"כוח באחדות": מאות באירוע הבחירות של פימה פיינבלום



פימה פיינבלום פתח את קמפיין הבחירות שלו לראשות העיר בנוכחות מאות תושבים "בבאר שבע כ-40% דוברי רוסית, יחד נוכל לעשות שינוי"

אפריים פימה פיינבלום, המתמודד לראשות העיר ברשימתו "כוח באחדות" הצהיר לאחרונה כי הוא שואף להשיג בבחירות 10 מנדטים, כשהוא נשען על קולות של רבים מהקהילות דוברות הרוסית בעיר "יש אנשים שעוד זוכרים אותי", אמר בישיבה שקיים לאחרונה, וגם לא חסך בביקורת.

 

באירוע הבחירות שקיים ביום שבת האחרון, הגיעו להביע תמיכה מאות מתושבי העיר, מרביתם חברי קהילות דוברות רוסית של ברית המועצות לשעבר, ובהם יושב ראש הקהילה, משפיעי דעת קהל בתחום האמנות, ספורט, תרבות ורפואה.

מאות באירוע הבחירות של פיינבלום. צילום: מטה כוח באחדות

באירוע הבחירות אמר פימה "אנשים מאמינים בנו וסומכים עלינו! - וזה הדבר החשוב ביותר. בבאר שבע כ-40% מתושבים דוברי רוסית, ביחד נוכל לעשות שינוי, ומעל לכל לפתור את הבעיות הבוערות של העיר. אסור להישאר אדישים, חשוב להשתתף בבחירות המוניציפליות ולצאת להצביע".

בסיום האירוע קרא פימה להצביע עבורו לראשות העיר ולרשימתו במועצה "כוח באחדות".

ולרי מיגירוב ופימה פיינבלום. צילום: מטה כוח באחדות

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה