסים, לחלקכם הזדמנות למערכת יחסים חדשה. זמן מעולה לתקשורת במערכות היחסים שלכם.

אמצע החודש – זמן מעולה למסע הרוחני שלכם, לכל מה שאזוטרי ומיסטי, זמן ללמוד משהו מהתחום, אולי תרצו אתם ללמד אחרים. מעולה ליצירתית שלכם, חלקכם יקבל כסף מישהו שרוצה להשקיע בכם, לתמוך בכם. זה גם זמן מעולה להכניס אנרגיה בכל מה שקשור לקריירה לכם ובעבודה שלכם, זמן מעולה להשקיע בפרויקט שלכם, תהיו אתם היוזמים.  מעולה להשקיע אנרגיה בכל מה שמשמעותי עבורכם.

סוף החודש – מאיר על הפיננסים שלכם, תבדקו האם יש לעשות שינויים בתחום הזה. יכול להיות לחלקכם הזדמנויות כלכליות, יכול להיות שתמצאו מקור הכנסה נוסף. לתחזית מורחבת אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

בתולה

בתולה-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש – זמן ליצירתיות שלכם, להנאות שלכם לרומנים ואהבה, יכול להיות שתהיה לכם הזדמנות לפתוח עסק משל עצמכם, נפלא לעיסוק עם ילדים, תהיה לכם הזדמנות לבדוק מה קורה עם הבריאות שלכם, ועם מקום העבודה שלכם,  לחלקכם יכול להיות שתקבלו הזדמנות עם עבודה חדשה, אולי תחליפו מקום עבודה, אולי קידום, , יהיו גם הזדמנויות חדשות בתחום הבריאות והפעילות הפיזית שלכם. אולי תזונה חדשה, אולי שגרת יום טובה יותר.

אמצע החודש – יכול להביא לכם מערכות יחסים חדשות, אך יש להיות מודעים להשליה שנפטון משלה אתכם, מה שעלול לגרום לכם לבחור באדם הלא נכון והלא מתאים, לכן חכו עם הרגשות שלכם לחודש הבא. יהיו לכם גם ריגושים והרפתקאות חדשות החודש , זמן מעולה לנסיעות זמן מצוין ללמוד משהו חדש, מתאים להרחבת האופקים שלכם, זמן לכתוב ולפרסם משהו שלכם.

סוף החודש – ירח חדש במזל שלכם, מאיר עליכם בתולות יקרות, על מה שאתם רוצות, אולי תרצו לעשות שינויים בנראות שלכם בסטייל שלכם,, אולי תרגישו שאתם עושים שינוי גם בהתייחסות שלכם לאנשים אחרים. סוף החודש מביא איתו איזון במערכות היחסים שיש לכם בחיים, אולי תמצאו את ידיד הנפש שלכם, זה שאתם תתחברו אליו . שימו לב לא להיות בנתינת יתר. לתחזית מורחבת אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

מאזניים

מאזניים-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש – רבים עברו טלטלות וקשיים רבים בתחום הביטחון והיציבות שלכם, החודש תהיה לכם הקלה בתחום הזה באזור הבית והמשפחה שלכם. , תהיה לכם הזדמנות להשלים עם בן משפחה. זמן טוב ליפות ולעצב את הבית הסביבה שלכם. תהיה לכם הזדמנות להתחלות חדשות בתחום הרומנטי והאהבה. אתם תכניסו יותר רומנטיקה למערכות יחסים קיימות. אתם תהיו יותר יצירתיים החודש. תמצאו את ההנאות בחיים שלכם.

אמצע החודש -  זמן להתכוונן לגוף שלכם, לטפל בעצמכם, להיות יותר בפעילות גופנית שמתאימה לכם, תקשיבו לאינטואיציות שלכם שמכוונות אתכם בהחלטות שלכם בקשר למקום העבודה שלכם. אולי אתם רוצים לעזוב ולשנות כיוון,  אתם צריכים לתקשר בצורה ברורה יותר עם חברים לעבודה.

סוף החודש – טוב לפעול בכל מה שקשור להשקעות שלכם, למשכנתאות שלכם, מיסים, ביטוחים ועוד מאלה, טוב למי מבניכם שרוצה להיכנס לשותפות עסקית. אתם תשקיעו אנרגיה בעולם הפנימי שלכם, בצמיחה הרוחנית שלכם. אורנוס יוצא מהמזל שלכם ממש בקרוב, מה שיקל עליכם מאוד. לתחזית מורחבת אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

עקרב

עקרב-

החודש מכין את כולם לקראת השינויים שיהיו בחודש הבא. תחילת החודש -  מעולה לכל סוגי התקשורת, הכתובה ,לכל סוגי המדיה, והמדוברת, טוב ללימודים או ללמד אחרים,  אולי תרצו ללמוד את השפה הטכנולוגית או כל שפה אחרת. יהיו גם התחלות חדשות בכל מה שקשור לבית שלכם ולמשפחה שלכם, אולי תחליטו שאתם רוצים לעבור, זמן מעולה לפנות מהבית שלכם כל מה שאין לכם בו שימוש , תפנו מקום למשהו חדש. יכול להית שתשמעו משהו משמח על בן משפחה שלכם.

אמצע החודש – מעולה לכל מה שיצירתי, כל מה שקשור לאומנות, כל מה שקשור להנאות החיים, זמן מעולה לרומנים ורומנטיקה, לאהבה, טוב לסמוך על האינסטינקטים שלכם ועל האינטואיציות שלכם. הם מכוונים אתכם נכון. תהיו אקטיביים יותר במערכות היחסים האינטימיים שלכם, תהיו אתם היוזמים.

סוף החודש -  מאיר על המעגל החברתי שלכם. אולי יהיו שינויים בתחום הזה. אולי תרצו להכיר חברים חדשים, אנשים שיהיו מתאימים  לכם יותר ,לרעיונות הכלכליים ,עסקיים ,חברתיים שלכם. אתם תבדקו מה גורם לכם הנאה ותעשו מזה עוד, חלקכם יבחר להיות עצמאי, אולי תחביב יהפוך להכנסה נוספת. לתחזית מורחבת אני מזמינה אתכם להיכנס ולהגיב בדף שלי מגדלור להעצמה אישית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ff62b20b-71fc-4204-953c-5a9c1f45d766','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה