"יש פה ידידי אמת": ד"ר רות פרנקל מצטרפת לסיעת הליכוד



חברת המועצה מ"הבית היהודי" ד"ר רות פרנקל מצטרפת כמס' 2 לסיעת הליכוד בראשות שמעון בוקר. ד"ר פרנקל "אני מרגישה שיש פה ידידי אמת. מכירה את שמעון שנים רבות". יו"ר הליכוד בבאר שבע שמעון בוקר "כשעלה שמה של ד"ר פרנקל לא ויתרתי"

סערה היכתה בישיבת המועצה האחרונה בעיריית באר שבע, כשד"ר רות פרנקל החליטה שלא להזדהות עם אף אחת מהסיעות. שבועות ספורים לאחר מכן, הודיעה היום ד"ר פרנקל, חברת סיעת "הבית היהודי", כי היא מצטרפת לסיעת הליכוד בראשות שמעון, ותמוקם מס' 2 ברשימה במקום לירן מימון, שהחליט לפנות את מקומו ברשימה ״היה לי ברור מהרגע הראשון שנבחרתי כמס' 2 ברשימת הליכוד למועצה שברגע שיגיע מועמד או מועמדת בעלי ניסיון ועשייה ציבורית, אפנה מיד את מקומי וכך היה כשהבנתי שד"ר פרנקל הסכימה להצטרף״. אמר מימון.

צילום ועריכה: שרון טל

ד"ר רות פרנקל אם לתשעה, ד"ר לחינוך ומרצה באוניברסיטת בן גוריון ובמכללת קיי, שימשה במשך 15 שנה כמנהלת תחום חינוך בעיריית באר שבע, ובמשך 5 השנים האחרונות כחברת מועצה מטעם סיעת "הבית היהודי", סיעה אליה הצטרף לאחרונה יו"ר הליכוד היוצא יוסי דלויה.

 במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר (שלישי) במטה סניף הליכוד בבאר שבע, אמרה ד"ר פרנקל "זו התרגשות רבה, אני מרגישה שאני מתחברת למפלגה שתפיסת העולם שלה תואמת את שלי ושל משפחתי. תפיסת עולם שמדברת על יהדות, ארץ ישראל וכל מה שמחבר את שפת הליכוד כאג'נדה. אני מרגישה שאמנם יש פה פוליטיקאים, אבל יש פה ידידי אמת. את שמעון אני מכירה מהתקופה בסיירת הורים, ובעיניי לחבור לאדם שכזה זהו דבר מבורך".

פרנקל הוסיפה כי היא מסמנת את רווחת המשפחה וחינוך למבוגרים כיעדים מרכזיים "אני מאמינה במשפחה הישראלית, היהודית, היא מוקד הכוח. לשמוע משפחות ולאחר מכן לבוא ולראות איך נוכל ליישם את הדברים האלה, בעזרת השם. אני מרגישה שאני מסוגלת, שיש לי את כוחות הנפש, הרצון והמוטיבציה לחבור למערכת של באר שבע שאני אוהבת. זו זכות מאוד גדולה ואעשה כמיטב יכולתי".

שמעון בוקר: ״אני מכיר את ד"ר פרנקל שנים רבות. היו לנו הרבה הצעות עם אנשים בעלי שם, שיכלו להביא שניים-שלושה מנדטים. אבל רציתי קודם כל אשה ולא פחות חשוב - לא פוליטיקאי. כשעלה השם של ד"ר פרנקל, חיזרתי אחריה. לא ויתרתי ובסוף היא שמחה ואפילו הזילה דמעה. אנחנו יוצאים למהלך שהוא לטובת העיר באר שבע ולתושביה״.

מה התוכניות הגדולות של יו"ר הליכוד בבאר שבע שמעון בוקר? ובאיזה תיק הוא מעוניין כסגן ראש העיר? וגם: אילו הערכות קיימות בליכוד לגבי המנדטים הצפויים להם ולשאר הסיעות? על כך ועוד בכתבה הבאה: https://www.b7net.co.il/article/313801/2  

 שינויים בצמרת הליכוד בבאר שבע. צילום: שרון טל

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה