פרסום ראשון: עו"ד לימור לוגסי פורשת מהמירוץ לראשות להבים



עו"ד לימור לוגסי החליטה להסיר את מועמדותה לראשות מועצת להבים מ"סיבות אישיות": "היה לי העונג לשרת אתכם" מסרה לתושבים. כעת: יחסי הכוחות משתנים

חודש לפני הבחירות, המועמדת לראשות להבים עו"ד לימור לוגסי מודיעה הבוקר (חמישי) על פרישתה מהמירוץ לראשות מועצת להבים "החלטתי להסיר מועמדותי לתפקיד ראשת המועצה של להבים וזאת מסיבות אישיות" כתבה בקבוצת הפייסבוק של תושבי להבים.

עו"ד לימור לוגסי פורשת מהמירוץ לראשות להבים. צילום: שרון טל

עו"ד לוגסי הודתה לתושבים "היה לי העונג לשרת אתכם במהלך החמש השנים האחרונות כחברת מועצה, יו״ר וועדת מכרזים, וועדת הנחות וחברת וועדה לתכנון ובנייה, הובלתי למען התושבים את המאבק כנגד הקמת מרכז קונגרסים, וסייעתי לתושבים במאבק כנגד הדיור המוגן וכנגד הרחבת שכונת שרונים".

בסיום דבריה איחלה לוגסי הצלחה לשאר המתמודדים "כולי תקווה כי המועצה הבאה תשכיל יום לאחר הבחירות לשלב כוחות למען עשייה ציבורית לטובת התושבים ועתיד היישוב".

לימור לוגסי פורשת מהמירוץ לראשות להבים. צילום מסך פייסבוק

את מקומה של לוגסי בהתמודדות למועצה בלבד, ולא לראשות המועצה, ימשיך חברה למועצה לב בינמן, עם סיעתה ״העתיד שלנו בלהבים״ "הוכיח בקדנציה האחרונה כי הוא פועל ביושרה, אמינות וקידום מיזמים למען היישוב" בירכה לוגסי ואיחלה ברכת חג שמח.

לאחר הודעתה זכתה לימור למבול מחמאות מתושבי היישוב, ואף מהמתמודדים לראשות המועצה, כך לדוגמה כתב תושב היישוב "ההפסד הוא שלנו... בתקופה הקצרה שאני נמצא בישוב ברוב המקרים זה הרגיש שאת המגן היחיד של התושבים. ההתייחסות שלך תמיד הייתה מקצועית והגיעה ממקום אמיתי לשרת את התושבים".

חמישה נותרו במירוץ לראשות להבים. צילום: שרון טל, ראובן קפוצ'ינסקי, יח"צ

כעת נכנסים אל הישורת האחרונה, ו-5 מתמודדים נותרו לראשות מועצת להבים: קובי נודלמן, כפיר מימון, שלומי שטרית, יוסי ניסן, ורונית דמרי-עייאש. פרישתה של לימור טורפת את הקלפים מחדש וצפויה להשפיע על יחסי הכוחות ביום הבחירות. יתר המתמודדים לא שקטים על השמרים ופועלים בחוגי הבית וברחבי היישוב כדי למשוך אליהם כמה שיותר מקולות התושבים, בנחישות להביא חזון חדש ליישוב להבים.  

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה