Pixabay

כיצד מכינים שייק בריאות?

על מנת להכין בביתכם שייק בריאות לארוחות בוקר או לפני אימון, הנכם צריכים לרכוש בלנדר. אפשר למצוא מכשיר זה בחנויות שנות של מוצרי חשמל, במחירים ועיצובים מגוונים. שייק הינו משקה אשר כולל פרי או ירק, תבלינים לפי הטעם, קוביות קרח וחלב, אך ניתן גם להחליף את החלב במים או מיץ תפוזים. ישנם קומבינציות ומוצרים רבים אשר ניתן להפוך לשיק מרענן וטעים.

בנוסף לכך, אתם יכולים להוסיף במשקה אבקת חלבונים המתאימים בדיוק להכנת שייק. אבקה זו מכילה כמות נכונה של חלבונים, ויטמינים ומינרלים. ניתן למצוא את אבקות אלו בטעמים שונים המתאימים לכל אחד. כאשר מכינים שייק עם פרי או ירק או מוסיפים אבקת, אנו מקבלים שייק בריאות בעל רכיבים תזונתיים רבים.

שייק ירוק – האם הינו באמת בריא?

שייק ירוק מאוד נפוץ בשנים האחרונות, מכוון שהינו מכיל כמות גדולה של ויטמינים בריאים. משקה זה הינו מכיל פרי, ירק ומים והינו מאוד קל ומהיר להכנה. יש לברר כיצד שייק זה הינו בריא יותר משאר המשקאות הדומות.

שייק ירוק מוכר כבריא מכוון שהינו מאפשר לנקות את הגוף רעלים באמצעות הירקות והפירות אשר הוא מכיל. עם זאת, שתיית קבועה של שייק ירוקים מאפשר לגוף להרגיש יותר בחזק ועוד כמה סימפטומים משמעותיים:

  • שייק ירוק עוזר לאנשים הסובלים משומנים בדם, כלומר טריגליצרידים כולסטרול. מומלץ לשתות לפחות שלושה פעמיים בשבוע משקה זה על מנת להפחית את כמות השומנים בדם.
  • שייק ירוק גם עוזר ומטפל בעצירות, מכוון שהינו מכיל כמות גדולה של נוזלים וסיבים באמצעות המים והירקות הבריאים.
  • כאשר אנו שותים שייק ירוק באופן שגרתי, הינו עוזר להפחית את רמת סוכר בדם. מסיבה זו הוא מומלץ לחולי סוכרת או אלה המקפידים על דיאטה.
  • שייק ירוק עוזר לנקות את רעילים אלו ומאפשר חילוף חומרים מהיר יותר.

עם זאת, מומלץ מאוד לשתות שייק בריאות מזין זה כמה פעמים בשבוע, במהלך היום על מנת להימנע מבעיות רפואיות אלו. ניתן לשלב את השתייה עם כושר וארוחות בריאות ומומלץ להוסיף אבקת שיקים.

לסיום, אפשר השייק הינו משקה בריא וייחודי שכדאי מאוד לשתות באופן קבוע. כמו כן, אחד השייקים הבריאים יותר הינו שייק ירוק המכיל בדיוק הוויטמינים ומינרלים שהגוף צריך.