צאו להצביע! סיבוב שני לבחירות בלהבים



לאחר סיבוב ראשון מותח של בחירות לראשות מועצת להבים, יצאו הבוקר שני המתמודדים כפיר מימון ויוסי ניסן לסיבוב השני של בחירות 2018 מאחר ולא הצליחו להכריע את הסיבוב הראשון ולהגיע ל-40% מקולות המצביעים

בחירות 2018 אומנם הסתיימו במרבית מיישובי הארץ, אך בישוב להבים נאלצו המתמודדים להמשיך לסיבוב השני מאחר ולא הצליחו לגרוף את 40% הקולות הנדרשים כדי להיבחר לראשות המועצה. מי שהגיעו למקומות השני והראשון הם כפיר מימון יוסי ניסן בהתאמה, כאשר מימון גרף 23.02% שהם 865 קולות וניסן גרף 30.23% שהם 1,136 קולות. כעת, יוצאים השניים להילחם על כל קול ולנסות לשכנע את תושבי להבים להכריע מי יהיה ראש המועצה בחמש השנים הקרובות.

המתמודדים

כפיר מימון: מימון (40) נשוי לשני, ואב ל-4. הוא גדל והתחנך בבאר שבע, את תיכון מקיף א' סיים בהצטיינות ואת שירותו הצבאי עשה ביחידות עילית. מימון בעל תואר ראשון בכלכלה וראיית חשבון מאוניברסיטת בן גוריון והוא מוכר במיוחד במגזר העסקי כיזם והמנכ"ל של מותג האפייה Maimon's . בעברו כיהן כחבר במועצת המנהלים של חברת מכתשים אגן באוסטרליה ועסק במיזוגים ורכישות לפיתוח החברה. מימון שנדד ברחבי הארץ והעולם במסגרת עבודתו, החליט לשוב הביתה, ללהבים "אנחנו רואים פה את העתיד שלנו ושל הילדים שלנו, להבים זה הבית שלנו".

	 כפיר מימון. צילום: יח"צ

יוסי ניסן: ניסן (49) נשוי ואב ל-3. הוא תושב להבים משנת 2002, חבר מועצה בלהבים מזה 15 שנים ופעיל בוועדות שונות. בשנים האחרונות משמש כמנהל הרשות לנהיגה ספורטיבית במשרד התרבות והספורט. את הצעד הראשון בפוליטיקה המקומית בלהבים, עשה זמן קצר לאחר שעבר ליישוב "בזמנו סיימתי את תפקיד יועץ שר התחבורה, וראיתי שבלהבים יש רק מתמודד אחד וחשבתי לעצמי שזה לא הגיוני. החלטתי להתמודד וזכיתי ב-33% מהקולות לראשות המועצה". מאז 2003 משמש ניסן כחבר מועצת להבים.

יוסי ניסן. צילום: פייסבוק

מה אומר כל פתק הצבעה? והיכן ממוקם הקלפי שלכם?

בהגיעכם לקלפי תקבלו מעטפה בה תידרשו לשים פתק 1 בלבד! במעטפה הצהובה תידרשו לשים את הפתק של המועמד שלכם לראשות המועצה, במקרה של היישוב להבים תוכלו לבחור בין הפתק הצהוב של המתמודד כפיר מימון לבין הפתק הצהוב של המתמודד יוסי ניסן.

אם אתם לא בטוחים היכן הקלפי שלכם תוכלו להיעזר באתר המידע הממשלתי לבדיקת זכאות הצבעה ומיקום הקלפי. לצורך כך יש להצטייד במספר תעודת זהות ומועד הנפקת התעודה.

לבעלי צרכים מיוחדים יועמדו קלפיות נגישות, עליהן ניתן לקבל מידע באתר משרד הפנים. למאושפזים בבתי חולים יוצבו קלפיות בהתאם לטובת המטופלים והצוות הרפואי ולמשרתי צה"ל יוצבו קלפיות בבסיסים.

עוד ניתן לקבל את המידע על מיקום הקלפיות וזכאותכם, באמצעות שיחת טלפון, הודעת SMS או שליחת פקס. מידע טלפוני ניתן לקבל במספר 1-800-222-290. מידע באמצעות מסרון ניתן לקבל באמצעות שליחת מסרון ובו מספר תעודת הזהות (כולל ספרת ביקורת) למספר 050-8085500. תוכלו לשלוח פרטים אלו גם בפקס למספר ל-1-800-222-291.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה