"המשטרה מטייחת רצח בני בגיבוי בן גביר שמחפש להבעיר את השטח"



בשעה זו הפגנות במשכן לאומנויות בדרישה לקיום בחירות ושחרור החטופים

פינת זכרון לחטופים- חללים שהוצאו מהשבי. הפגנת בחירות עכשיו! מחאת הדרום, באר שבע 18.5.24. קרדיט תניא ציון וולדקס

בשעה זו מוחים מפגינים רבים בדרישה לקיום בחירות עכשיו ולשחרור החטופים. המחאה החלה עוד משעות הערב המוקדמות, כאשר החל מהשעה 19:30 החלו מפגינים בצעדה ממרכז המורים אל פארק הסופרים ומשם אל המשכן לאומנויות. הצעדה שעברה דרך שכונות שונות בב"ש נועדה לעורר את השטח ולקרוא לציבור המקומי להצטרף אל המחאה. 

בעצרת המרכזית שהחלה בשעה 20:30, נואמים ח"כ אפרת רייטן- ח"כ מטעם מפלגת העבודה, מירב סבירסקי- אחות של איתי סבירסקי שנחטף מבארי ונרצח בשבי החמאס, ג׳מיל דנפירי-פעיל חברתי תושב דימונה ועמוס מלכא- פעיל במטה המאבק, אלוף במיל' וראש אמ"ן לשעבר. 

ביום שני הקרוב צפויים להתקיים אקטים של מחאה בדרום וברחבי הארץ: 'מחזירים את המנדט לעם׳, אותם מובילה שקמה ברקסלר. במסגרת פעולות המחאה, צפויים נהגים רבים ברחבי הארץ לנסוע במהירות המינימלית המותרת בחוק בצורה שתביא להאטת התנועה, כאשר המסר העיקירי של המחאה בשני: "אם המדינה לא תזוז בסוגיית שחרור החטופים, הדרום לא יזוז!".

הפגנת בחירות עכשיו! מחאת הדרום, באר שבע 18.5.24. קרדיט תניא ציון וולדקס

ג׳מיל דנפירי- תושב דימונה, פעיל חברתי למען שותפות יהודית ערבית, אבא של ג'ומעה שנורה למוות על ידי כיתת התכוננות ברתמים. קרדיט תניא ציון וולדקס

ג׳מיל דנפירי-פעיל חברתי תושב דימונה:

"יש לנו בישראל ממשלה של עבריינים ושקרנים. ממשלה שאיבדה כל מוסר ואנושיות. הממשלה הזאת רעה לכולם, יהודים וערבים. היא משחקת בחיי חיילים ומסכנת בכוונה את חיי החטופות והחטופים בעזה - מסיבות אישיות ופוליטיות.את הממשלה הזאת חייבים להעיף הכי מהר שאפשר!".

"המחשבה על החטופות והחטופים שוברת לב. אני מתפלל שיחזרו משם מיד. חמאס איים כבר שאם לא תהיה עסקה הם ייצאו בארונות. אין להם זמן. אבל ראש הממשלה הנאשם, חובב העבריינים, שהמשטרה תיארה כראש ארגון פשע - לא חושב על החטופות והחטופים. הוא חושב רק על הכיסא שלו כמו הדיקטטורים הגרועים ביותר! הוא זה שדאג שיממנו את חמאס. בשביל האינטרס האישי שלו הוא מכר את המדינה למיעוט הכי קיצוני וגזעני בעם היהודי".

"בכל יום הם הורסים עוד קצת את המדינה וכלום לא מתפקד. יוקר המחיה כאן גבוה ב-38 אחוז מהמדינות המפותחות. אנשים קורסים פיזית ונפשית תחת החובות וקשיי ההישרדות. הם הורסים את החקלאות בשביל טייקונים שמייבאים מחו"ל. הם הורסים את הרווחה, את החינוך. הם מתעללים בבעלי העסקים הקטנים. הם הורסים את מערכת המשפט ואת שלטון החוק. הם רוצים דיקטטורה! הם הופכים את ישראל למדינה שנואה ומבודדת. היום אנשים פוחדים לצאת לחו"ל עם דרכון ישראלי. למה שנרגיש ככה? כל הישראלים, יהודים וערבים, צריכים לצאת לרחובות, עד שתיחתם עסקה להחזרת החטופים ועד שייקבע תאריך לבחירות!".

"למרות הכול, עדיין יש לנו מדינה טובה. יש לנו טכנולוגיה טובה, מזג אוויר טוב, אוכל נהדר. יש על האדמה הזאת היסטוריה עשירה. אם נלמד לחיות בשלום ובהגינות, התיירות תשגשג ברמות שלא הכרנו. יותר מהכול יש לנו פה אנשים מעולים. את הגיוון האנושי של ישראל צריך לנצל לטוב במקום לסכסוכים ומלחמות".

הפגנת בחירות עכשיו! מחאת הדרום, באר שבע 18.5.24, קרדיט תניא ציון וולדקס

"אני נשוי בשנית וחי בדימונה כבר 15 שנה. רוב החברים שלי יהודים. חלק מהחברים הכי קרובים שלי הם דתיים. תומכי ש"ס, מרצ, מצביעי ליכוד -- ואפילו בוחרי בן גביר. בחיי היומיום הפוליטיקה לא מעניינת אותנו. אנחנו נפגשים ומבלים יחד כבני אדם. אשתי ואני מכינים כבר כמה שנים כל יום שישי מאות מנות לקשישים בודדים בעיר. במלחמה הכנו אלפי מנות ליחידות צבאיות שהיו באזור. אותנו ואת החברים שלנו בדימונה לא מעניינים מוצא או דת! הדבר החשוב היחיד הוא לכבד ולאהוב אנשים טובים. אבל הפוליטיקאים, במקום להנחיל לציבור אנושיות ואחווה, שוטפים את המוח בשנאה, גזענות ופילוג. הכול בשביל לקושש מנדטים. לצערי התקשורת לא מפריעה להם, אם להיות עדין".

"לפני שלושה חודשים איבדתי את בני ג'ומעה, בן ה-18. הוא נורה שלוש פעמים בעורפו ביישוב רתמים. חודש לפני כן הוא התחיל לעבוד כחשמלאי, ובכל רגע פנוי היה עסוק בהכנות לקראת גיוסו לצה"ל. החלום שלו היה להתגייס לגולני. גם אני שירתתי בצה"ל כלוחם. ג'ומעה היה הילד המצחיק של המשפחה. תמיד דאג לאחיו ואחיותיו. זה שכשקשה תמיד ידע לומר את המילה הטובה שעוזרת להתעודד. הוא וחבריו עברו את הגדר לרתמים. כשהם בשדה חקלאי, מאות מטרים מבתי היישוב - חיכתה להם כיתת הכוננות. לפי העדויות והדו"ח הפתולוגי - אחד מהם ירה בג'ומעה שלוש פעמים בעורף כשהיה אזוק ועל הקרקע. זאת תוצאת ההסתה ההרסנית של הפוליטיקאים!".

"וכאילו לא די בכך - מיד החלה המשטרה במאמצים אדירים לטייח את המקרה, תוך שהיא משקרת לתקשורת. השר העבריין בן גביר גיבה מיד את הרוצח של הבן שלי - עוד לפני שהייתה חקירה! העבריין הזה הוא איש צמא דם, מגדולי המסיתים. הוא מחפש להבעיר את השטח, כדי להגשים את החלום שלו ושל סמוטריץ' להקים מדינה דתית קיצונית".

"השניים האלה לא מחשיבים אותנו כאזרחים. הם ממתגים אותנו כאויבים - כדי להצדיק את מה שהממשלה שלהם עושה - את ההריסות, את האכיפה הבררנית, את הקנסות הכבדים, את היחס המשפיל - ואת הפגיעות האלימות באזרחים בדואים. אבל אנחנו לא אויבים! אנחנו לא שונאים אף אחד. ובינתיים, לא אני ולא הבן שלי הורשענו בטרור. מי שהורשע בטרור זה בן גביר! מי שנתפס בדרך לפיגוע זה סמוטריץ'!".

"מאז הרצח של ג'ומעה אני מנהל מאבק לצדק וניתקל בהתנכלויות. שלטים נתלשים, אמא של ג'ומעה נעצרה, בני משפחתי ספגו פתאום פשיטה אלימה של 25 שוטרים מול הילדים - על כלום. והמוציא להורג של ג'ומעה עדיין מסתובב חופשי! לקח למשטרה יותר מחודשיים רק להזמין אותו לחקירה. שלושה וחצי חודשים אחרי הרצח, הפרקליטות עדיין מחכה לדו"ח הפתולוגי החד-משמעי. הטיוח זועק לשמיים! הרי גם ביהדות צריך לעשות קודם כל צדק. ואם בישראל אין צדק ואין שוויון בפני החוק - איפה בדיוק היהדות של המדינה? אנחנו, האזרחים הבדואים, רוצים לחיות ביחד. בשיתוף פעולה. באחווה. בהבנה הדדית. נמשיך להיאבק יחד עד השינוי!".

"מרב סבירסקי- נלחמת שלא יפקירו את אחיה בעזה הפגנת בחירות עכשיו! מחאת הדרום, באר שבע 18.5.24 (תניא ציון וולדקס): "לחטופים אין 3 שבועות לגיבוש תוכנית אסטרטגית!

"עמוס מלכה- אלוף במיל' וראש אמ"ן לשעבר. פעיל במטה המאבק  הפגנת בחירות עכשיו! מחאת הדרום, באר שבע 18.5.24. קרדיט תניא ציון וולדקס: "עם של גיבורים לא יכול להסכים לממשלה של פחדנים!  צאו מהכורסה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('c3c1231a-acec-415f-9549-ca9d15e629f9','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,32654,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה