תחזית אסטרולוגית לחודש נובמבר 2018 לכל המזלות

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b33aa678-fae8-49f0-83ca-872ea5da526f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('b33aa678-fae8-49f0-83ca-872ea5da526f','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

מה הכוכבים צופנים לכם החודש? ניתוח מלא של עופרה דמרי

לתחזית רחבה יותר אני מזמינה אתכם להיכנס לדף שלי מגדלור להעצמה אישית שם התחזית רחבה ומקיפה יותר.

קשת

קשת-

תחילת החודש-  מזל טוב לחוגגים יום הולדת החודש. תהיה לכם הזדמנות לשקף לעצמכם את מה שעברתם בשנים האחרונות, ולהתגאות בהישגים ובהתקדמות שלכם עד כה, , לחלקכם תהיה הזדמנות לרומן חדש ולאחרים הזדמנות להכניס יותר רומנטיקה למערכות היחסים שלכם, יכול להיות שתהיה הזדמנות להתחלה עסקית , או לחזור ולעסוק במשהו שאהבתם בעבר, תחביב ישן, תהיה לכם הזדמנות למצוא את המקום השקט שלכם. ב9.11 יופטר חוזר למזל קשת ונותן לכם שנה שלמה של התעצמות והשגת המטרות שהצבתם לעצמכם, נסיעות ,התנסויות חדשות ולחלקכם לימודים.

אמצע החודש- הזדמנות לעשות שינויים או שיפוץ בבית ובסביבה שלכם ,אולי מעבר לחלקכם, תתנו יותר תשומת לב למשפחה שלכם.

סוף החודש- הזדמנות לחדש קשרים חברתיים או ליצור חדשים, תהיו מעורבים יותר במעגל החברתי שלכם, תחשבו על התקשורת שלכם, תשימו לב יותר למה אתם אומרים ותקשיבו יותר למה שאומרים לכם, סוף החודש מאיר גם על מערכות היחסים שלכם, האישיים והעסקיים, יכול להיות שתרצו לעשות שם שינויים, תכניסו יותר חיים לתוכם, תרצו להשקיע בהם יותר.

דלי

דלי-

תחילת החודש- תהיה לכם הזדמנות לשקף לעצמכם את מה שעברתם בשנים האחרונות, ולהתגאות בהישגים ובהתקדמות שלכם עד כה, תהיה לכם  הזדמנות לכמה חודשים להפעיל את כישורי ההישרדות שרכשתם, יכול להיות לאחדים מכם , ידלקו מנורות של הרעיונות המבריקים, שעכשיו תדעו איך ליישם אותם ואולי אפילו לעשות מזה כסף. יכול להיות התחלות בתחום הקריירה, לאחדים מכם לקחת את הקריירה לכיוון אחר לגמרי. תהיו מעניינים יותר.

אמצע החודש- הזדמנות להרחיב את הקשרים החברתיים שלכם, גם דרך הרשתות החברתיות לסוגיהם, מעולה לעבוד עם ארגונים וקהילות, עבודת צוות, אתם תספיקו הרבה בשנה הקרובה.

סוף החודש- הזדמנות להתחלות חדשות בתחום הרומנים ומערכות יחסים למי שרוצה, נסיעות, לימודים, תהיה לכם הזדמנות להעריך מחדש את הקשרים החברתיים שלכם תשימו יותר לב לתקשורת שלכם, תהיו ערים יותר למוצא פיכם, תהיה לכם הזדמנות ליהנות יותר , לארח ולהתארח.

גדי

גדי-

תחילת החודש – תהיה לכם הזדמנות לשקף לעצמכם את מה שעברתם בשנים האחרונות , ולהעריך את ההישגים וההתקדמות שלכם, תעריכו את הפתרונות היצירתיים שלכם, תהיה לכם הזדמנות להעריך מה לתקן או לסדר באזור הבית והסביבה שלכם, זה גם זמן להעריך מה ניתן לתקן ולסדר בתוך המשפחה שלכם, בהמשך החודש תהיה לכם הזדמנות לצמוח בכל מה שאתם רוצים, הזדמנות לחברויות חדשות , אנשים עם תחומי עניין משותפים.

אמצע החודש- זמן להתחדשות המסע הרוחני  הפנימי שלכם, והפעם בעוצמה גדולה יותר, יכול להיות לחלקכם שירצו ללמוד משהו מתחום הרוח, חלקכם ירצה לכתוב ולשתף אחרים ביידע, תהיה לכם הזדמנות לקדם א עצמכם דרך פרסום.

סוף החודש- יכול להיות שתקבלו בשורה טובה בתחום העבודה, תהינו משיפור במערכת יחסים במקום העבודה שלכם,מה17.11 עד ל9.12 מומלץ לא לחתום על חוזים והסכמים, סוף החודש מחזיר אתכם אל הפנימיות שלכם , לצורך למצוא את המקום השקט שלכם.

דגים

דגים-

תחילת החודש- תהיה לכם הזדמנות בתחילת החודש לשקף לעצמכם את מה שעברתם בשנים האחרונות  ולהעריך כמה התקדמתם ואת כל מה שהשגתם עד כה. תהיה לכם הזדמנות להעריך את כל המערך הפיננסי שלכם, תחשבו על דרכים להביא הכנסה נוספת, יהיו לכם הזדמנויות להכנסות חדשות, אפשרויות חדשות, תתעניינו בכיוונים חדשים, תהיה לכם הזדמנות ללמוד משהו חדש, אולי אתם אלה שילמדו אחרים. זמן מעולה לפרסם משהו משלכם, זמן טוב לטפל בענייני חוק ומשפט, זמן טוב לקשרים בין לאומיים למי שרוצה.

אמצע החודש- הרחבה של תחום הקריירה שלכם, חלקכם ירצו לשנות כיוון, תרבו בנסיעות, גם בתחום העיסוק שלכם. תחוו צמיחה, לימודים, הזדמנות לפתח קשרים שיקדמו את התחום העסקי שלכם ,וגם קשרים חברתיים באופן כללי.

סוף החודש- תהיו מלאי מוטיבציה, זמן מעולה ליוזמה חדשה, לעשות משהו לעצמכם, לחלקכם הזדמנות למערכות יחסים  חדשות. סוף החודש יביא שיפור במצבכם הפיננסי כלכלי, לחלקכם בונוס או העלאה בשכר, לא טוב לחתימה על חוזים והסכמים עד אמצע דצמבר. סוף החודש יתאים  לאחדים מכם, לרכוש, למכור, להשכיר או לעבור לנכס חדש, תהיה התעסקות עם הבית הסביבה והמשפחה שלכם. תצאו יותר מהבית, תהיו חברתיים יותר.

טלה

טלה-

תחילת החודש- כל מה שהיה סוער ורגשי  בחיים שלכם בשנים האחרונות , יאפשר לכם עכשיו לגלות כמה גדלתם, כמה השגתם, הזדמנות לשקף לעצמכם את ההצלחות וההישגים שלכם, תאמצו חשיבה חיובית, כי זה יהיה הדרייב שלכם לשנים הבאות. שחררו את העבר, תפנו מקום לדברים חדשים, פתחו דף חדש של רגשות חיוביים. לחלקכם תהיה הזדמנות עסקית חדשה, אולי שותפות או השקעה חדשה. מה-9.11  תהיה לכם הזדמנות לנסיעות, קשרים בין לאומיים , לימודים, קשרים חדשים מכל הסוגים, זמן לשתף מיידע, זמן לצמיחה שלכם.

אמצע החודש- זה הזמן של השקט שלכם, המסע אל הפנימיות שלכם, זה גם זמן מעולה למערכות יחסים , לשפר מערכות קיימות וליהנות מחדשות, רומנים ורומנטיקה, אתם משחררים כל מה שהפריע לכם במערכות היחסים שלכם, ועכשיו אתם נהנים  מהם יותר.

סוף החודש- מאיר על התקשורת שלכם, על מידת ההקשבה שלכם. מעולה לעבודה דרך רשתות ואינטרנט, תהיה לחלקכם הזדמנות ללימודים גבוהים, חלקכם ירצו להיות המורים או המרצים, לחלקכם זה יכול להיות גם מעבר לים.

שור

שור –

תחילת החודש- הזדמנות עבורכם לעשות מעין ספירת מלאי על כל מה שהשגת והצלחתם לעשות בשנים האחרונות, להעריך את איכות ההישגים שלכם, להעריך את השינויים , אתם תצאו למסע  רוחני לתוך האני הפנימי שלכם כדי שתוכלו להטעין מחדש את הבטריות שלכם, ואז להיות יעילים יותר בעולם החיצוני שלכם. תחילת החודש זה גם זמן להעצמה של מערכות היחסים שלכם, הזדמנות להתחלות חדשות בתחום מערכות היחסים , תהיה לכם פרספקטיבה אחרת על השותפויות שלכם, תהיה לכם הזדמנות להחיות את תחום מערכות היחסים שלכם, ואת הדרך בה אתם מתקשרים לאנשים אחרים.

אמצע החודש- תיהנו מהרחבה והעצמה של הקשרים העסקיים  שלכם, הרחבה של ההכנסות שלכם, תרוויחו מהשקעות שלכם, יכול להיות שמישהו ירצה להשקיע בכם.

סוף החודש- תכניסו אנרגיה לתחום החברתי שלכם, אולי תרצו להכיר אנשים חדשים, זמן לבדוק כל מה שקשור בבריאות שלכם, ובעבודה שלכם, יכול להיות בשורה טובה בתחום העבודה שלכם. אתם תבדקו מה קורה לכם בתחום הפיננסי שלכם, תשנו את דרך החשיבה שלכם לחיובי יותר, בזמן הזה אתם גם תצאו למסע הרוחני שלכם, אולי תרצו ללמוד משהו מתחום הרוח, שימו לב לאינטואיציות שלכם, וקול הפנימי שלכם, הם יובילו אתכם נכון בדרך אל היעוד שלכם.

תאומים

תאומים –

תחילת החודש- תהיה לכם הזדמנות לחזור ולבחון את כל מה שקרה לכם בשנים האחרונות, את הדברים שהצלחתם להשיג , כל מה שלמדתם , את האירועים  הגדולים שהיו לכם, תהיו גאים בהישגים שלכם, תראו כמה רחוק הגעתם מאז, אתם תבדקו את מערכות היחסים החברתיים שלכם, תראו מה עוד אפשר לשפר או לשנות, יכול להיות שאנשים חדשים יכנסו לחיים שלכם, יהיו גם מצבים חדשים בתחום העבודה, התחלות חדשות בתחום הבריאות שלכם, הזדמנות להתחדש באורח חיים בריא יותר.

אמצע החודש- הרחבה של כל מה שקשור במערכות היחסים האישיים שלכם, לחלקכם יהיו כמה מערכות יחסים, תהיה לכם הזדמנות לצאת ללימודים, מערכות היחסים הם גם בתחום העסקי. חלקכם יצאו מאזור הנוחות שלהם בגלל מערכות היחסים שלהם. אתם גם תשקיעו יותר אנרגיה בתחום העבודה והקריירה שלכם, וכל מה שאתם רוצים לעשות בעולם.

סוף החודש- תהיה לכם הזדמנות לשקול חלק ממערכות היחסים שלכם, להעריך את הדרך בה אתם מתקשרים לאנשים אחרים, סוף החודש לא טוב לחתימה על חוזים והסכמים עד אמצע דצמבר. אתם תשקיעו בבריאות שלכם באייך הייתם רוצים להציג את עצמכם שיהיה שונה מבדרך כלל שלכם, כל החודש וכל השנה הקרובה יהיה פוקוס מוגבר  על הבית של מערכות היחסים שלכם.

סרטן

סרטן-

תחילת החודש – תהיה לכם הזדמנות לשקף לעצמכם את השנים האחרונות, לבחון את השינויים הגדולים בחיים שלכם, שהיו גם הסיבה להתעוררות הגדולה שלכם, שפתחו לכם את העיניים  לראות את החיים שלכם מפרספקטיבה אחרת , זו הזדמנות להתגאות בהישגים שלכם להתגאות בצמיחה שלכם כל מה שלמדתם יכול להיות טריגר למשהו חדש בתחום העבודה והקריירה שלכם, יכול להיות שתשלימו משהו שכבר התחלתם בחודש מאי השנה, זה גם זמן מעולה לרומנים ורומנטיקה , מעולה  ליצירתיות שלכם, זמן טוב לצאת לבלות.

אמצע החודש- תהיה העצמה של תחום הבריאות והעבודה שלכם. איך להעצים את מה שעושה לכם טוב. תתחילו אורח חיים בריא  יותר, תמצאו פעילות פיזית שמתאימה לכם, חלקכם ירצה ללמוד משהו מתחום הרפואה או הרפואה האלטרנטיבית, את כל סוגי התרפיה, זמן טוב לצמוח בתחום העבודה שלכם, חלקכם ירצה לעבוד מעבר לים, יכול להיות הצעות עבודה אטרקטיביות לעבוד במקום אחר.

סוף החודש- תכניסו אנרגיה לתחום הרוחני ולמסע הרוחני שלכם, תהיה לכם הזדמנות להתקדם עם נושא מעבר לבית אחר, זמן להשקיע בטיפוח הבית והסביבה שלכם, זמן טוב לבדוק את הפעילות היום יומית שלכם, זמן לפנות ולשחרר סודות כמוסים וכאב מהעבר, לחשוף, לטפל, לשחרר. חלקכם ירצה ללמוד משהו מתחום הרוח והמטפיזי.

אריה

אריה-

תחילת החודש- תהיה לכם הזדמנות לשקף לעצמכם את הסערות והשינויים ,הטלטלות, העליות והירידות, שחוויתם בשנים אחרונות, ותתגאו בדרך שעברתם, בהצלחות ובהישגים שלכם, תהיה לכם גם הזדמנות לבקר במקום מהעבר שאהבתם להיות שם, יהיו לכם הזדמנויות לנסיעות מעבר לים, יכול להיות לחלקכם מערכת יחסים עם מישהו מעבר לים. תהיה לכם הזמנות למעבר לבית אחר, אולי תהיה לחלקכם משפחה חדשה, תהיה לכם הזדמנות בכל מה שקשור לבית וסביבה שלכם.

אמצע החודש – תהיה לכם העצמה של כל מה שקשור  לחיים הטובים, רומנים ורומנטיקה במערכות היחסים שלכם, התעצמות  של היצירתיות שלכם, מעצים כל מה שקשור להנאות ולבילויים , עיסוק ועבודה עם ילדים, חלקכם ירצה ללמוד משהו מתחום הפסיכולוגיה, תהיה לכם הזדמנות להיות שותפים בפרויקט חדש.

סוף החודש – זמן לנוח מכל הפעילות שלכם בזמן האחרון, הזדמנות להעריך מחדש את האנשים בחיים שלכם, לא מומלץ לחתום על חוזים והסכמים עד אמצע דצמבר, יהיה לכם זמן להעריך את היצירתיות שלכם, סוף החודש מאיר גם על הקשרים החברתיים שלכם, יכולים להיות שינויים בתחום הזה.

בתולה

בתולה-

תחילת החודש – זמן מעולה לשקף לעצמכם את השנים האחרונות את השינויים שעברתם, את המקומות שבהם עברתם את ההתעוררות הגדולה שבגללה הפכתם מודעים וערים יותר להתמודדויות שלכם, תתגאו בעבודה שעשיתם שלמדתם להיות ספונטניים יותר,  תתגאו בהישגים שלכם, בצמיחה ובהתקדמות שלכם, זה יהיה גם זמן מצוין ללמוד משהו חדש, לעבוד ,עם -ודרך הרשתות, מצוין לכתיבה, לכל סוגי התקשורת,

אמצע החודש – הרחבה של כל מה שקשור לבית ולסביבה שלכם, ירחיב את היציבות  והביטחון שלכם ושל המשפחה שלכם, רבים ייהנו מנסיעות וטיולים, חלקכם יעברו לבית חדש, או ירחיבו בית קיים,  חלקכם יגדילו את המשפחה עם לידות של ילדים או נכדים. התעצמות שתהיה כל השנה הקרובה.

סוף החודש – זמן מעולה  למצב הפיננסי שלכם, יכול להיות לחלקכם רעיון עסקי רווחי, אולי לחלקכם, מישהו ירצה לתמוך בכם, ירצה לתמוך בכם פיננסית, תעריכו מחדש את המצב המשפחתי שלכם. סוף החודש מאיר על הקריירה שלכם, לחלקכם תהיה קריירה חדשה לגמרי, יהיו אפשרויות חדשות , זמן לעצב את הבית שלכם שתוכלו להרגיש ממש טוב בבית שלכם.

מאזניים

מאזניים-

תחילת החודש – תהיה לכם הזדמנות לבחון את כל מה שעברתם בשנים האחרונות, את השינויים הגדולים, הקשיים והתמודדויות, טלטלות, עליות וירידות, שהיו לכם בשנים האלה, עכשיו, תהיה לכם הזדמנות להביט על השנים האלה ולהתגאות בהישגים שלכם, כמה התקדמתם, תתגאו בהצלחות ובהתמודדויות שלכם, תהיה לכם הזדמנות לבדוק מה עוד אתם רוצים לשפר או לשנות במערכות היחסים שלכם. תמצאו פתרונות יעילים יותר , שישחררו אתכם מכל מה שלא אהבתם קודם. בתחילת החודש תהיה לכם גם הזדמנות להתחלות בתחום הפיננסים, אולי לקבל הצעה עסקית, אולי מישהו ירצה להשקיע בכם, אולי תמצאו עבודה חדשה.

אמצע החודש – העצמה של כל מה שקשור בתקשורת שלכם, וזה ימשך כל השנה הקרובה, זה יהיה בכתיבה, קריאה, לימודים, עבודה דרך רשתות , עבודה עם אנשים שיעזרו לכם להתקדם בתחום האינטרנט ופרסום אינטרנטי.

סוף החודש -  תהיו פרואקטיביים  בכל מה שקשור בעבודה שלכם, זמן להגיש מועמדות למי שמחפש עבודה, זמן מעולה לעבודה על הגוף שלכם, תהיו פעילים יותר, זמן מעולה לאורח חיים בריא יותר, זה גם זמן טוב לפנק את עצמכם עם משהו שיעשה לכם טוב וירומם את רוחכם .זמן להיות פופולריים, זמן מעולה למצוא זוגיות למי שמחפש, לא מומלץ לחתום על חוזים והסכמים עד אמצע דצמבר. סוף החודש מעולה לטיולים ונסיעות, גם מעבר לים למי שרוצה, תהיו  מחוברים יותר לחברים שלכם .אלי תרצו ללמוד משהו חדש.

עקרב

עקרב-

תחילת החודש – זמן מעולה לחזור ולהסתכל אחורה על השנים האחרונות, ולאמוד, את כל מה שלמדתם , את ההתעוררות שלכם, כל השינויים שעברתם, הרבה מהם לא צפויים, תתגאו בכל מה שהשגתם, כמה התקדמתם, תתגאו בהצלחות שלכם בכוח ההתמודדויות שלכם, לכמה עזרתם בדרך, אתם תבדקו בימים אלה את ההתייחסות שלכם לגוף שלכם, לבריאות הפיזית שלכם, אתם מתבקשים לנער את מה שמפריע לכם ביום יום, ברוטינה שלכם, תעשו שם שינויים, זה יטיב אתכם.

אמצע החודש – העצמה של הבית של הפיננסים, וזה יימשך כל השנה הקרובה, זמן מעולה לצמיחה הפיננסית שלכם, זמן מעולה לטפח את הכישרונות שלכם. זמן מעולה להנאות ובילויים, לאירוח, לעשות משהו עם ילדים, תהיו יצירתיים יותר בימים אלה. תרשו לעצמכם לנוח יותר , לצאת למסע הרוחני שלכם, תעשו משהו שיגרום לכם להיות רגועים  ומסופקים יותר, אולי תרצו ללמוד משהו מתחום הרוח והמטפיזי. מזל טוב לחוגגים הראשונים יום הולדת החודש.

סוף החודש  - מאיר על כל מה שנסתר, כל מה ששמרתם בצד, יכול להיות שתהיה לכם הארה על משהו קריטי בחיים שלכם אולי קשור לעבר שלכם, תלמדו לטפל ולשחרר. תתבוננו אחרת על תחום הפיננסים הכלכלי שלכם, תלמדו להיות יותר יצירתיים עם הכסף שלכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d6f1ee03-742a-4700-bf0f-03e53fea5fcf','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה