ראש המועצה החדש של מיתר שמעון מזוז: "הגיע הרגע לפרוע את השטרות"



מסע הבחירות הארוך והמותח בישוב מיתר הגיע לסופו והוכרע בהפרש קולות בודדים, ראש המועצה החדש הוא שמעון מזוז. מזוז שעד לא מזמן מילא את תפקיד גזבר עיריית דימונה, לא נח על זרי הדפנה ונכנס לתפקיד במלוא המרץ כדי לערוך מהפכה במיתר

הבחירות במיתר היו מותחות לאורך כל הדרך, החל מהסיבוב הראשון שהסתיים ללא מנצח מאחר ואף מתמודד לא גרף את 40% מקולות הבוחרים שנדרשים בכדי להיבחר וכלה בסיבוב השני, בו החליטו כל המתמודדים שלא צלחו את הסיבוב הראשון לחבור למתמודד שמעון מזוז, שלבסוף זכה בהפרש של קולות בודדים 51.64% שהם 2,115 מקולות הבוחרים, אל מול 1,981 קולות של המתחרה שמעון פרץ. כעת לאחר מסע בחירות ארוך ומותח מספר מזוז על התכניות לחמש השנים הקרובות.

צילום באדיבות מטה הבחירות של שמעון מזוז

איך התחושות אחרי מרוץ ארוך וצמוד?

לא הייתי מתוח בכלל, כי אני יודע איזה עבודה מצפה לי והראש שלי כל הזמן היה טרוד במה אני עושה יום אחרי ולא מה אני עושה כדי להיבחר. והינה הגיע הרגע שצריך לפרוע את השטרות על מה שהתחייבתי, כי המצב במיתר ממש לא קל וצריך לראות איך אנחנו מתכננים את ה-5 שנים הבאות, כדי שנוכל לפחות לעמוד על הרגליים בצורה יציבה. יש הרבה מאוד עבודה וזה ייקח זמן, אבל קודם כל צריך לטפל בגירעון השוטף, אחר כך את הגירעון המצטבר, כדי שנוכל לתת שירותים ברמה נאותה. מודל החיקוי שלי זה עומר ולהבים שהם 2 ישובים דומים לנו במצב יותר טוב בלשון המעטה.  

אז הדבר הראשון שאתה הולך לטפל בו זה הנושא הכלכלי, איזה עוד נושאים עומדים על הפרק?  

זה הכל ביחד, אין לנו את האופציה והפריבילגיה לעבוד לפי נושאים. צריך לראות לפי המצב הקיים מה הדברים שאנחנו כבר משלמים עליהם, אם זה עובדים שיצטרכו לתת יותר תפוקות ולשרת יותר טוב את הציבור, קבלני גינון, קבלני ניקיון, אנשי החינוך, צריך לראות איך אנחנו מפיקים קצת יותר מכל אחד.

אז צפויה לתושבי מיתר ממש מהפכה?

כן, אבל לא מיד. מהפכות לא קורות ביום אחד ואני כבר הבהרתי את זה בהתחלה ואמשיך להבהיר כל הזמן, יש פרויקטים שלוקחים זמן אם 4 שנים או 5, 6 וגם 7 שנים, אבל אם לא נתחיל אותם היום אז הם לא יתרחשו בכלל.

צילום באדיבות מטה הבחירות של שמעון מזוז

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה