כחלק ממהפכת השירות שמוביל התאגיד בשנים האחרונות ובמטרה לקדם את איכות השירות תוך התחשבות בזמנם היקר של הלקוחות - קידמה הנהלת התאגיד מעבר לזימון תורים מלא מראש במרכז שירות הלקוחות בבאר שבע.

מי שבע. צילום מסך

מעכשיו אין צורך להמתין – מזמינים תור מראש, מגיעים בשעה הנוחה לכם ובכך חוסכים זמן יקר!

בתאריך 01.05.2018 בוצע מעבר מלא לזימון תורים מראש במרכז שירות הלקוחות בבאר שבע.  המהלך הינו כחלק מהתחדשות תמידית והתאמה לקדמה הטכנולוגית בעולם השירות לטובת צמצום זמני ההמתנה.

לקוחות המעוניינים להגיע למרכז שירות הלקוחות בבאר שבע יזמנו תור מראש באמצעות אחת ממגוון האפשרויות העומדות לרשותם; אפליקציית "MAST", אתר התאגיד www.mey7.co.il, אתר הדיגיטל www.mast.co.il   או במוקד הטלפוני במספר

1800-071-562 (שלוחה 3).

מנכ"ל 'מי שבע', מריו לובטקין: "זימון תורים מלא מראש - הוא צעד נוסף ומשמעותי למקסום חוויית השירות ללקוחות. התאגיד עבר כברת דרך משמעותית בשנים האחרונות במונחים טכנולוגיים – והוא מוכיח זאת מדי יום, הן בקיצור משמעותי של זמני ההמתנה והן בפשטות ובנוחות של קבלת שירות וביצוע פעולות באופן מקוון, זאת לצד יישום החזון לשימור והידוק הקשר עם הקהילה – נמשיך לפעול כל העת לטובת הטמעת עזרים טכנולוגיים נוספים לרווחת התושבים".