הסיבוב השני במיתר: "הם ישבו איתו במועצה ובכל זאת בחרו ללכת איתי"



בבחירות למיתר היה זה שמעון פרץ שידו הייתה על העליונה עם רוב קולות בבחירות, אבל ללא רוב מספיק כדי לנצח. כעת בסיבוב השני כל המתחרים התאחדו סביב שמעון מזוז והקרב לא יכול להיות יותר צמוד

הסיבוב הראשון לבחירות בישוב מיתר היה מותח ללא ספק וכרגע מסתמן שהסיבוב השני צפוי להיות מותח לא פחות. כאשר בסיבוב השני יתמודדו ראש בראש שמעון מזוז ושמעון פרץ שגרפו את מרבית הקולות בסבב הראשון, אך עדיין לא הגיעו ל-40% הנדרשים.  

שמעון פרץ. קרדיט - ראובן קופיצ'ינסקי

הסבב השני צפוי להיות מותח במיוחד לאור העובדה שבסבב הראשון אומנם זכה שמעון פרץ ל-38.6% מקולות המצביעים, אך הפעם מסתמן ששמעון מזוז זוכה לתמיכה רחבה מאוד של קולות חדשים שצפויים להתווסף לתומכיו מהסבב הראשון, תמיכה שעשויה להכריע את הסבב השני שיתקיים ביום שלישי הקרוב 13/11.

התומכים החדשים של מזוז הם מי שהתמודדו מולו בסבב הראשון. לאחר שלא צלחו את הסבב הראשון אבנר בן גרא וחדווה שקד, החליטו לחבור למזוז, מי שהצטרפו לתמיכה במזוז הם דוד קודיש, דוד לוי, יוסי וקנין וג'ולי קייט שחתמו גם הם על מסמך בו הצהירו על תמיכתם. לתמיכה זו הצטרפו ראש מועצת דימונה בני ביטון וראש מועצת עומר פיני בדש שהעלו סרטוני תמיכה במזוז. לאור התמיכה הרבה שמקבל מזוז בימים אלו, החלטנו לברר איתו האם הסיבוב השני כבר נראה בטוח יותר.

מי שהתמודדו מולך בסבב הראשון הפכו עכשיו לתומכים שלך, אתה חושב שהם תומכים בך בגלל אהבת מרדכי או שנאת המן?

"אולי יש מי שלא עושים את זה רק מאהבת מרדכי, אבל זה לא מה שמעסיק אותי. בסופו של דבר מדובר על סיעות שישבו איתו במועצה ובכל זאת בחרו ללכת איתי, אני חושב שזה אומר הרבה, אני מניח שהם חושבים שאני מתאים יותר".

אתה חושב שאתה יכול היות ראש מועצה בלי סיעה?

"בירושלים משה לאון עשוי לקחת את הסיבוב השני בלי מנדטים לסיעתו בכלל. לכן, מצבנו בהחלט טוב, בסבב הראשון זכינו למנדט פלוס כמעט 2. בנוסף, המצב כרגע הוא ש-5 חברי מועצה אחרים רצים איתי, לכן זה ממש לא משהו שמדאיג אותי".

התמיכה הרבה שאתה מקבל גורמת לך להרגיש יותר בטוח בניצחון?

"לא! אני אף פעם לא בטוח במקום שלי, עד שאני לא רואה את הדברים זה לא בטוח מבחינתי צריך להמשיך לעבוד. כרגע אני לא מבין את התגובות שאני שומע שפרץ אומר, ממה הוא מתרגש, מה הלחץ? עוד ביום הראשון התקשרתי לברך אותו על ההישג הנאה שלו ומה שהיה לו לומר לי זה 'לא חבל? תוריד את המועמדות' כמובן שסירבתי, אנשים האמינו בי תמכו בי אני לא אאכזב את המצביעים שלי. אנחנו כאן עד הסוף, מתכוונים לנצח ולהוביל את מיתר וכרמית להצלחה גדולה".

שמעון מזוז. קרדיט - תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

פרץ טען שהוא וחבריו לא עסקנים ולא נשענים על שמות מוכרים בהשוואה אליך, מה תגובתך לדברים?

"אם היו לו תומכים כאלה או אחרים הוא היה מסרב להם? הרי ברור שלא. אני לא רוצה לדון על מה אחרים, מעדיף להתעסק בי ולא באחרים. אני רוצה שהמרוץ הזה עד יום שלישי ימשך בצורה נקייה, שלא נשמיץ אחד את השני כי אין על מה. יום אחרי נצטרך לנהל ישוב שנמצא במצב מאוד קשה, חבל על ההשמצות זאת לא דרכי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה