לאחר 18 שנה: מדוע ראש המועצה המכהן של להבים החליט לפרוש מהמירוץ?



ר' מועצת להבים אלי לוי החליט שלא להתמודד לקדנציה נוספת. כעת הקלפים נטרפים מחדש כשחמישה מתמודדים יתחרו על כיסא ראש המועצה בבחירות הקרובות

תום תקופה בלהבים: ר' המועצה המכהן מזה כ-18 שנה אלי לוי, החליט לא להתמודד פעם נוספת לראשות המועצה, בבחירות שעתידות להתקיים ב-30 באוקטובר 2018, כך הודיע אמש לוי בתום התייעצות עם קרוביו ומשפחתו. בחודשים האחרונים עלו קולות מתנגדים ללוי לאור תוכניות ראש המועצה להרחיב את היישוב למורת רוחם של חלק מהתושבים, מה שעלול להיות חלק מהמניעים להחלטתו. לוי כאמור יסיים את תפקידו לאחר 20 שנות פעילות במועצת להבים, מתוכם 18 שנה כראש המועצה.

הכוונה להרחיב את להבים עוררה התנגדות ציבורית רחבה. צילום: פייסבוק, מועצת להבים

בריאיון לכתבנו 'שרון טל' בתוכניתו "המשפיעים בדרום" ברדיו דרום, סיפר לוי לאחרונה על תוכניותיו לעתיד של להבים. בכוונתו הייתה להרחיב את היישוב בשכונה נוספת, תוכנית שזכתה להתנגדות רחבה מצד תושבים רבים. עוד דיבר לוי על קידום העבודות להקמת מחלף בלהבים כדי לספק מענה לעומסי התנועה באזור, ושמירה על קו פתוח מול התושבים. לבסוף, החליט לוי לסיים עשייה ציבורית של 18 שנה בלהבים, בה התבסס היישוב בין המובילים והיוקרתיים בנגב. כעת, עתיד היישוב יהיה מונח על כתפיו של ראש המועצה הבא/ה. 

פחות מ-135 ימים נותרו עד לבחירות לרשויות המקומיות, ובלהבים נותרו כעת חמישה מתמודדים: יוסי ניסן, כפיר מימון, עו"ד קובי נודלמן, שלומי שטרית ועו"ד לימור לוגסי. בבחירות הקודמות זכה במקום השני עם 33.5% חבר האופוזיציה בלהבים יוסי ניסן, ועם פרישתו של לוי מהמירוץ, הקלפים לקראת הבחירות נטרפים מחדש. אם עד כה כוונת כלל המתמודדים הייתה להביס את אלי לוי בבחירות ולזכות בראשות המועצה בלהבים, כעת יאלצו המתמודדים לשנות אסטרטגיה כדי לסחוף, כל אחד לכיוונו, את קולות הבוחרים. בהזדמנות זו, נאחל לראש המועצה הפורש אלי לוי בהצלחה בהמשך דרכו, לאחר שנים רבות של עשייה ציבורית. 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה