גם הילד שלך יכול לאכול מזון בריא יותר

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('8d4f40c5-413a-4d46-94b0-08795cec0e36','/dyncontent/2021/9/15/d4fa5af6-dc61-4a19-94cd-0f7104c414a7.jpg',13461,'',525,78,true,36411);},7],[function() {setImageBanner('8d4f40c5-413a-4d46-94b0-08795cec0e36','/dyncontent/2021/9/12/3720aa90-502e-4743-af3f-2f17912bc41b.jpg',13433,'',525,78,true,36411);},7],[function() {setImageBanner('8d4f40c5-413a-4d46-94b0-08795cec0e36','/dyncontent/2021/9/15/68725b95-83f3-4a2f-9f88-56683a81f4b7.jpg',13448,'',525,78,true,36411);},7]]);})

לכבוד שבוע התזונה והתזונאי.ת בישראל, יחידת התזונה של כללית בדרום בלקט כתבות מיוחד לתזונה מותאמת בשבילך! והפעם על הדרכים לשיפור התזונה של הילדים שלנו מאת לימור יוראן סאסי, אחראית תזונה במנהלת נגב צפוני ורכזת תחום תזונה ילדים כללית בדרום

שבוע התזונה והתזונאי.ת בישראל מצוין זאת השנה השנייה. יוזמה משותפת של עמותת עתיד, האגף לתזונה במשרד הבריאות ושל איגוד הדיאטנים בהסתדרות ומטרתו היא לקדם את התזונה והמקצוע בישראל.

צוות היחידה לתזונה בכללית בדרום, הכין לקט כתבות בנושאים שונים לטובת הקוראים והמטופלים שכולו בנושא "תזונה מותאמת בשבילך".

צילום אילוסטרציה Shutterstock

גם הילד שלך יכול לאכול מזון בריא יותר

הורים רבים חולמים על ילדים שאוכלים בריא יותר, נשמע לכם מוכר? אך מה קורה כשהחלום שלנו פוגש את הילד ואת הרגליו... לרב אנחנו מוותרים, כי בראש שלנו אין סיכוי שזה יקרה.

במספר צעדים שתעשו אתם יכולים לשפר פלאים את התזונה של ילדכם:

  1. נתחיל ב- MIND "מחשבה מייצרת מציאות" - לכן אל תתייגו את הילדים כבעיתיים באוכל או בררנים. זה עלול להוביל לפיתוח זהות של "ילד בררן" ולמנוע ניסיונות שינוי וטעימה עתידיים. תמשיכו לחשוף, ושנו את המטרה מ- אכל/ לא אכל ל- הכנתי/לא הכנתי, המטרה שאנו ההורים נכין את מה שבריא ונכון בעינינו.
  2. יש ילדים שזקוקים ל - 15-20 פעמים של מפגש עם מזון כלשהו חדש. זכרו שהגיוון בצורת ההגשה יכול מאוד לעזור- למשל אפונה בתבשיל, אפונה במוקפץ, מרק אפונה, ממרח מאפונה...הבנתם את הרעיון..
  3. במקום לשכנע לאכול השקיעו בנראות של האוכל - נראה טוב=טעים=כיף=חוויות טובות. אפשר ורצוי לשתף את הילד בהכנה – זה יעודד לטעימה, וגם לייצר צורות יצירתיות כמו צלחת ירקות מחייכת.
  4. זכרו כי על פי מודל חלוקת האחריות באכילה ההורים אחראים למה שנכנס הביתה, מה מוגש בארוחות, זמני ארוחות, אווירה ודוגמא אישית, הילד אחראי על מה אוכל מתוך מה שהגשתם וגם כמה.

 

לימור יוראן סאסי, אחראית תזונה במנהלת נגב צפוני ורכזת תחום תזונת ילדים, כללית מחוז דרום.

לימור יוראן סאסי, יחידת התזונה של כללית מחוז דרום

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('c09ba6e6-3ff2-4768-b53b-7d17a2573fa7','/dyncontent/2021/9/13/c597d25d-a939-4509-99dc-f9a73b3ea8c6.jpg',13441,'',525,78,false,36412);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה