סקר בחירות: במי תבחרו לראשות מועצת מיתר?



כחודשיים בלבד נותרו עד הבחירות לרשויות המקומיות, ועל ראשות מועצת מיתר מתמודדים ארבעה – אבנר בן גרא, שמעון פרץ, חדווה שקד, ושמעון מזוז. במי יבחרו התושבים? סקר הבחירות של 'באר שבע נט' במיתר יוצא לדרך

הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות, ועם כל יום שעובר, כך המירוץ גם מתחמם. על ראשות מועצת מיתר מתמודדים ארבעה: ראש המועצה המכהן אבנר בן גרא, אשת העסקים וחברת המועצה חדווה שקד, התעשיין וחבר המועצה שמעון פרץ, וגזבר עיריית דימונה שמעון מזוז.

כבר בימים אלו מקיימים המתמודדים חוגי בית לקראת הבחירות, ופורסים את משנתם בפני תושבי מיתר וכרמית. בחודשים האחרונים נפגשנו עמם ונתקלנו בנחישות עמוקה ואמיתית להוביל שינוי, אך לראשות המועצה ייבחר רק אחד מהם. לפני שתבחרו, הנה רקע קצר על כל אחד מן המתמודדים:

מימין לשמאל: שמעון מזוז, חדווה שקד, אבנר בן גרא, שמעון פרץ. צילום רחפן: אבי קלבו. צילום מתמודדים: פרטי ויח"צ

המנוסה – ראש המועצה אבנר בן גרא

אבנר בן גרא (57), במקור משכונה ד' בבאר שבע. אבנר תושב מיתר ב-20 השנים האחרונות, ובעשור האחרון מכהן כראש המועצה. בעברו שימש כחבר מועצה וכשנבחר עזב את עבודתו בכיל כדי "להשפיע על מה שקורה בסביבה שלי". אבנר הביע התנגדות לבנייה עתידית לגובה במיתר, ולדבריו, גם אם מיתר וכרמית יתרחבו, עמדתו יציבה "גם אם נהפוך בעתיד לפרבר גדול או עיר, נישאר צמודי קרקע". אחרי עשור של השפעה, עומד בן גרא בפני תקופת בחירות תחרותית במיוחד.

לריאיון המלא עם אבנר בן גרא

אבנר בן גרא - עשור של השפעה. צילום: יח"צ

הביטחוניסט – חבר המועצה שמעון פרץ

חבר מועצת מיתר שמעון פרץ נכנס לראשונה אל הפוליטיקה המקומית בבחירות 2013. פרץ, במקור מבאר שבע, הוא תושב מיתר יותר מ-25 שנה, ובעברו קריירה בטחונית ארוכת שנים. בשנים האחרונות לצד היותו חבר מועצה הוא יזם, איש עסקים ותעשיין. בריאיון עמו הבטיח פרץ, בין היתר, לשפר את המענה הבטחוני ליישוב מיתר צמוד הגדר, באמצעות בניית תוכנית אבטחה תואמת היישוב, וכן לקדם הקמת רכבת בצומת שוקת "הגיע הזמן שנעצור ונעשה סדר" אמר פרץ בריאיון ל"באר שבע נט".

לריאיון המלא עם שמעון פרץ

 שמעון פרץ - רקע בטחוני וניסיון תעשייני רחב. צילום: פרטי

היזמית – חברת המועצה חדווה שקד

חדווה שקד, חברת מועצת מיתר ב-5 השנים האחרונות, ותושבת מיתר כ-20 שנה. את דרכה בעולם העסקי החלה בהקמת ביתה הראשון והפכה עם הזמן לאשת עסקים מצליחה. בין תפקידיה שימשה כסגנית לשכת המסחר והתעשייה וכיו"ר פורום נשים. במהלך כהונתה במועצה שימשה כסגנית ובהמשך עברה לאופוזיציה. במהלך כהונתה הנוכחית הייתה אחראית על וועדות הרווחה, התנועה והספורט - חלק מהנושאים שהצהירה כי בכוונתה להמשיך ולקדם גם במועצה הבאה, בשאיפה לקדם זאת כראש המועצה.

לריאיון המלא עם חדווה שקד

 חברת המועצה חדווה שקד מכוונת לראשות המועצה. צילום: יח"צ

המחושב – שמעון מזוז

שמעון מזוז (63) הוא תושב מיתר יותר מ-25 שנה, וכיהן כחבר מועצה בין השנים 2008-2013. במקביל, הוא משמש ב-18 השנים האחרונות כגזבר עיריית דימונה ועד שנת 2017 שימש גם כמנכ"ל החברה הכלכלית בעיר. לאחרונה הודיע מזוז על התמודדותו, כשבראש מעייניו שיפור מצבה הכלכלי של המועצה, לאור גירעון ארוך שנים. במידה וייבחר לראשות המועצה, מזוז מתכנן להוציא לפועל תוכנית התייעלות וחיסכון שתקטין את גירעון המועצה בשנים הבאות. כפי שציין "כגזבר יש לי את הכישורים להוציא את מיתר מהמצב הנוכחי".

לריאיון המלא עם שמעון מזוז

 שמעון מזוז - 18 שנה כגזבר עיריית דימונה. צילום: תומר וקנין

אין באמור לעיל להעיד על חזונם השלם של המתמודדים לראשות מיתר. אנו ממליצים טרם ההצבעה לקרוא את הריאיונות המלאים עמם.

צילום רקע רחפן: אבי קלבו

התוצאות יפורסמו תוך שבוע. בהצלחה!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה