ליל האימה של נהג המונית מבאר שבע: "ראיתי את המוות מול העיניים"

$(function(){setImageBanner('875a44b7-d14a-4fcd-a580-31150514227b','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,32653,'Image','');})

נהג מונית מבאר שבע הותקף על ידי שלושה צעירים כשהוריד נערה בת 17 בדרך מצדה: "הם רק המשיכו להרביץ חזק יותר, באו במטרה להרוג, ראיתי את המוות מול העיניים".

משמרת רגילה הפכה ללילה של אימה עבור נהג מונית מבאר שבע. ליל האימה שהתרחש לפני כשבוע, ונחשף על ידי ניקי גוטמן ב-360, התחיל ככל משמרת שגרתית, כאשר בשעה 05:30 לפנות בוקר העלה נהג המונית נערה בת 17 משכונת רמות, והוריד אותה בדרך מצדה בעיר.

בסיום הנסיעה לפתע מצא עצמו נהג המונית מותקף על ידי שלושה צעירים, מכריה של הנערה, שניסו לדבריו לדקור אותו למוות: "בשעה חמש וחצי לפנות בוקר קיבלתי הזמנה להסיע נוסעת. בסיום הנסיעה חיכו מכרים שלה. הם התחילו לבעוט בי ולאגרף אותי ולנסות לדקור אותי עם חפץ חד, והם הצליחו לחתוך אותי מתחת למרפק".

-

לדבריו, ניסו לדקור אותו למוות. צילום אילוסטרציה

-

"ראיתי את המוות מול העיניים"

הצעירים הלמו בנהג המונית דקות ארוכות כשזה מנסה להגן על עצמו: "כל הזמן הזה ישבתי באוטו חגור צורח: 'מה אתם רוצים ממני', והם רק המשיכו להרביץ יותר חזק. אחד מהם קרע לי את החולצה. הם ניסו לשלוף אותי מהרכב והגנתי בידיים שלי על הפנים והחזה כי הם באו לתקוף אותי בכל הגוף. זה נמשך כשלוש דקות עד שהצלחתי לברוח. הם באו במטרה להרוג. אין לי מושג מה עשיתי להם".

נהג המונית נלחם על חייו ולבסוף הצליח להימלט מידי התוקפים: "אחד מהשלושה שתקפו אותי נבהל קצת כשהוא ניסה לדקור אותי וראה שיורד לי דם מהיד. הוא הרחיק את השניים האחרים, ואז היה לי את השנייה הזאת שהספקתי לסגור את הדלת ולברוח משם. ראיתי את המוות מול העיניים".

בעקבות התקיפה נזקק הנהג לטיפול רפואי: "הם הצליחו לגרום לי לנזק בצוואר וביד. הייתי בבית החולים, עשו לי שני צילומים, צילום לצוואר וחשש לפריקת כתף, אני מת מכאבים".

נהג המונית הוסיף כי אינו מכיר את התוקפים ואף לא דיבר איתם או עם הנערה במהלך הנסיעה: "אין לי מושג אולי הם עבריינים, אני לא מכיר אותם אין לי מושג מי הם ולמה הם תקפו אותי. אין לי עבר פלילי ובחיים שלי לא רבתי עם אף אחד".

"גם אם לא רצו לשלם לי הייתי מוכן לוותר על הכסף רק שלא יגעו בי, ואם רצו לשדוד אותי הייתי מוכן לתת להם את הכסף. אני המפרנס היחיד בבית ואני לא מחפש את הצרות האלה". הוסיף.

-

"הם ניסו לשלוף אותי מהרכב והגנתי בידיים שלי על הפנים והחזה". צילום אילוסטרציה: פלאש90

-

"ישבו בכלי רכב סמוך, אבל פחדו להתערב"

לדברי הנהג, לתקיפה היו עדים שני זוגות שישבו בכלי רכב סמוך, אבל פחדו להתערב. רק לאחר שהצליח להימלט, הם הזעיקו משטרה ונסעו אחריו כדי לסייע לו. "תוך חצי דקה הגיעה ניידת ונסענו לכתובת ההיא ושם זיהיתי את שני הבחורים. אחד מהם נמלט מהמקום ואחד מהם עלה לביתו, ושם הוא נתפס כעבור חצי שעה או ארבעים דקות", סיפר.

החשוד מצדו טען כי אינו זוכר את האירוע משום שהיה תחת השפעת אלכוהול. לדברי הנהג, החשוד לא הביע צער על התקרית: "בחקירה הוא ממש חייך וגיחך. הוא לא התחרט על המקרה". החשוד נעצר ובהמשך שוחרר למעצר בית.

נהג המונית, מבוהל לאחר התקיפה, הצליח בהמשך לאתר את אחד החשודים הנוספים דרך הפייסבוק "זיהיתי אותו, אני מאמין שיעצרו גם את החשוד השני שאותו אני מזהה בוודאות".

-

"בחקירה הוא ממש חייך וגיחך. הוא לא התחרט על המקרה". צילום אילוסטרציה: פלאש90

-

"לא יודע אם אחזור למונית"

הנהג שהותקף, אב לשלושה ילדים צעירים ומפרנס משפחה, עובד כנהג מונית כ-5 שנים, אך בעקבות התקרית, הוא מפחד לחזור למונית: "אני לא יודע אם אני רוצה לחזור למונית. דיברתי על זה עם אשתי, ואנחנו שוקלים אפילו לעזוב את העיר הזאת. בן אדם חלש יותר, שלא היה מתנגד – היה נרצח".

עו"ד שי רובין, מומחה בדיני נזיקין המייצג את נהג המונית בתביעה נגד החשודים בתקיפה אמר כי "מדובר במקרה הזוי של צעירים שיכורים שמשתלחים בנהג מונית ללא סיבה. מלבד הפגיעה הפיזית, הוא גם סובל מחרדות ופוחד לחזור לעבודה. הוא יכל לאבד את חייו והיינו רואים עוד כותרת 'נהג מונית נרצח ואף אחד לא יודע מה הסיבה'.

עוד הוסיף עו"ד רובין: "מי שעושה מעשים כאלה צריך להיענש בחומרה. מעבר לתביעה להכרה מביטוח הלאומי להכיר בתאונה כתאונת עבודה, אנו נתבע את התוקפים בסיום ההליך הפלילי תביעה אזרחית".

מדוברות המשטרה, מרחב נגב, נמסר בתגובה: "חקירת המקרה עודנה מתנהלת ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה בשלב זה. עד כה נעצר חשוד אחד, שבהמשך שוחרר למעצר בית. החקירה ממשיכה כאמור נגד שני חשודים נוספים. משטרת ישראל תמשיך לפעול ולנקוט באפס סובלנות נגד מעשי בריונות וגילויי אלימות מכל סוג שהוא".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('970abccd-261d-4c71-b1dc-185759e73616','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה