מועדון הלקוחות של מחסני השוק מונה כיום כ-300 אלף לקוחות, והוא צפוי לגדול משמעותית הודות להשלמת המיזוג עם רשת קו-אופ ולהרחבת פריסת הרשת באזורים חדשים

רשת מחסני השוק ו-max (לאומי קארד) משיקות כרטיס אשראי חדש וייחודי אשר יקנה מגוון הטבות ללקוחות הרשת. השקת כרטיס האשראי החדש מהווה חלק ממהלך כולל של הרשת להרחיב את פעילות מועדון הלקוחות, המונה כיום כ- 300,000 איש. מועדון הלקוחות צפוי לצמוח משמעותית עם צירוף לקוחות חדשים, הודות להשלמת המיזוג עם רשת קו-אופ בשבוע שעבר, הממצב את הרשת כרשת החמישית בגודלה בישראל. מחסני השוק עתידה להרחיב משמעותית את הנוכחות שלה באזורים בהם לא הייתה פעילה בעבר, כדוגמת השרון, ירושלים והסביבה.

בתמונה מימין: ירון טיקטין סמנכ"ל אשראי max, שאול נעמן מבעלי מחסני השוק, רון פינארו מנכ"ל max, איציק נעמן מבעלי מחסני השוק, שלום נעמן מבעלי מחסני השוק ומנכ"ל החברה ואריאל אורזל מנהל מחלקת שותפים max.  צילום: יעל ורד

setImageBanner('3f1d7d6e-e954-466a-86f2-60cf3909e9bf','/dyncontent/2019/9/22/87a39669-c1de-48f2-9ba5-72c9f9701899.jpg',9126,'',510,80);

כרטיס האשראי החדש יאפשר צבירה ומימוש נקודות בכל קניה ברשת. המצטרפים החדשים ייהנו מהטבת הצטרפות של עד 200 שקל לקניות ברשת. בשנה הראשונה הכרטיס יהיה פטור מתשלום דמי כרטיס ויעניק הטבות ומבצעים הן ללקוחות מחסני השוק והן ללקוחות קו-אופ. מחזיקי כרטיס האשראי ייהנו ממחירים ייחודיים במגוון קטגוריות ביניהן מחלקת תינוקות וטואלטיקה אשר יציעו מחירים חסרי תקדים, נוסף להצגות ומופעים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

בנוסף, כרטיס האשראי החדש יציע מגוון שיתופי פעולה והטבות עם חברות מובילות מקטגוריות שונות בכדי להעניק ערך מוסף ללקוחות המועדון בעולמות תוכן מגוונים. מחזיקי הכרטיס ייהנו מכל ההטבות והפינוקים של  maxבמאות בתי עסק ברחבי הארץ, לרבות ארוחות בוקר, כרטיסים לקולנוע, מופעי פנאי ובידור ואטרקציות לכל המשפחה. התכנית החדשה כוללת גם 'פינוקים מסביב לעולם, מגוון רחב של אטרקציות ומוזיאונים ב-12 ערים מובילות באירופה, 'פינוקים טעימים' ומתחלפים בבתי עסק מתחום המזון וכן הטבות שונות בעת ביצוע רכישות אונליין, במגוון אתרים פופולאריים כמו: אסוס, אליאקספרס, איביי, בוקינג ועוד.

שלום נעמן, בעלים ומנכ"ל, רשת מחסני השוק, מסר: "אנו שמחים להשיק כרטיס אשראי חדש עם גוף מוביל כמו מקס, מתוך מטרה להעניק ללקוחותינו את הטוב ביותר בין אם מדובר במחירים, איכות וטריות לצד ערך מוסף אשר ייצבר ויאפשר מימוש הטבות במחלקות השונות, לצד הטבות בהופעות ואטרקציות משלימות שכיף לקבל. מהלך זה מושק כחלק מהבעת אמון ומרצון להעמיק את מערכת היחסים עם לקוחותינו הנאמנים. אנו צופים כי מהלך זה יוביל לגידול משמעותי במועדון הלקוחות ובהיקפי המכירות במהלך 2019".

רון פאינרו, מנכ"ל max (לאומי קארד), הוסיף: "אני שמח מאד שרשת מחסני השוק בחרה ב-max כשותפה אסטרטגית להשקת כרטיס האשראי של הרשת, המותאם למציאות היומיומית ולתחרות הגואה בענף הקמעונאות בארץ. לקוחות שיבחרו בכרטיס אשראי זה, ייהנו גם מהטבות ברשת המזון וגם מההטבות של  max".

הובלת המו"מ והחתימה על העסקה נעשתה על ידי אריאל אורזל מטעם max ועל ידי שאול ושלום נעמן מטעם רשת מחסני השוק.