דור העתיד של הרפואה

$(function(){setImageBanner('0314606b-ba93-4692-8979-c31b3d6357aa','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,36411,'Image','');})

בטקס השנתי להענקת תעודות הצטיינות למתמחים שהתקיים לאחרונה בסורוקה, קיבלו 15 המתמחים המצטיינים תעודת הערכה וכן הוענקו תעודות הוקרה ל-50 רופאים שעברו לאחרונה בהצלחה את מבחני שלב ב'

דור העתיד של הרפואה ללא ספק נמצא במרכז הרפואי סורוקה, בו נמצאים יותר מ-300 מתמחים בתחומי הרפואה המגוונים, אשר עובדים ולומדים ללא לאות וראויים להערכה על עבודתם האינטנסיבית והחשובה בבית החולים לקידום בריאות תושבי הנגב. כאשר תקופת ההתמחות היא תקופה ייחודית ומאתגרת במסלול החיים של רופא, והיא בעלת משמעות גדולה בעיצוב דמותו.

על כן, ועדת ההתמחות, בראשותו של ד"ר לאוניד ברסקי - מנהל מחלקה פנימית ו', ועדת הסטז' בראשותו של ד"ר יובל סופרו - סגן מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה, וקרן ממן - מזכירת היחידה להתמחות וסטז', קיבלו עשרות המלצות על מתמחים, מתוכם נבחרו 15 המצטיינים.

 בית החולים סורוקה ארכיון

בטקס השנתי להענקת תעודות הצטיינות למתמחים שהתקיים לאחרונה בסורוקה בהשתתפות: ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי, פרופ' עמוס כץ, דיקן הפקולטה למדעי הבריאות, פרופ' דניאל קפלן, מ"מ יו"ר ועד הרופאים,  ד"ר לאוניד ברסקי, יו"ר ועדת התמחות, ד"ר עלי אלהואשלה, מנהל רפואי של מחוז דרום בכללית, מנהלי מחלקות, יושבי ראש חטיבות, הסטז'רים, המתמחים ובני משפחותיהם, הוענקו למתמחים ולסטז'רים שנבחרו תעודות הוקרה - מטעם הנהלת המרכז הרפואי, אוניברסיטת בן־גוריון וועדת התמחות וסטז'.

כמו כן, בטקס הוענקו גם תעודות הוקרה ל-50 רופאים שעברו לאחרונה בהצלחה את מבחני שלב ב', חלקם בהצטיינות, במקצועות הבסיס והעל בהתמחות. המשותף לכולם הוא מסירות ללא גבול, השקעה ואמונה שניתן ללמוד תוך אתגר, הנעה צוותית, מודל לחיקוי ומימושו של חזון.

מתמחי סורוקה - בטקס הוקרה למצטיינים

המתמחים המצטיינים:

  • ד"ר גינאן עוויסאת -  החטיבה לרפואה פנימית-  מחלקה פנימית ו'
  • ד"ר גל צבאן -  החטיבה לרפואה פנימית- מחלקה פנימית ה'
  • ד"ר יהונתן משה שרף -  החטיבה לרפואה פנימית-  מחלקה פנימית ב'
  • ד"ר אהרן יונתן כהן -  החטיבה לרפואה פנימית- המחלקה לאונקולוגיה
  • ד"ר גבריאל היין - החטיבה לרפואת ילדים- מחלקה לילדים ב'
  • ד"ר טל-אל ארנסט -  החטיבה לרפואת ילדים- מחלקה לילדים א'
  • ד"ר  ליאור יהב -  החטיבה למיילדות וגינקולוגיה- מחלקת נשים א'
  • ד"ר עטר בן-שמואל -  חטיבה למיילדות וגינקולוגיה-מחלקת נשים ב'
  • ד"ר אדם צפרוב -  חטיבת הרדמה
  • ד"ר אנה שלמן - חטיבת הרדמה
  • ד"ר ראוף אלקרינאוי-החטיבה הכירורגית- המחלקה לאורתופדיה
  • ד"ר מחמוד אבו סלאח-החטיבה  הכירורגית- מחלקה לניתוחי לב-חזה
  • ד"ר חיה ריביצקי-אייזנר- החטיבה לרפואת המח- המחלקה לפסיכיאטריה
  • ד"ר גל בן-אריה- המכון לרדיולוגיה אבחנתית
  • ד"ר ירדן קזרלי-  המכון לפתולוגיה

מתמחים שעברו בהצטיינות את מבחני שלב ב' להתמחות:

  • ד"ר  שחר גבע - החטיבה לרפואה פנימית-  מחלקה פנימית ב'
  • ד"ר תהילה קייסמן-החטיבה לרפואת המח - המחלקה לנוירוכירורגיה
  • ד"ר איה ח'לאילה-  החטיבה לרפואת ילדים- מחלקת ילדים א'
  • ד"ר  דניאל גרופל -  היחידה למחלות זיהומיות

בי"ח סורוקה. צילום: שרון טל

ד"ר רויטל לוי חברוני, סגנית מנהל המרכז הרפואי סורוקה, אחראית על נושא התמחות וסטז' בבית החולים אמרה:

"המתמחים שלנו צלחו אתגרים רבים על מנת להגשים את חלומם ולקצור הישגים מרשימים בעולם הרפואה. הישגם והצלחתם מביאים למרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה, כבוד והערכה רבה.

בשנה האחרונה פעלנו ללא לאות במישורים רבים בינהם: איתור הצרכים של המתמחים, שיפור חדרי הרופאים בתורנות, שיחות אישיות עם עשרות מתמחים במהלך ההתמחות ולקראת סוף ההתמחות ועוד. הוספנו מסלולי התמחות נוספים. בוגרים איכותיים רבים, מבוגרי הפקולטה לרפואה בבאר-שבע , מבתי ספר לרפואה מרחבי הארץ ומבתי ספר לרפואה בעולם רוצים לקבוע את עתידם בסורוקה".

לדבריה הצטרף ד"ר שלומי קודש, מנהל המרכז הרפואי סורוקה שאמר: "המשאב האנושי הוא התשתית החשובה ביותר בבית החולים והמתמחים שלנו הם דור העתיד של הרפואה בנגב.. תכנית ההתמחות בסורוקה היא מהטובות בארץ. רופאים שמסיימים את התמחותם בסורוקה מוערכים מאוד על ידי הקהילה הרפואית בישראל, מתמנים לתפקידים בכירים במערכת הבריאות ושמם יוצא למרחוק.. הישגי המתמחים והצלחתם מביאים למרכז הרפואי סורוקה כבוד והערכה עצומה, וכמובן למטופלים שלנו שזוכים לקבל את הטיפול הרפואי המסור, המקצועי והאיכותי. אני מברך את המצטיינים ואת בוגרי שלב ב', זוהי משוכה לא פשוטה, מדובר בציון דרך בעבור כל אחד מהם.  אני מברך גם על שיתוף הפעולה עם בית הספר לרפואה והפקולטה למדעי הבריאות באוניברסיטת בן גוריון -  שיתוף פעולה שהוא קרקע פוריה לצמיחה של דור העתיד של הרופאים הטובים בישראל. אני מודה לכל  הרופאים והצוותים במחלקות, שמשקיעים זמן ללימוד ולהכשרת המתמחים והסטז'רים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('522272be-a587-4a0b-969a-2081dbee96d7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,36412,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה