אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){setImageBanner('db6c1e86-517b-4b4a-9261-86916dba7f96','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33873,'Image','');})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 12/08/16 ועד 18/08/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

טלה:  

שיפור בערך העצמי ועליה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בלבכם את התחושה שחזרתם לעצמכם! תקופה קלה לא הייתם במיטבכם. אירועים או מקרים שפקדו אתכם או שבהם נטלתם חלק גרמו לכם לשינוי ולירידה באנרגיות. תקופה זו חלפה וכעת אתם מוצאים שוב את הכוח, המרץ, הנחישות והאמונה שהיו מנת חלקכם בעבר. כלים אלו יעזרו לכם לשוב לנתיב של עשייה ולהתמודד בהצלחה עם העתיד לבוא. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת כורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד. לתלמידים שביניכם: למרות העייפות שעוטפת אתכם אל תרפו את ידיכם. זכרו! כגודל הקושי, כך גם גודל השכר, לכן השקיעו מאמץ נוסף, הדבר אפשרי ואף יוביל לתוצאות טובות. השבוע יש הצלחה בבחינות נהיגה/טסטים וכדומה.  רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל טלה יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי להגשים את מטרתכם, עליכם לערוך בנפשכם חיפוש פנימי עמוק ויסודי ולברר מי אתם ולאן אתם הולכים. אם אין בידכם את התשובה לשאלות הללו לא תוכלו להגשים את מטרתכם. 

-

שור:

שבוע מאתגר בפתח. תחושה סתווית ואפרורית באמצע הקיץ  מגבלות שנוצרות עקב פחדים שקיימים במוחכם בלבד יוצרים תחושת מחנק והרגשה שאתם כבולים למצב שהוא בלתי הפיך, מחויבות חדשה שלקחתם על עצמכם גורמת לדאגה ולהיסוסים. ניתן לומר שנסיבות חיצוניות כגון עבודה, בן זוג או דעות קדומות הן אלו שכובלות ומגבילות אתכם והדבר מונע מכם את תחושת השלמות והנחרצות לגבי המחויבות אותה לקחתם על עצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי התהליכים אותם עברתם בתקופה האחרונה הכשירו אתכם ונתנו לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להתמודד בהצלחה עם כל אתגר אשר יצוץ בדרככם. כעת עליכם להוכיח כי אתם אכן ראויים לעליית שלב כזה או אחר בחייכם. עליכם לדעת שרק אתם אחראיים למצבכם ורק בידיכם היכולת לשנות. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח להשתחררות מהכבלים/פחדים אשר מונעים מכם לממש את ייעודכם האישי. עבודה: התחושה שמקום עבודתכם "חונק" אתכם אינה זרה לכם ורבים מכם מפנטזים בליבם על שינוי מקצועי או תעסוקתי שיכניס לחייהם קצת חיים חדשים וויטאליות. מומלץ וכדאי להגיע לשיחת ייעוץ אשר תאפשר לכם ללמוד ולהבין מה עליכם לעשות כדי ליצור את השינוי אליו אתם כמהים בכמה שפחות קשיים. זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל לבכם. חשוב לזכור שכמו שזכותכם להשמיע חובתכם היא לשמוע... בריאות: כאב פיזי הבא כתוצאה ממתח נפשי, חרדה ופחד. מומלץ בחום ללמוד איך לא נכנעים לפחדים שאין בהם כול אחיזה במציאות. . חולשה בראייה ובעניים כתוצאה של אי ראיית המציאות האישית של חייכם באור הנכון. השבוע יתכנו ביקורים במקומות סגורים כמו למשל מוסדות בריאותיים או ממשלתיים.  שבוע טוב חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כול אדם שותף עם הבורא בתהליך הבריאה. משמעות המשפט הזה מלמדת שיש לו לאדם את היכולת למשול בחייו ולשנות את גורלו, החל מאירועי היום-יום ועד להשפעות האסטרולוגיות  ארוכות טווח שהשפעתם תחול על גלגוליו הבאים ועל דורותיו עתידיים .

 

תאומים:

סיום של פרק ויציאה לדרך חדשה. מבחינה רוחנית זהו סיום מוצלח  של שלב רוחני ועליה לשלב הרוחני הבא מתוך בחירה אישית ומלאת ביטחון. מבחינה פיזית: עזיבה של מקום עבודה, סיום קשר, מעבר דירה, שינוי של מקום מגורים (עיר האחרת מדינה אחרת) נטישה של רעיון ושינוי באורח החיים. באופן כללי:  רבים מבני מזל תאומים מצויים בסופו של תהליך מתמשך. תחושה של מיצוי וסיום של דבר כזה או אחר מקננות בלבכם ורבים מכם חשים ויודעים כי כעת זהו זמן לשינוי. ההחלטות שתקבלו כעת, אמורות להשפיע על חייכם בתקופה הקרובה. על מנת שתוכלו להמשיך ולהתקדם בכיוון הנכון, הקלפים מייעצים לכם לוותר ללא חשש על דברים שאתם חשים שמיציתם את עצמכם בהם, להתמכר לשיר חדש אשר נולד בלבבכם ולצאת באומץ אל עבר הלא נודע. הדרך החדשה שתפתח בפניכם תאפשר לכם לפגוש חלקים נוספים בתוככם שכעת הם חיוניים ביותר לצמיחתכם האישית והרוחנית. בעבודה: שינויים שקורים פותחים בפניכם הזדמנויות חדשות שקשורות בקריירה. הצלחתכם בתפקיד חדש או במקום עבודה חדש, תלויה באופן שבו תנהלו את יחסי האנוש שלכם. לבביות כנה ונחמדות אמיתית, יספקו לכם את היכולת להשתלבות מהירה ולהצלחה. לאלו שחוו פיטורין ממליץ הקלף לנסות את מזלם בתחומים אחרים משלכם כלומר לשקול הסבה מקצועית ולמידה של תחום חדש. זוגיות: אתם עסוקים בעיקר בלכבות שרפות ובטיוח העובדה שלא ממש בא לכם על הזוגיות שלכם ולכן... לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק ממליצים הקלפים לוותר על עקשנות שמעכבת את שחרורכם. לאלו שעדיין מתלבטים מה עליהם לעשות? ממליצים הקלפים לקחת פסק זמן למחשבה ולסידור הראש. השקעה של זמן לשיקול דעת, עשויה להיות ההשקעה הטובה ביותר שתעשו. ועל זה אמרו חז"ל: סוף מעשה במחשבה תחילה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: רק על-ידי נקיטת פעולה תוכלו להשיג מטרות, לשפר את עצמכם ולהתמלא באנרגיה. ללא פעולה, אתם יכולים להציב לכם מטרה, אך לא תגיעו לשום מקום,  ועל זה אמרו חז"ל - אמרו מעט ועשו הרבה.

 

סרטן:

התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להפסיק להתלבט לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח. בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם. זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות. כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!  

 

אריה:

כעסים ושמירת טינה פוגמים במערכות היחסים במעגל הכי קרוב שלכם והדבר יוצר מתחים סמויים וגלויים עם בן הזוג, ההורים, הילדים ובני המשפחה. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. היכולת להימנע מאגואיזם, יהירות ומגאווה עצמית חשובים מאוד. במיוחד בשבוע זה חשוב להקפיד לנהוג בענווה, צניעות וסבלנות. בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. התיקון השבועי: הימנעו מהתרברבות, שחצנות ודיבור מיותר. מתנת יום הולדת: יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

 

בתולה:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. שיפור בדימוי האישי ובערך העצמי. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובד זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו ב"ה בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: דברים שרואים מכאן לא רואים משם!! לעיתים אנו שקועים עמוק בצרותינו כך שאיננו מסוגלים לראות את התמונה הנכונה. היפתחות להכוונה ולסיוע מהסביבה יסיעו בידכם לראות את התמונה גם מזווית אחרת שעד עתה נעלמה מעינכם בעקבות מעורבות רגשית כזו או אחרת.

 

מאזניים:

פעולות שביצעתם ועשיתם בעבר נושאות פרי ואצל רבים מבני מזל מאזניים ניתן לראות שהזורעים בדמעה ברינה יקצורו. השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל מאזניים. התחושה הכללית משתפרת, נוספת מעט אופטימיות ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי. לאלו מכם שמחפשים עבודה ניתן לראות שיש אור בקצה המנהרה ובזמן הקרוב יש חזרה למעגל העשייה. לאלו שפתחו עסק עצמאי משלהם, צפויה תקופה טובה לייצוב וביסוס. כספים:  השבוע מצטיירת מגמה החיובית. אומנם סנונית אחת לא מבשרת על בוא האביב אך ההרגשה והכיוון חיוביים ביותר. לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה - הכרות באמצעות בני משפחה וחברים. לזוגות שבניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן... טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת. התיקון השבועי: ללמוד שטוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי שברא את העולם העניק לנו את יכולת הבחירה החופשית וטמן בקרבנו ניצוץ אלוקי. כוח מיוחד זה אינו נמצא בשמים או מעבר לים. הוא קיים ממש בהישג יד,  או כפי שאומר לנו הקב"ה: ":החיים והמוות נתתי בידך... ובחרת בחיים למען תחיה" - דברים ל', 19.

 

עקרב:

עייפות שנובעת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך יוצר דאגה, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות. קלף 4 החרבות מעיד על כך שרבים מכם בוחרים במודע  שוב ושוב בבחירה הקלה שהיא להרים ידיים ולוותר לעצמכם ושוב, מסיבה כזו או אחרת, להחמיץ או לפספס את ההזדמנות לשינוי שאתם כל כך רוצים. עם עוד לא עליתם על זה שהבחירה באופציה הקלה היא איננה הבחירה הנכונה בעבורכם, אתם נידונים להיקלע שוב ושוב למצבים בהם אתם מוצאים את עצמכם בצד הנמוך של החיים ולכן אל תוותרו לעצמכם!! בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן.  בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה. שבוע טוב ומוצלח ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאיימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי, כך גודל השכר. לכן, חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

 

קשת

 שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע היא מהות חומרית ונושאים שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם. בנוסף השבוע יש דגש על נושאים שקשורים בבני המשפחה שסובבים אתכם ויתכן ותידרשו להושיט עזרה או להטות אוזן. באופן כללי: העצמאות שלכם חשובה לכם מאוד ואתם זקוקים למרחב תמרון הן בעבודה והן בבית. שינויים שמתרחשים בחייכם כעת כמו למשל שינוי בעבודה או שינוי במקום המגורים יאפשרו לכם לשפר את מנעד עצמאותכם האישית והחומרית. בעבודה: אתם מרגישים שלמרות השתדלותכם, לא מפרגנים לכם מספיק וזה מפריע לכם. נטיית לבכם הראשונית אומרת לכם להסתגר ולהחמיץ פנים, אך הקלפים מזהירים שצעד זה רק יחריף את הרגשתכם ולא יביא לשינוי המיוחל. מומלץ להתעלות מעל רגשות המירמור, להרים את ראשכם, לחייך לסובבים אתכם ולבצע את מלאכתכם בנאמנות - הקרדיט לו אתם באמת ראויים לא יאחר להגיע. לפנויים שביניכם: כדאי מאוד לצאת מהבית. זהו שבוע טוב ליצירת קשרים חדשים שעשויים להוביל לסיפור אהבה מהנה. לנשואים שביניכם: זהו שבוע טוב לגלות מחדש אחד את השני. הרשו לעצמכם להתחבר לפן הרוחני והרומנטי שקיים בכם ולא תצטערו. השקעת זמן איכות בתא המשפחתי שלכם תיצור מצבים חיוביים שישפיעו לטובה על כל בני הבית. כספים: לאחר תקופה לא קלה, רצופת עליות ומורדות, חל שיפור במצבכם. מומלץ לנצל את התקופה הזו לביסוס ולחיסכון שיביא תועלת בעתיד. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מחשבות רעות גורמות למחלה בנפש, בגוף וברוח. היו אופטימיים והאמינו בכל לבכם שאתם ראויים לכל הטוב שבעולם, וכאשר אתם פתוחים לקבל, הדברים הטובים יגיעו אליכם.

 

גדי:

השבוע נפתח באווירה חיובית. מעבר לתקופה טובה יותר. זמן טוב לקדם דברים שחשוב לכם שיצליחו. למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס יהיה עליכם לחשב את מסלולכם מחדש. קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי "נתקעים". אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם - מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה. 

דלי:

היכולת להתחבר אל אמונה מחדשת מתוך מקום ישר, נקי ותמים היא זו שתפתח בעבורכם את הדלת לשינוי הרוחני והפיזי בו את חפצים. אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה מפיחים בכם תקווה והתלהבות מחודשת ובתוך לבכם נובטת אט אט תחושת אחריות מלווה באמונה שיש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה עולה על הפרק, הקלפים מבטיחים שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה. בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא. לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות. כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך. שבוע טוב יקרים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח. 

 

דגים:

מכירה, השכרה או קנייה של נכס. התעסקות עם כסף הלוואה הפקדה, גלגול של מזומנים. מציאת עבודה והתחברות לאפיק השקעה נכון. השבוע ניצבת בפתח הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל דגים – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה, משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: הקשר בו אתם מצויים מושתת בעיקר על יצר ויצריות וזה בסדר אבל מומלץ להכניס לקשר שלכם גם מוטיבים רוחניים ורגשיים שקשורים יותר במגע ולא רק במין. מגע הוא הדרך הבסיסית ביותר של יצורים אנושיים לתקשר זה עם זה. לתת יד לבן הזוג, להניח יד על כתפו, ללטף, לחבק אותו, כל אלה יוצרים אצל בן הזוג תחושת נחשק ולא תחושת נצרך  ועוזרים לבניית הקשר. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה שבוע מבורך, ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

 

 - 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a417ce9e-740e-4bcd-b8bb-225d0a8bca7a','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33875,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה