"באים לעבוד יחד": הנבחרת של חדווה שקד לראשות מיתר



המתמודדת לראשות מיתר חדווה שקד הציגה את הרשימה שלה למועצה לקראת הבחירות הקרובות, ביניהם אנשי חינוך, אנשי עסקים, יזמי הייטק ותושבים משפיעים. חדווה שקד: "שתי קדנציות זה המון זמן לקדם יישוב. תראו מה רוביק עשה בבאר שבע ב-10 שנים".

המירוץ לראשות מיתר מתחמם, בימים אלו מקיימים המתמודדים חוגי בית ונפגשים עם תושבים רבים כדי להציג להם את משנתם לעתיד היישוב. אמש, השיקה המתמודדת חדווה שקד את קמפיין הבחירות שלה בפני כ-200 תושבי מיתר, והציגה לראשונה את הנבחרת שלה למועצה.

הנבחרת של חדווה שקד. צילום: יח"צ

מס' 2 ברשימה של שקד הוא דוד קודיש: בעל תואר ראשון ושני בהנדסת תעשייה וניהול, לקראת סיום דוקטורט, בעל ניסיון רב שנים בניהול מערכות מידע באינטל, הוביל את תלמידי תיכון "מיתרים" למקום רביעי בארץ ב-5 יחידות בגרות במתמטיקה, מרצה באוניברסיטת בן-גוריון ומייעץ לארגונים.

מס' 3 ברשימה של שקד היא חני בכר: בעלת תואר ראשון בניהול וכלכלה, תואר שני במנהל ומדיניות ציבורית מאוניברסיטת בן-גוריון, יו"ר ועד ההורים בבית הספר עמית, מעניקה ליווי והכוונה כלכליים למשפחות בהתנדבות.

יגאל מדר (מס' 4): מנהל ההכנסות של המרכז הרפואי סורוקה, בעל תואר ראשון במנהל ומדיניות ציבורית ותואר שני בניהול מערכות בריאות, מנוסה בתהליכי עבודה מורכבים, ניהול, גביה, עריכת מכרזים ופיקוח עליהם.

אתי קנפו : הנדסאית מכונות העוסקת מזה 35 שנה בתחומי אדריכלות, פיתוח תשתיות, בטיחות ואיכות הסביבה.  שותפה לעריכת תוכניות בינוי ופיתוח ברחבי הארץ. 

יעל חמו : בעלת תואר בהנדסת תעשיה וניהול, אשת קריירה בהיי-טק, שותפה בקידום חוק הפיקוח על גנים הנמצא בשלבי חקיקה בכנסת, שותפה בקידום תכנית המתאר למיתר.

דוד סיניגליה : בעל ניסיון עסקי של 55 שנה אשר ניהל והקים חברות רב-לאומיות, יסד את שני המפעלים הראשונים בתחום ההייטק ביוקנעם והעסיק רבבות עובדים באנגליה, ארה"ב וישראל.

אילנה כהן : תושבת מיתר מזה 31 שנה, גמלאית בנק אוצר החייל, פעילה במועדון רוטרי ומתנדבת בעמותת פעמונים המעניקה ייעוץ והכוונה כלכליים למשפחות.

חדווה שקד בערב עם התושבים. צילום: יח"צ

"שתי קדנציות זה המון זמן"

בערב השקת הקמפיין הציגה חדווה את משנתה. נאומה התמקד בצורך של היישוב מיתר, לדעת שקד, בהנהגה חדשה שתוביל תנופת פיתוח אזורית שבשנים האחרונות פסחה על מיתר. דוד קודיש, מס' 2 ברשימה של שקד, נשא דברים באירוע "לחדווה יש הסתכלות מפוקחת על המציאות ופתיחות לרעיונות. זאת המנהיגות וזה סגנון הניהול שאנחנו זקוקים להם כעת. יש לה סגנון ניהולי שיתופי ומתייעץ, קשרים נכונים ברמה האזורית והארצית, יכולת לראות את החיובי ואת הטוב בכל דבר".

בין היתר, התייחס קודיש להישגים המכובדים של תלמידי מיתר בחמש יחידות בגרות במתמטיקה, ואמר כי זוהי "דוגמה הממחישה את היכולת להשפיע בגדול באמצעות חזון, אמונה ביכולת ודבקות במשימה".

בריאיון בחירות שערכנו ב'באר שבע נט' עם שקד, אמרה כי היא רואה את היישוב מיתר תקוע במקום במשך עשור "שתי קדנציות זה המון זמן. תראו מה רוביק עשה ב-10 שנים בבאר שבע. הפך את באר-שבע לאחת הערים המובילות בישראל, הוכיח שזה אפשרי כשאתה נחוש, כשיש לך תוכניות וכשיש לך את היכולת לרתום משרדי ממשלה, גופים, משקיעים ותורמים לחזון שלך".

חדווה שקד ורוביק דנילוביץ'. צילום: פרטי

בריאיון הבחירות שערכנו עמה, נשאלה שקד מדוע לדעתה היא המועמדת המתאימה לראשות המועצה במיתר, וכך סיכמה "אני מביאה איתי שנים של קשרים, ניסיון ציבורי וניסיון עסקי ביצועי בפרויקטים מוכחים. גם בתפקידי הנוספים כסגנית לשכת המסחר והתעשייה וכיו"ר פורום נשים. כל חיי הייתה לי הנטייה לבצע דברים מאתגרים, וגם להצליח בהם. אני מביאה את הקשרים והניסיון שלי כדי לתרום לציבור, לתושבי מיתר. יש כאן הזדמנות אמיתית להפוך את מיתר לטוב וראוי יותר. איתי, זה אפשרי".  

המירוץ לראשות מיתר רק הולך ומתחמם. אמש פרסמנו לראשונה ב'באר שבע נט' כי חבר המועצה לשעבר שמעון מזוז החליט גם הוא להתמודד על ראשות מועצת מיתר, מה שמעמיד את מספר המועמדים על ארבעה – חדווה שקד, שמעון מזוז, שמעון פרץ ואבנר בן גרא- ראש המועצה המכהן. מי יעמוד בראשות מיתר? יום הבחירות, ה-30 באוקטובר הולך ומתקרב.

המירוץ לראשות מיתר מתחמם. צילום רחפן: אבי קבלו. צילום תמונות: פרטי, יח"צ

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה