אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('98b1bcb3-cdc7-4015-b76e-1b70fd36cf1a','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33873,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 18/11/16 ועד 24/11/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

טלה:

עליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אתכם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי בעתיד לבוא. לכן הגיע העת לנהוג בהיגיון, "לחתוך" דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם. רעיון חדש שבבסיסו העשרת ידע, לימודים או התמקצעות עולים על הפרק והדבר יציב בפניכם מטרות חדשות ומעניינות שיוסיפו מעט גיוון ועניין בחיי היום יום. בבית: בני הדור הצעיר זקוקים לקצת יותר יחס ותשומת לב  אך לאחרונה אינכם מוצאים את הכוחות הדרושים על מנת שתוכלו להעניק להם את מבוקשם. עליכם לאמץ גישה קצת יותר סבלנית. הקפדה על הקצאת זמן איכות מסודר עם הילדים תוכיח את עצמה ותביא לתוצאות טובות בשלב מאוחר יותר. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים אינם קלים ולעיתים אנו מתקשים להתקדם ומרימים ידיים (מוותרים......) הרמת ידיים כזו היא ביטוי נוסף של כניעה לתסכול. צריך לדעת שהעולם לא קל ועלינו להתמיד ולהתעקש על מנת להגיע למימוש עצמי. לעולם אל תעצרו באמצע הדרך, המשיכו לצעוד בה עד שתגיעו אל סופה.

שור:

התמודדות אל מול חששות ופחדים שאין להם כול אחיזה במציאות השבועות הקרובים קשים יותר בעבורכם והעומס שמוטל עליכם גורם ללחצים רגשיים ונפשיים כאחד. למעשה ניתן לומר שהחששות, הדאגות והלבטים איתם אתם נאלצים להתמודד, מדירים שינה מעיניכם. באופן כללי רבים מבני מזל שור מצויים בתקופה בה הם חשים בדידות והם נאלצים להתמודד לבד עם משבר כזה או אחר שמונע מכם להתחבר אל שמחת החיים בה התברכתם. הקלפים מבטיחים כי התהליך אותו אתם עוברים כעת הינו שיעור חשוב בעבורכם ולחששות ולפחדים אשר אתם ניצבים מולם אין כל אחיזה במציאות. התחברות לחשיבה חיובית ואופטימית תסייע בידכם לעבור את התקופה הזו בהצלחה. בעבודה: עליכם להיות זהירים ולהימנע מנתינת אמון עיוור באדם כזה או אחר שיפעל ויעשה למענכם. זוגיות: רבים מבני מזל דלי מרגישים צורך עז לקום ולשנות דבר כזה או אחר בחייהם הזוגיים. הקלף מלמד שבתוך לבכם אתם חשים צורך עז בחידושים אשר יגוונו במעט את חייכם. הדחף הראשוני שלכם מורה לכם לפרוץ את המסגרת הקיימת, דבר שמוביל את חלקכם למחשבות על פרידה, בגידה או ניתוק . הקלפים מייעצים לכם לא להיחפז בהסקת מסקנות. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את תזרים המזומנים שלכם. שבוע שקט ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  אהבה זה כמו סוכר, זה נמס וזה נגמר. החכמים ממתיקים את אהבתם לעיתים דחופות. בעזרת חיוך, הבנה, מילה טובה חיבוקים ואהבה.

תאומים: 

שבוע לא קל מבחינה רגשית ניצב בפתח. רבים מכם נדרשים בשבוע זה להתחבר אל היכולות הגבוהות שלהם. חיבור שכזה, יאפשר לכם לסגור מעגלים ישנים ולפתוח מעגלים חדשים וטובים יותר. השבוע עליכם להפיק את המיטב מהזדמנות מבורכת שבכוחה לחולל שינוי חיובי בחייכם. יחסכם לסביבה: למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לעשות בדק בית. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב  ומבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם - מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד.

סרטן:

אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מבני סרטן נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: גם כאן צפויות התחלות חדשות. אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות להפיג את השעמום הזוגי ולשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל, לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא - ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א"ח היא למעשה ראשי תיבות של "אהבת חינם"? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב"ה נקרב את המשיח .

אריה:

תכליתו של השבוע הקרוב הוא התמקדות בחצי הכוס המלאה. זה נכון שלעיתים שקשה לכם ושסביבכם יש הרבה דברים שצריך לסדר אך הימנעות מחשיבה שלילית והתמקדות בדברים הטובים שמקיפים אתכם תסייע בידכם להיחלץ מתהליך הדכדוך. בבית: הרגשתכם הכללית היא שאתם נאלצים להתמודד לבד אל מול המון מטלות ואינכם מקבלים עזרה מספקת מהסובבים אתכם. הרשו לעצמכם להירגע מעט, פנו מעט זמן לעצמכם על מנת לחשוב ולסדר את הראש. במידה ואינכם מצליחים לעשות זאת בכוחות עצמכם, פנו לייעוץ. הדבר עשוי לסייע לכם להאיר את דרככם. עבודה: תחושת אכזבה, חוסר חשק ואפילו מועקה. תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק כבר איננה מספקת ורבים מכם חשים חוסר ודאות בכול הקשור לעבודתם. לאלו מכם שלאחרונה פוטרו, אל יפלו פניכם, חשיבה אחרת יכולה מעז להוציא מתוק לכן אל ייאוש הרימו ראש וזיכרו, שאלוהים תמיד אתכם. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קירבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות וזאת בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. במידה וגם כאן תשכילו להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם תוכלו מעז להוציא מתוק. בריאות: טיפול במגע כמו למשל הילינג קבלי משולב בקריסטלים מומלץ מאוד בעבורכם ויכול בהחלט להשיב את רוחכם ולאזן את מצבכם הרגשי והפיזי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לעולם לא תוכלו להשיג שלווה על ידי כניעה לגוף, נשמתכם פשוט לא תוותר. לכן הדרך היחידה לנצח היא לגרום לגוף לרצות את מה שהנשמה רוצה!

בתולה:

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את סוף השבוע כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

מאזניים:

המהות של השבוע הקרוב היא עזיבה וסיום ובמקביל תחלה חדשה.. נטישה של מקומות, פרידה מאנשים, סיום של תפקידים ושינוי של רעיונות שסיימו בעבורכם את תפקידם. רבים מבני מזל מאזניים חשים בליבם כי הגיעה העת לשינוי, הגיעה העת להתחדשות, הגיעה העת להתקדם ולזוז הלאה. תהליך זה נוצר היות והמקום בו אתם נמצאים וניצבים כעת איננו מספק לכם את מה שאתם באמת רוצים וצריכים. בעבודה: יש סביבכם המון לחץ וחשוב לכם לעמוד במדדים שמציבים לכם. תהליך זה יוצר אצל רבים מכם המון "רעש" בתוך הראש שמקשה עליכם להתרכז. האטת הקצב והימנעות מחיפזון יאפשרו לכם לשלוט בקצב העשייה ולהימנע מתקלות קטנות ומעצבנות. לאלו מכם שלצערי איבדו את מקום עבודתם צפויה תקופה מאתגרת. רק התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להבין שלמרות הקשיים, הכול לטובה. חשיבה שכזו היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העשייה.  זוגיות: כלפי חוץ יש מצג של "הכול בסדר"  אבל בתוך הבית פנימה יש מתיחות שבא לידי ביטוי בכעס וחוסר שבעיות רצון. אלו מכם שנמצאים בזוגיות עם בני מזלות האש (טלה, אריה או קשת) חווים תקופה לא קלה והם אינם מוצאים בזוגיות שלהם נחמה. תהליך זה יוצר רצון שמוביל לניתוק ופרידה. לרווקים: קשר שנראה מבטיח עשוי לאכזב, לכן מומלץ להקטין צפיות. טיול או חופשה נראים באופק בעזרת השם יצאו גם לפעול. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בניתוח סופי- גם חוקי הטבע הם רק יציריו של בורא העולם. לא משנה עד כמה אנחנו משועבדים ל"משעבדים" חיצוניים או פנימיים, תמיד ישנו פתח לתקווה - תמיד יש פתח לשינוי מפתיע.

עקרב:

נושאים שקשורים באסטטיקת הגוף כמו למשל: דיאטה, התעמלות ואורח חיים בריא עולים על הפרק. קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בגד או תכשיט וכו' מחממים את לבכם. מצבכם הכספי גורם לכם לדאגה וניתן לומר שאתם די מאוכזבים בכל הקשור לתחום הפיננסי. הקלפים מצביעים על כך שלמרות העובדה שאינכם נמצאים במיטבכם מבחינה כלכלית, אין מקום לחשש. כל שעליכם לעשות הוא לא לבזבז יותר ממה שצריך. הקפדה על כלל זה תביא לשיפור בזמן הקרוב. בעבודה: יש מי שמרכל עליכם ומדבר מאחורי גבכם. אל לכם להיגרר לויכוחים או לעימותים, ההפך הוא הנכון. התעלמות מצדכם תוכיח לכולם מי אתם באמת. זהו זמן טוב להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר אמורים להביא לשיפור בכל הקשור לעשייה כלשהי בתחום העבודה והקריירה. במידה ותשכילו לנצל את ההזדמנות שנוצרה ותפעלו בנחישות ובאמונה, תזכו גם לקטוף את הפירות. בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. שבוע טוב ואלוהים אתכם! בראיות: כאבי פרקים, גב בעיקר תחתון ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה ותפקידם, הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי. לאלו מכם שהחלו בעשייה חדש או יוזמה חדשה, יש אפשרות נפלא להתחבר אל אנרגיה טובה ולקבל עזרה של משפחה וחברים. יום הולדת שמח לאחרוני החוגגים, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגמרא אומרת שלמרות שהכעס הוא תכונה שלילית ורבת עוצמה, הוא עדיין יכול לשמש כמורה עבורנו וללמד אותנו דברים חשובים. הכעס מסוגל להראות לנו מי אנחנו באמת, מה חשוב לנו וכיצד אנו מתמודדים עם מצוקות ותסכולים. ביכולתנו ללמוד מהכעס, ותוך כדי כך, להצליח לשלוט לא רק בו, אלא גם בעצמנו.

קשת:

מצב הרוח שלכם אפור והמון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח  ולחץ נפשי (Stress) הקלפים מראים ש אחד הגורמים העיקריים למצב בו אתם שרויים, אלו- רגשות קיצוניים או מודחקים- בעיקר- תסכול, הערכה עצמית לקויה, מתח וכעסים- האפקט הוא כמו של "סיר לחץ"- בכל פעם מצטברים הכעסים והתסכולים עוד קצת, עד שפתאום יום אחד זה עלול להתפרץ החוצה- לפעמים כהתפרצויות כעס ועצבים, או במקרים אחרים ככאב גופני או מחלה חלילה. כדי להימנע מכל אלה, יהיה עליכם לשקול לקבל עזרה או לרכוש כלים שיאפשרו לכם לקבל שליטה על זעם, כעס ותסכול. ענייני כספים ויכולת כלכלית עומדים במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים משקפים שמצבכם איננו יציב ועליכם לשמור שלא לחרוג מעבר לתקציב אותו הקצבתם לעצמכם. מדיניות של חסכון ודחיית סיפוקים תאפשר לכם להתמודד עם המצב שנוצר. סכום כסף שמגיע (מהגרלה, מלגה, החזר מס, פיצויים, חיסכון שמשתחרר וכו') עשוי לעזור ועליכם להקפיד ולהשתמש בו בתבונה. בעבודה: היכולת שלכם להסתגל למצב חדש שנוצר, היא המפתח להתנהלות יעילה במקום העבודה. ההבנה שאין טעם לבכות על חלב שנשפך תאפשר לכם להשלים עם השינויים שנוצרים מתוך תחושה של השלמה ושיתוף. במידה ואינכם מצליחים להגיע לידי הבנה, השלמה יתכן ויהיה עליכם לשקול את המשך הישארותכם במקום זה. זוגיות: אפרוריות, עייפות וחוסר חדוות חיים מאפיינים את הקשר שבו אתם מצויים. מצב זה הוא תולדה של שגרה שמציבה את הזוגיות שלכם במקום נמוך ולא מכובד. תהליך זה, במידה ולא יטופל, יצור מצב של ריחוק ושחיקה שבא לידי ביטוי במערכת יחסים מתוחה ומתסכלת. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם להתגבר על מחסומי הבושה ולהסכים ביחד לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולברר ביחד איפה טעיתם? לאן פניכם מועדות? וכמובן מה צריך ונכון לעשות. אצל חלקכם טיול או חופשה מתבטלים או נידחים למועד אחר. יום הולדת שמח לראשוני החוגגים, שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

גדי:

פרידה ממקומות, אנשים נכסים. מעבר שלב, צורך בחיפוש אחר בסיס חדש ויעדים חדשים כמו למשל: חיפוש דירה, חיפוש דרך מקצועית וכו'.  רבים מבני מזל גדי סוגרים פרק ועומדים לפני סיום של דבר מה כזה או אחר בחייהם. כעת מתעורר בלבכם צורך בחיפוש אחרי נתיב חדש שיעשיר את חיים ויצוק לתוכם עניין, ריגוש מחודש ומשמעות. התחלה חדשה שקשורה בהרחבת אופקים שכלית ופיזית, יוצרת בעבורכם הזדמנות לשינוי. לכן אל תהססו לעשות זאת. בעבודה: עד עתה הסתדרתם לא רע ואולי אף צברתם מס' הישגים אך כעת רבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות כגון: מה באמת אתם רוצים להשיג בעבודתכם ולאן אתם רוצים להגיע? חשיבה חיובית ותכנון נאות של המהלכים הבאים יאפשר לכם לפזר את חוסר הודאות בנוגע  לעבודתכם ולהשיג את מבוקשכם. זוגיות: התחושה כי היגיעה העת לעלות שלב אחד נוסף בסולם הזוגיות אינה זרה לכם. השלב שבו אתם מצויים היום, כבר אינו מספק את מפלס הריגושים לו אתם זקוקים. השדרוג במידה ויבוא, אמור ליציב בפניכם אתגרים חדשים שיש בכוחם להכניס לחייכם הזוגיים את התבלין החסר. חשוב לזכור! שהתעלמות מהמצב עלולה להוביל לסיומם הרגשי של מערכות יחסים. לאלו מכם שחוו פרידה, השד כבר לא נראה נורא כל כך ובחלוף הזמן הדברים נראים באור אחר. טיול, מסע או חופש עולים על הפרק וגם חול נלקח בחשבון. שבוע מצוין ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: אם אתם יודעים שכל מה שאלוקים שולח לכם הוא נכון ומתאים - אין ממה לפחד. שלמה המלך אמר שעלינו לפחד רק מדבר אחד: שנשכח את היותו של ה' אחד.

 

דלי:

שבוע חיובי ניצב בפתח. שיפור בדימוי העצמי יוצר בעבורכם מצבים חדשים לשינוי חיובי. התחברות מחודשת אל אמונה, דת ויראת שמים תאפשר לכם להשתחרר מעיכובים שונים בחייכם. באופן כללי: כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?". בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם. לרווקים: ריגושים חדשים יוצרים מצבים שיש בכוחם ליצר זוגיות חדשה ומעניינת. שבוע טוב, ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אמרו חז"ל: "אמר להם הקב"ה לישראל: בני אהובי, כלום חסרתי דבר שאבקש מכם (שתעשו עבורי)? ומה אני מבקש מכם אלא שתהיו אוהבים זה את זה, ותהיו מכבדים זה את זה, ותהיו יראים זה מזה ולא ימצא בכם עבירה וגזל ודבר מכוער, שלא תבואו לידי פסול לעולם". לכך נאמר: מה ה' דורש ממך, כי אם לעשות משפט צדק ולאהוב את החסד ולהצניע לכת.

דגים:

היכולת להשתלב ולעבוד כיחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב התחלתי וראשוני. התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת הכיוון התעסוקתי העתידי שלכם מעסיקים אתכם ורבים מהסרטנים נמצאים בניסיון לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. השבוע חשוב להתנהל נכון ובאסרטיביות מול קבלנים, קניינים, פקידים, מתווכים, מתחרים וקולגות. שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובדת זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

 

 - 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e98f1f9f-21e0-427b-bcef-5b52ff993f25','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה