טיפים לעסקים

שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי כולל כמה רבדים של עשייה במגוון נושאים ובטכניקות משולבות. הרעיונות הם מפתיעים והאפקטיביות של השיווק הדיגיטלי הוא מרחיק לכת.

כדי לקדם את האתר של בית העסק או השירות, אפשר לבחור בקידום אורגני כדי ששמו של האתר יופיע באחד המקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל כשהשאיפה תמיד היא להיות במקום הראשון. הקידום האורגני יוצר מצב שבו העסק נמצא בראש הדף ואינו אמור לשלם עבור כל גולש הנכנס לאתר כך שלאורך זמן יוצר כאן חיסכון כספי מהותי.

ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('f236d1a6-496f-4446-8dab-34cde9df4a54','/dyncontent/2019/12/3/12d005b8-146c-47dd-94d9-4548addd3423.jpg',9640,'',510,80,true,39324);},15],[function() {setImageBanner('f236d1a6-496f-4446-8dab-34cde9df4a54','/dyncontent/2019/12/1/968d85a2-2e18-4946-9b99-4093c05093d2.jpg',9625,'',510,80,true,39324);},15],[function() {setImageBanner('f236d1a6-496f-4446-8dab-34cde9df4a54','/dyncontent/2019/11/28/05956719-662f-411e-b1fb-61618867c3e2.jpg',9610,'',510,80,true,39324);},15],[function() {setImageBanner('f236d1a6-496f-4446-8dab-34cde9df4a54','/dyncontent/2019/12/5/6f7e85f8-c413-44a9-b416-0d7e7c21d126.jpg',9655,'',510,80,true,39324);},15],[function() {setImageBanner('f236d1a6-496f-4446-8dab-34cde9df4a54','/dyncontent/2019/12/8/490a40ab-5d35-4d73-bdab-fb7c82316d79.gif',9683,'',510,80,true,39324);},15],[function() {setImageBanner('f236d1a6-496f-4446-8dab-34cde9df4a54','/dyncontent/2019/11/27/40fe7ede-ef79-4dfe-aa98-9385bba8be8e.jpg',9595,'',510,80,true,39324);},15]]);

בקידום ממומן מקדמים פרסומים ספציפיים כדי ליצור אפקט והנעה לפעולה. פרסום איכותי יוביל לכך שגולשים רבים ייכנסו לאתר כדי לתהות על קנקנו ואם מדובר באתר מכירתי, הכניסה לאתר תגרור גם רכישות. החברה משלמת עבור כל פעולת הקלקה שמבצעים הגולשים כך שאפשר לבצע את הקידום הממומן על פי התקציב שנקבע מראש תוך קבלת מידע ופילוחים ספציפיים לגבי הגולשים שהתעניינו במוצר או בשירות שהוצע.

ניהול הדיגיטל

ניהול המדיה מתבצע דרך מערכת ההגשה שמתפקדת כציר מרכזי שדרכו עוברים כל הפרסומים. על פי התנועתיות בפרסומים השונים, המערכת מווסתת את המידע וכך יוצרת פרסום איכותי ויעיל.

הפתרון הטוב ביותר כדי להתאים ניהול דיגיטלי לכל אתר הוא התאמה מיטבית על פי סוג הפעילות של האתר, אופיו, מטרותיו וכו'.

הייעוץ המקצועי בתחום השיווק הדיגיטלי כולל סיעור מוחות משותף, ניהול המדיה בבורסות של גוגל, ניהול תוכן שיווקי, עם לקוחות והטמעת המערכות למערך הטלפונים החכמים.

ניהול המדיה

רוב האתרים מציגים אתר על גוגל ADX בפלטפורמת אדסנס, מכיוון שכעת רוב המדיה היא פרוגרמתית וכך גם לבורסות יש נתח מכובד בעשייה.

שימוש במידע

המידע העצום הזורם באינטרנט מנתח את נתוני הפרסומים השונים, אנשי מקצוע מנוסים מפלחים מידע על גילאי הגולשים, תחומי העניין שלהם ומידע רב נוסף שמאפשר בשלב מאוחר יותר לפנות אליהם באופן ישיר, לנצל הזדמנויות ולהציע להם מוצר ספציפי שקיימת סבירות שיעניין אותם. המהלכים המדויקים, המבריקים והיצירתיים תורמים לשינויים מהותיים בהתנהלות של העסקים ועליה משמעותית בהיקפי המכירות שלהם.

רשתות חברתיות

ההשפעה העצומה של הרשתות החברתיות ובמיוחד המרכזיות שביניהן כמו פייסבוק, אינסטגרם פינטרס, טוויטר, לינקדאין יצרה קידום שיווקי עצום .

ניהול תוכן

תוכן איכותי עושה את ההבדל בשיווק דיגיטלי בין אתר עם תוכן נורמטיבי לבין אתר המעניק תוכן איכותי הכולל ערך מוסף ומידע היקפי, הכולל טיפים, סקירות מורחבות, היבטים שונים ובעיקר מקצועי ואמין.

ניהול מקצועי

שיווק דיגיטלי Webmanager   מבצעים פרסום וניהול דיגיטלי על כל רבדיו. העובדים המקצועיים בוחנים כל אתר ומלווים אותו לאורך כל הדרך כדי ליצור מהפך ולקדם את האתר להצלחה.