בהתאם למדיניות משרד הבינוי והשיכון להענקת שירות איכותי לדיירי הדיור הציבורי, השיקה עמידר החדשה לפני כשנה את שירות "זימון תור מראש" במרכזי השירות שלה ברחבי הארץ. (ביניהם גם מרכז שירות ב"ש א' - הממוקם ברח' יצחק רגר 13 ומרכז שירות ב"ש ב' - הממוקם ברח' הדסה 90, 'בית אוזן'). במטרה לייעל את השירות המוענק ללקוחות החברה ולקצר את זמני ההמתנה, החל מתאריך 15 במרץ קבלת קהל במרכזי השירות של החברה תתבצע בהזמנת תור מראש בלבד.

לרשות לקוחות החברה עומדות מגוון אפשרויות נוחות לזימון תור ובהן: באמצעות אפליקציית 'עמידר בשבילך' (תחת קטגוריית "מרכזי שירות"), באתר האינטרנט של החברה בכתובת: www.amidar.co.il  (בעמוד הבית תחת קטגוריית "מידע ושירותים") וגם בחיוג מקוצר אל מוקד השירות הטלפוני: 6266*.

צילום באדיבות עמידר החדשה

ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('abaaf5cc-17f5-492e-ad2a-d48db991848a','/dyncontent/2020/3/15/c0066c06-70a5-4856-8672-cea4c249d60f.jpg',10469,'',510,80,true,33744);},15],[function() {setImageBanner('abaaf5cc-17f5-492e-ad2a-d48db991848a','/dyncontent/2020/3/25/23e55180-e8c1-4bfd-80e5-e6fcb5be4f9b.jpg',10526,'',510,80,true,33744);},15]]);

שירות זימון התורים הינו חלק ממהלך נרחב של חברת עמידר לשדרוג השירות ללקוחות הדיור הציבורי, זאת באמצעות מגוון כלים דיגיטליים המאפשרים ביצוע פעולות מרחוק בקלות וביעילות. כך למשל, פותחה אפליקציית 'עמידר בשבילך', המאפשרת בין היתר לדווח על מגוון נושאים לטיפול, מכל מקום ובכל עת, ושירות 'אזור אישי', המוצע באתר האינטרנט של החברה, דרכו ניתן לבצע פעולות מבלי לצאת מהבית.

בעמידר מציינים שכיום מרבית הפעולות ניתנות לביצוע מכל מקום על ידי הכלים הדיגיטליים שפיתחה החברה ובאמצעות מוקד השירות הטלפוני. לקוחות שבכל זאת יבחרו להגיע אל מרכז השירות, יהנו (בזכות שירות זימון התורים) מזמני המתנה קצרים במיוחד ומשירות מיטבי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]