מקיף 'רבין': נסגר התיק נגד המורה שנחשדה ששכבה עם תלמיד

$(function(){setImageBanner('4f960c5f-118c-410d-b364-1393a75bed14','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

מורה ממקיף רבין נעצרה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד בן 15 שלמד בבית הספר בו לימדה. כעת, הוחלט בפרקליטות לסגור את התיק נגדה מחוסר ראיות מספיקות. עורכת הדין של הבעל: "מדובר במחדל, יוגש ערר בימים הקרובים".

מורה שהועסקה במקיף רבין נעצרה לפני כשנה בחשד שקיימה יחסי מין עם תלמיד שהכירה בעת עבודתה בבית הספר, ניהלה עמו רומן ואף נכנסה ממנו להיריון.

-

פרשת המורה והתלמיד החלה לפני כשנה, כשבעלה של המורה הגיש נגדה תלונה במשטרה והתלונן כי אשתו שכבה עם התלמיד. בנוסף טען כי עישנה סמים עם התלמיד, ושכבה איתו ליד תינוקם בן השנתיים.

המשטרה עימתה בין הבעל לבין המורה, שטענה כי נכנסה להיריון מבעלה, וביקשה לעבור הפלה כיוון שרצתה להתגרש ממנו בעקבות הרומן האסור. "התאהבתי בתלמיד", סיפרה לחוקרי המשטרה. לדבריה, בזמן הרומן ביניהם היא כבר לא הייתה מורה שלו. היא התלוננה במשטרה על אלימות מצד בעלה כלפיה והם נפרדו. את הסיפור הבאנו ב'באר שבע נט' לפני כשנה.

בהקלטות שנחשפו בחדשות 10 על ידי אלמוג בוקר, החליטה המורה להתנצל בפני בעלה על קיום יחסי המין לכאורה עם התלמיד:

-

הבעל: מה ישבתם על שיעורים במתמטיקה, חיזקת אותו בפיזיקה?

המורה: לא אמרתי לך , לפעמים הוא היה יושב סתם

הבעל: מה וזה גרם לך סיפוק?

המורה: אני אמרתי לך, עיוורת ישבתי איתו שעות על גבי שעות והוא מסתכל על התקרה, כנראה שהשתיקה הסקרנות הזאת, אני לא יודעת מה.

הבעל: איך הייתם מגיעים למצב של סקס?

המורה: אני כנראה מנסה לפענח את הבן אדם, לא יודעת מה. קסם כזה שהיה לו, כל פעם אחרי הייתי שואלת את עצמי מה עשיתי.

-

שנה חלפה מאז התיק המורכב, ולבסוף הוחלט בפרקליטות מחוז דרום לסגור את התיק נגד המורה מחוסר ראיות מספיקות. "ממצאי החקירה העלו כי אכן החשודה הייתה מורתו של התלמיד בעבר אולם בעת ביצוע המעשה המיוחס לה, לא היו ביניהם יחסי תלות, חינוך או מרות, והיא אך לימדה במתחם בית הספר בו למד הקטין" נמסר מהפרקליטות. "בהמשך, הגישו בני הזוג תלונות הדדיות נוספות, שאינן קשורות במישרין לחשד המיוחס לה בנוגע לקיום יחסי המין עם הקטין".

לבסוף הוחלט כאמור לא להעמיד לדין את המורה החשודה "לאחר שבחנה הפרקליטות את חומר הראיות בתיק ושמעה את טענות החשודה במסגרת הליך שימוע, ובהתחשב בכך שבבחינת התיק התעורר קושי בהוכחת סעיפי העבירה הרלוונטיים, וכן לאחר שנשקלה עמדת הקטין, נמצא כי אין ראיות מספיקות להעמדת החשודה לדין פלילי".

-

בעלה של המורה נחקר במשטרה בחשד לאונס ותקיפה בעקבות תלונות האישה, אך הכחיש את המיוחס לו. לעומת זאת, המורה אישרה בחקירתה כי קיימה קשר עם התלמיד העולה לכיתה י"א, אך בשלב זה לא היה תחת מרותה החינוכית, והקשר שניהלו לא עובר את הגבול הפלילי.

לא סוף הסיפור

עו"ד מיכאל בוסקילה, המייצג את המורה הגיב להחלטת הפרקליטות: "שמחתי לקבל הבוקר את ההודעה, מרשתי נרגשת מאוד. כפי שאמרתי מראש, התיק הזה לא היה אמור להוליד עבירה ואני שמח ומעריך את פרקליטות מחוז דרום שידעו לטפל בתיק הזה בנחישות ובזהירות הראויה".

עו"ד חדוה שפירא המייצגת את בעלה של המורה שהגיש נגדה את התלונה אמרה כי מדובר במחדל ויוגש ערר: "מדובר בהחלטה בלתי סבירה, כי המורה הודתה שקיימה עם התלמיד יחסי מין וגם התלמיד הודה. היא נכנסה להיריון לפני שהתלמיד היה בן 16 ויש הוכחות ברורות שזה ממנו. לו היה מדובר במורה ותלמידה, המורה היה נתון למעצר עד תום ההליכים והתיק לא היה נסגר מחוסר ראיות בנסיבות ברורות כאלה שבו משני הצדדים יש הודאה על קיום יחסי מין ושברור שמדובר במורה ותלמיד. אם היה מדובר במורה ותלמידה המצב היה שונה לחלוטין, ערר יוגש בימים הקרובים".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f4136d19-7f2e-41cc-8466-d4d83e4985d5','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה