דן באר שבע. צילום: שרון טל

ב'דן באר שבע' מדווחים כי השנה נרשמה עלייה של 1.6 אחוזים בהשוואה לחציון הראשון של שנת 2018, כאשר כמות הנוסעים בחציון הראשון של 2019 עומדת על 9,902,719 לעומת 9,744,599.

במקביל, על פי הנתונים 'דן בדרום' רשמה עלייה של 6.8 אחוזים מהחציון הראשון של שנת 2018, כאשר כמות הנוסעים עומדת על 1,999,028 בחציון הראשון של 2019 לעומת 1,220,016 בחציון הראשון של 2018.

בנושא השירות מציינים בחברה כי אחוז הפניות למול כמות הנסיעות המבוצעות במהלך היממה עומד על 0.9, אחוז כאשר אחוז התלונות בגין אי ביצוע נסיעה כנדרש אל מול כמות הנסיעות המבוצעות במהלך היממה עומד על 0.2 אחוז בלבד.

ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ca10ff17-e6c9-4d3e-88d7-366ef544baa5','/dyncontent/2019/10/31/a3915a77-faec-4211-b084-13444de9fa46.jpg',9324,'',510,80,true);},15],[function() {setImageBanner('ca10ff17-e6c9-4d3e-88d7-366ef544baa5','/dyncontent/2019/10/30/afb90ea0-5efa-4e71-9c01-c6a6bc6ca808.jpg',9306,'',510,80,true);},15],[function() {setImageBanner('ca10ff17-e6c9-4d3e-88d7-366ef544baa5','/dyncontent/2019/10/31/70ead589-153c-4638-8dbb-181f7c958054.jpg',9314,'',510,80,true);},15]]);

מהנתונים עולה כי ממוצע זמן המענה לכל פנייה עומד על 24 – 48 שעות. בנוסף, במדד חריגה משוקלל לפי מפעילים, בקרה תפעולית וסקר שביעות רצון נמצא ש"דן בדרום" עומדת על חריגה של 1.92 אחוזים, ו"דן באר שבע" על 1.82 אחוזים.

טל כהן, המכהן כמנכ"ל 'דן בדרום' ו'דן באר-שבע' ציין בעקבות הנתונים: "החברה מציגה שיפורים בכל רבעון, בכל הפרמטרים, ובהמשך השנה נגדיל עוד יותר את היקף הנסיעות, כך שתושבי הישובים ירגישו בשיפור הנוסף. אפשר לומר בביטחון שבדרום יש את התחבורה הציבורית הטובה בישראל לפי הפרמטרים של שירות וביצוע".