בשביל האור: הדלקת נרות חגיגית התקיימה אתמול בבית העיוור בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('a93d0ee8-da37-4854-a1f7-ed8267064ee3','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

בחג החנוכה הקרוב מתקיים מרוץ שליחים חברתי של חברת החשמל שיוקדש בכל יום למען מטרה חברתית אחרת. בנר הראשון הגיע המרוץ לבאר שבע להדלקת נרות חגיגית למען אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים.

בחג חנוכה הזה, החל מאתמול (יום שלישי), מקיימת חברת החשמל בשיתוף הרשויות המקומיות וארגונים חברתיים, ובהשתתפות הציבור הרחב, מרוץ שליחים חברתי מאילת ועד קריית שמונה. המרוץ, "בשביל האור", יוקדש בכל יום למטרה חברתית אחרת ויחולק לשבעה מקטעי ריצה יומיים, הכוללים בין 4 ל-60 ק"מ, בהתאם לרצון ויכולת המשתתפים. בתום כל יום ריצה, יתקיים אירוע הדלקת נרות חגיגי בהשתתפות הרשויות המקומיות, פעילים חברתיים, בכירי חברת החשמל ועובדיה בארגון אשר למענו רצו באותו יום.

אתמול, נר ראשון של חנוכה, הוזנקו המשתתפים במרוץ מהמועצה האזורית רמת נגב משאבי שדה, דרך רמת חובב לכיוון באר שבע לנקודת הסיום בחניון יס פלאנט. בשעה 16:00 הגיעו הרצים לבית העיוור בבאר שבע, שם התקיימה הדלקת נרות חגיגית למען שילוב בקהילה של אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים. ארגון העובדים של חברת החשמל תרם לבית העיוור מכונת כביסה, בהתאם לבקשתם.

צילום: יוסי וייס, חברת חשמל

ההחלטה על המטרה החברתית הזו נעשתה בשיתוף עם עיריית באר שבע, מתוך מחשבה ששילובם של אנשים עם צרכים מיוחדים במקומות עבודה, בתנועות, ארגונים ובכלל במארג החברתי והקהילתי הכרחי לקיומה של חברה שוויונית, אנושית ומכילה. הדלקת הנרות התקיימה בהשתתפות ראש העיר, רוביק דנילוביץ', סמנכ"ל שיווק ורגולציה של חברת החשמל, אורן הלמן, וחיים לוי, מנהל נפת באר שבע.

אורן הלמן, סמנכ"ל שיווק ורגולציה בחברת החשמל: "חברת החשמל פועלת במהלך כל השנה לקידום ערכים של קידום שוויון חברתי, פריפריה (חברתית וגיאוגרפית) ומרכז, בכל חלקי החברה הישראלית. חג החנוכה הוא הזדמנות עבורנו להביא את האור למקומות הזקוקים לכך. חג אורים שמח לכל בית ישראל".  

רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר שבע: ״האור מסמל את הטוב, הנתינה והחיובי. חברת החשמל מעניקה אור גדול וחיובי לכולנו. אנו מודים לחברה ולעובדיה על החיבור המדהים עם העיר ותושביה-בסיוע לקהילה ובעבודה קשה ביום יום , בשיגרה ובחירום".

מיקו צרפתי יו"ר ועד עובדי חברת החשמל: "עובדי חברת החשמל, רואים חשיבות רבה בתרומה לקהילה ופועלים כל השנה על מנת לעזור ולסייע לאלו שזקוקים לכך. חג החנוכה הינו חג האור ועובדי חברת החשמל העומלים יומם וליל במשך כל השנה, אם זה בחמסין או בסערה על מנת  להבטיח שבכל בית בישראל תמיד יידלק האור וכך ימשיכו לעשות גם בעתיד. חג אורים שמח".

צילום: יוסי וייס, חברת חשמל

המרוץ "בשביל האור" התחיל כאן בדרום, אך ימשיך בכל יום בחג למקומות נוספים בארץ עד הצפון. רשימת המקטעים המלאה:

נר #1: הזנקה מאילת דרך רמת חובב לכיוון באר שבע למען שילוב בקהילה של אוכלוסייה עם צרכים מיוחדים.

נר #2: הזנקה מקיבוץ רוחמה, כביד 232 ועד אשדוד למען ניצולי שואה וזכויות האזרחים הוותיקים.

נר #3: הזנקה מראשון לציון וריצה לאורך חוף הים דרך בת-ים, יפו ועד לתל אביב למען העסקים הקטנים והבינוניים.

נר #4: הזנקה מחדרה וריצה על כביש 4 דרך זיכרון יעקב, פארדיס ועד חיפה למען חיים בשותפות.

נר #6: עכו למען שוויון הזדמנויות לכל.

נר #7: צפת למען קידום הבריאות בגליל.

נר #8: קריית שמונה למען החיילים הבודדים.

יפתח רון טל, יו"ר חברת החשמל: "חברת החשמל מזמינה את הציבור הרחב לחגוג ביחד איתה את חג החנוכה ולהביא את האור למען הארגונים החברתיים ולהגברת המודעות הציבורית לנושאים חשובים לטיפול בחברה הישראלית. אנו דואגים בחברת החשמל כל השנה לסייע בשילוב אוכלוסיות אשר חוות קשיים שונים, וראינו לנכון בחג החנוכה להפיץ אור יחד עם אזרחי ישראל ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f3426916-bc75-4fd3-8a9b-833290665718','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33745,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה