יחצ

לקראת המנגל של יום העצמאות, אורטל ברובין-חן, רכזת תחום נטורופתיה בכללית רפואה משלימה, מציעה להחליף את הצ'יפס הקלאסי במתכון קל להכנה לצ'יפס שעועית צהובה שיגרום גם ילדים, ליהנות מערכים תזונתיים של השעועית הצהובה. השעועית הצהובה דלה בקלוריות, עשירה בסיבים תזונתיים, ויטמינים מקבוצת B ומינרלים.  

 

רכיבים:

setImageBanner('bb9dd803-9f4c-48c6-b0bf-0216c94fb534','/dyncontent/2019/9/11/d9396b1c-7a47-4f5a-a3a3-6356e22d3c61.jpg',8973,'',510,80);

שקית שעועית קפואה

כוס שמן זית

מעט מלח גס

תבלינים לפי הטעם: פפריקה מתוקה וחריפה, שום גבישי, תבלין גריל

 

אופן הכנה:

על תבנית מרופדת בנייר אפייה משטחים שעועית צהובה קפואה (בעודה קפואה), משמנים בשמן זית איכותי, ממליחים במעט מלח גס, אפשר לתבל לפי הטעם בתבלין גריל, שום גבישי, פפריקה מתוקה, פפריקה חריפה .

 

להכניס לתנור שחומם מראש לחום בגובה 250 מעלות, עד הזהבה מלאה ולא לחשוש אף מהשחרה חלקית של השעועית, זה נותן לה מרקם קראנצ'י וצ'יפסי.