משישה תצא אחת? רונית דמרי-עייאש תתמודד לראשות להבים



רונית דמרי-עייאש, סגנית ראש מועצת להבים ויו"ר וועדת החינוך ב-5 השנים האחרונות, הכריזה כי תתמודד על ראשות מועצת להבים, כשמולה 5 מתמודדים נוספים. התחרות על ראשות להבים הופכת שוב, למורכבת עוד יותר

היישוב להבים, הממוקם כ-10 דקות נסיעה מבאר שבע, נחשב לאחד היישובים האיכותיים והיוקרתיים בנגב, ומובל ב-18 השנים האחרונות בידי ראש המועצה המכהן אלי לוי, שהודיע לאחרונה על פרישתו בסיום התפקיד. מי שתנסה להיכנס לנעלי ראש המועצה היא לא אחרת מאשר סגניתו ויו"ר וועדת החינוך ב-5 השנים האחרונות, רונית דמרי-עייאש, שהודיעה על התמודדותה לראשות המועצה.

מדוע החליט ראש המועצה אלי לוי לפרוש מהמירוץ לבחירות?

מה מתכנן יוסי ניסן ליישוב להבים?

החזון של כפיר מימון לעתיד של להבים

עו"ד לימור לוגסי בריאיון מיוחד על התמודדותה לראשות להבים

רונית, נשואה ליעקב ואם לשלושה, היא תושבת להבים ב-20 השנים האחרונות. רונית בעלת תואר שני בניהול וכלכלה מאוניברסיטת בן גוריון ובימים אלו משמשת כמנהלת רכישות ומיזוגים במטה חברת כימיקלים לישראל, שם היא עובדת ב-25 השנים האחרונות. במהלך עבודתה בכי"ל מילאה מספר תפקידים כלכליים בכירים בחברה, ביניהם: מנהלת כספים וכלכלה, מנהלת השיווק של כי״ל בהולנד ונציגת החברה באירופה. כעת היא מסמנת את ראשות המועצה כיעד הבא שלה.

רונית דמרי עייאש תתמודד לראשות להבים. צילום: ניק סמירנוב, שרון טל

רונית היא המתמודדת השישית לראשות המועצה, ותתמודד מול 5 מתמודדים נוספים: יוסי ניסן, כפיר מימון, קובי נודלמן, שלומי שטרית ועו"ד לימור לוגסי, כל אחד מהמתמודדים נחוש להוביל את להבים דרך ראשות המועצה, וכשקצת יותר מ-100 ימים נותרו עד הבחירות, הקלפים בלהבים שוב, נטרפים מחדש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה