מי יעמוד בראשות מיתר? תוצאות סקר הבחירות של "באר שבע נט"



במשך שבוע הצביעו אלפים לסקר הבחירות של "באר שבע נט" על ראשות מיתר. מי דורג/ה במקום הראשון? בין מי למי התחרות צמודה? ומי נדחק/ה מטה ברשימה? הנה התוצאות

לפני שבוע פרסמנו ב"באר שבע נט" את סקר הבחירות לראשות מיתר, עליה מתמודדים ארבעה: ראש המועצה המכהן אבנר בן גרא, חבר המועצה שמעון פרץ, חברת המועצה חדווה שקד, וגזבר עיריית דימונה שמעון מזוז.

ארבעה מתמודדים על ראשות מיתר. צילום: יח"צ, פרטי. צילום רקע: אבי קלבו

במהלך השבוע האחרון נקלטו במערכת 1331 הצבעות, לעתים היו התוצאות צמודות מאוד ואף התהפכו מספר פעמים. חשוב לציין שבמיתר יש 6549 רשומים בספר הבוחרים נכון לשנת 2018, כלומר 20% מבעלי זכות הבחירה וכידוע לכולם אחוזי ההצבעה יכולים להיות נמוכים ו-1300 מצביעים בישוב קטן כמו מיתר יכולים לעשות הבדל עצום.

הרי התוצאות: במקום הראשון דורגה המתמודדת  חדווה שקד בפער עם 47.1% הצבעה. במקום השני דורג המתמודד שמעון פרץ, עם 21.2%, במקום השלישי מעט אחריו דורג המתמודד שמעון מזוז, עם 21.1%. ובמקום הרביעי והאחרון דורג ראש העיר המכהן אבנר בן-גרא עם 10.7% מקולות הבוחרים בסקר.

צילום מסך

על כיסא ראש המועצה ארבעה מתמודדים נוספים שכל אחד מהם נחוש להוביל את מיתר לפי חזונו. פחות מ-60 ימים נותרו עד לבחירות לרשויות המקומיות, המתמודדים מקיימים חוגי בית ומנסים למשוך אליהם את קולות המצביעים בעזרת אנשים משפיעים מהיישוב כחברי סיעתם, ועם כל יום שחולף כך גם המתמודדים וגם הציבור יצטרכו לשקול את צעדיהם עד ליום ההצבעה בקלפי.

ראוי לציין כי הסקר מביע את רחשי הקהל בלבד ואין בכוונת סקר זה להוות קביעה עובדתית באשר לתוצאות הבחירות לרשויות המקומיות. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה