"חשיבות רבה בשילוב נשים בתפקידי מפתח": חיזוק נשי כפול לרשימתו של דנילוביץ'



יו"ר ועד העובדים בכללית פנינה פחימה ועו"ד שירלי נגר-כהן תשובצנה בעשירייה הראשונה ברשימתו של רוביק דנילוביץ' לקראת הבחירות הקרבות. פחימה "שמחה להצטרף לנבחרת שתוביל את העיר לעשור הבא". עו"ד נגר "נרגשת מההזדמנות". דנילוביץ' "רואה חשיבות רבה בשילוב נשים בתפקידי מפתח"

פחות מחודש וחצי נותרו לבחירות לרשויות המקומיות, והמועמדים פועלים במרץ לגייס את מיטב האישים לרשימותיהם. גם ראש העיר רוביק דנילוביץ', הידוע כאחד שדוגל בשילוב נשים בתפקידי מפתח, פעל לגייס שתי נשים לחיזוק רשימתו - יו"ר ועד העובדים בכללית פנינה פחימה ועו"ד שירלי נגר-כהן, שתשובצנה בעשיריה הראשונה של "דרך חדשה".  

פנינה פחימה (64) תושבת העיר באר-שבע, נשואה לרפי ואם לשלושה ילדים ותשעה נכדים, משמשת כיושבת ראש ועד העובדים של קופ"ח כללית בדרום וממלאת מקום של יו״ר הועד הארצי. עוד משמשת כמנכ"לית האגודה השיתופית - החברה הכלכלית של קופת חולים כללית.

עוד חברה פחימה בועד האוליפי הישראלי ושימשה בתפקידים שונים בהסתדרות הארצית לאורך השנים. פחימה מסרה בתגובה להצטרפותה: "אני מודה לרוביק על האמון וגאה ושמחה להצטרף לנבחרת שתוביל את העיר לעשור הבא של עשיה ופיתוח העיר".

פנינה פחימה מצטרפת לרשימתו של דנילוביץ'. צילום: יח"צ

חיזוק נשי נוסף לרשימתו של ראש העיר רוביק דנילוביץ' היא עורכת הדין שירלי נגר-כהן, בת 40, נשואה ואם לארבעה, תושבת שכונת רמות ובעלת תואר ראשון במשפטים ותואר שני בניהול ויישוב סכסוכים.  

עו"ד כהן-נגר בעלת משרד עצמאי, מתמחה בתחום מעמד אישי, מקרקעין וגישור, בשנים האחרונות עסקה רבות בייצוג נשים במקלט לנשים נפגעות אלימות והעניקה ייעוץ משפטי למתנדבות מסל"ן, שם גם מתנדבת. עוד עוסקת עו"ד נגר-כהן בקורסי גישור (בסיסי ומשפחה), לאחר שהשתלמה רבות בתחומי דיני משפחה ובנושא מניעת אלימות במשפחה. עוד שמשה כחברת בדירקטוריונים.

 עו"ד כהן-נגר מסרה: "אני נרגשת מההזדמנות להשתלב בנבחרת שהובילה את העיר בעשור האחרון להישגים חסרי תקדים ולתנופת פיתוח. אסייע ואתרום לראש העיר ולרשימתו לממש את היעדים גם לעשור הבא".

עו"ד שירלי נגר-כהן "נרגשת מההזדמנות". צילום: יח"צ

רוביק דנילוביץ': "אני אשמח על הצטרפותה של שירלי. שירלי תתרום מניסיונה ומהידע שלה בעשיה הציבורית גם במועצת העיר. אני רואה חשיבות רבה בשילוב נשים בתפקידי מפתח, וזה וודאי מתעצם כאשר שירלי בוחרת מידי יום לסייע לנשים ולקדמן".

אמש פתח דנילוביץ' את קמפיין הבחירות שלו לעיני אלפי תומכים ודיבר על ההתקדמות הרבה שעברה באר שבע בעשור האחרון, אולם הדגיש "אסור לנוח על זרי דפנה". דנילוביץ' עמל במרץ בימים אלו להרכיב את רשימתו לקראת הבחירות הקרבות, בהן הוא צפוי להיבחר פעם נוספת לראשות העיר. השאלה המורכבת יותר היא הרכב המועצה הבאה, שכן, הפעם עומד דנילוביץ' בפני  משימה לא פשוטה, לשמר את כוחו במועצה הבאה, על כן קרא בערב הקמפיין להצביע גם לרשימת "דרך חדשה".

רוביק דנילוביץ' דוגל בשילוב נשים בתפקידי מפתח. צילומים: אודי אבן חיים, יח"צ

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה