במסגרת שיתוף הפעולה, סטודנטים ממכללת "שנקר", עיצבו תלבושות ייחודיות לתלמידי "גודמן", על פי קונספט חדשני ואישי, אשר ביטא את הפרשנות שניתנה לכל דמות שייקספירית, על ידי התלמיד המגלם אותה. את הרעיון לשיתוף פעולה בין שתי גופים מובילים אלו, כל אחד בתחומו, הובילו רפי ניב, המנהל האמנותי והפדגוגי של "גודמן" ומוני מדניק, מרצה בכיר במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר.

מתוך העיצובים, נבחרו התלבושות לביצוע, אשר נלבשו והוצגו על ידי תלמידי גודמן בשנקר, בזמן ביצוע המונולוג. הפרזנטציות הוצגו במסגרת הגשה וביקורת עבודות של הסטודנטים בשנקר, בחודש פברואר, ויוצגו בשנית במסגרת ערב מונולוגים שייקספיריים חגיגי שייערך בגודמן, היום, יום חמישי (06.04.2017).


-

השילוב בין החזון והפרשנות המודרנית, של תלמידי בית הספר למשחק, לדמויות הקלאסיות של שייקספיר, לבין יכולות העיצוב והיצירתיות יוצאת הדופן של הסטודנטים בשנקר, יצרו שיתוף פעולה ייחודי, הנשען על מקוריות, חלוציות ונועזות.

 איילה לוזון, כפורציה מתוך "הסוחר מוונציה"

-

רפי ניב, המנהל האמנותי והפדגוגי של "גודמן": "שיתוף הפעולה בין שנקר-ביה"ס הגבוה לעיצוב אופנה ובין גודמן הנה הזדמנות נפלאה להפגיש שני בתי ספר לאומנות מהטובים בתחומם לשיתוף פעולה יצירתי ומפרה.

התוצאה שהניב המפגש היא בעיני מרהיבה ומקדמת את הסטודנטים משני בתי הספר. השחקנים הפיחו חיים בתלבושות המעוצבות בעוד שהמעצבים העניקו לבוש תיאטרלי ויזואלי מרהיב למונולוגים השייקספיריים שביצעו התלמידים. שני בתי הספר ישמחו להמשך שיתוף הפעולה גם בשנה הבאה" 

-

מוני מדניק, מרצה בכיר במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר: "שיתוף הפעולה בין שנקר וגודמן איפשר לסטודנטים משנקר לנהל דיאלוג עיצובי מול הסטודנטים למשחק ובאמצעות כך לנתב את העיצוב אל מול דרישות שהן מעבר לשיקולים עיצוביים ואסתטיים בלבד.

זו היתה התנסות מעניינת ויצירת דו שיח בין יוצרים לבמה.  העובדה שהסטודנטים למשחק ביצעו את המונולוגים בתלבושת ובעיצוב המשלים של איפור שיער ואביזרים, נתנה מימד בימתי נוסף לעבודת העיצוב.  

שיתוף הפעולה העשיר את חווית הלימוד של שני הצדדים והוליד תוצרים נהדרים".