נאלצים שוב לצאת לחל"ת? חשוב שתדעו!

setImageBanner('7d6956d7-f15f-46ff-926a-b465b927edc6','/dyncontent/2020/9/16/eca0a599-248b-4ed4-86cb-78295ec2710d.jpg',11517,'',525,78,false,32653);

מנכ"ל הביטוח הלאומי: "עובדים שייצאו שוב לחל"ת בעקבות הסגר, לא יצטרכו להגיש תביעה לדמי אבטלה"

בעקבות הסגר הצפוי להתקיים בחגי תשרי מבהיר מנכ"ל הביטוח הלאומי, עו"ד מאיר שפיגלר כי עובדים שייצאו לחל"ת בפעם הנוספת, לא יצטרכו שוב להגיש את התביעה לדמי אבטלה אלא רק להיכנס לאתר הביטוח הלאומי ולהכניס הצהרה שהוכנסו לחל"ת.

מעסיקים שימו: הוצאתם עובדים לחל״ת? אתם צריכים לדווח לביטוח הלאומי שעבודתם הופסקה. כאמור, עובד שהוצא לחל"ת זכאי לדמי אבטלה רק אם תקופת החל"ת היא 14 יום לפחות. חשוב שאתם המעסיקים תמלאו את הפרטים כנדרש וכך בביטוח הלאומי יוכלו לוודא שזכאות העובדים לדמי אבטלה לא תיפגע בעקבות דיווח שגוי.

דיווח על עובד שיצא לחל"ת בפעם הראשונה. המעסיק צריך להעביר לביטוח לאומי באופן מקוון את הפרטים הבאים:

1. פירוט שכר (טופס 100) הכולל תאריך תחילת עבודה אצל המעסיק.

2. קובץ 'הפסקת עבודה' הכולל סיבה ותאריך הפסקת עבודה.

דיווח על עובד שיצא לחל"ת חוזר. המעסיק צריך להעביר לביטוח הלאומי:

1. קובץ 'הפסקת עבודה' הכולל סיבה ותאריך הפסקת עבודה של יום העבודה האחרון.

שימו לב: במקרה זה אין צורך בטופס 100. את התאריך של תחילת עבודה יש להשאיר ריק - אין צורך לדווח.

למידע נוסף על זכאות לדמי אבטלה, למי שהוצא לחל"ת בעקבות הקורונה >> לחצו כאן << 

המוסד לביטוח לאומי - ארכיון אשדוד נט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



setImageBanner('aee9fb6e-088b-4da1-9563-89cba2cc4fed','/dyncontent/2020/9/13/11e86604-7162-4a71-b169-e398d333f245.gif',11495,'',525,78,false,32654);
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה