הכירו: רשימת "אור" של משה ינאי



הכירו את עינב דהן ואת גיא לוי, מספרים 2 ו-3 ברשימת אור שמסתערים על ההתמודדות למועצת העיר לצד חבר המועצה הפעיל והבולט משה ינאי

גיא לוי בן ה-41 ועו"ד עינב דהן בת ה-39 המתמודדים למועצת העיר מטעם סיעת אור של משה ינאי, נחושים לסייע לאיש שרואה את עצמו כקול של תושבי באר-שבע במועצה ובעירייה.

גיא לוי, מס' 2, נשוי ואב ל-3, נולד באר-שבע, היה מנכ"ל משרד לייעוץ אסטרטגי, של חברת סטרט-אפ שגייסה מעל ל-17 מיליון ₪ ושל שני משרדי פרסום. עד לא מכבר הוא היה הדובר וכיועץ התקשורת של ח"כ אמיר אוחנה ולאחרונה הצטרף לפוליטיקה בעצמו, כמועמד.

ינאי עם גיא לוי ועורכת דין עינב דהן. צילום: יחצ

גיא לוי הוא איש של מאבקים חברתיים: הוא נאבק למען תנאי קבלה שווים לתושבי העיר באוניברסיטת בן-גוריון, קיים מחאות נגד כנסים של ארגוני שמאל קיצוניים כמו  "שוברים שתיקה" וגם השתתף בפעילויות צדקה וחלוקת מזון והתנדב גם באגודה למען החייל.

גיא נחוש לפעול בעלי העסקים כדי לאפשר להם להיות פנויים לעסוק בשיווק, בניהול, בלקוחות, ובעסק ולא במרדפים אחרי פקידי עירייה ואישורים.

הוא מעוניין להחזיר את המקלטים העירוניים השונים בעיר ובעיקר בשכונות הוותיקות, לתפקד כמוקדי משיכה לילדי השכונות, וזאת כדי שילדים יוכלו לקבל שם עזרה בלימודים וליהנות מפעילות פנאי והשגחה בשעות אחר הצהריים.

עו"ד עינב דהן, מס' 3 ברשימה, ילידת באר-שבע, נשואה ואם ל-3, היא בעלים של משרד עורכי-דין עצמאי ומצליח המתמחה בתחום הנזיקין ותאונות הדרכים.

לפני שפנתה לעריכת דין, היא הקימה עם בעלה עסק בתחום שמאות הרכב והמקרקעין וסיימה תואר נוסף בחינוך והיסטוריה.

עו"ד דהן מתגוררת בשכונת רמות, היא מנהלת אורח חיים דתי-ציוני וילדיה לומדים במוסדות החינוך הממלכתיים דתיים.

עו"ד דהן: "אני מתכננת לפעול לשדרוג מוסדות החינוך בעיר מהבחינה הפיזית, המבנית-ארגונית והפדגוגית כדי שילדינו יזכו לתשתית חינוכית הולמת וראויה בדגש על שוויון בין הזרמים. עו"ד דהן מוטרדת מאחוזי הפשיעה ועבירות הרכוש בבאר-שבע, ושואפת לפעול לקידום הביטחון האישי של התושבים וגם לקדם שקיפות, שיתוף הציבור ומנהל תקין בעירייה.   

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה