מיוחד ליום האישה: הכירו את נסיכת הדיגיטל של באר שבע

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('c5ff4fc6-b9de-445e-bb5c-c7a976a5eb4b','/dyncontent/2024/5/1/b7c969b2-484f-4331-bd04-bd9ead8fafb4.gif',17822,'סמי 0524 אייטם',525,78,true,52786,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('c5ff4fc6-b9de-445e-bb5c-c7a976a5eb4b','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,true,52786,'Image','');},7]]);})

ירין אבוטבול, בת 23 בלבד, וכבר אמונה על ניהול הדיגיטל וההסברה בעיריית באר שבע. עד כה היא הספיקה לכהן כיושבת ראש מועצת הנוער העירונית, והיא רק בתחילת הדרך - "התחום בו אני עוסקת כיום הוא ניו מדיה הסברה ופרסום. התחום הוא בעצם תשוקה אדירה שלי", אומרת העלמה שרוצה ללמוד משפטים

ירין אבוטבול. קרדיט - דיאגו מיטלברג

ספרי לנו קצת על הזיקה שלך לבאר שבע. 

"כבר בגיל צעיר גיליתי עניין בכל הקשור לעשייה המקומית. מי שגר פה לא יכול שלא להתאהב בבאר שבע. יש לה קסם שאין באף עיר אחרת והון אנושי מיוחד. נולדתי וגדלתי פה. את דרכי התחלתי כמדריכת אק״ים בעלי מוגבלויות במכבי הצעיר. לאחר מכן נבחרתי לכהן כיושבת ראש מועצת הנוער העירונית לאחר שסיימתי תפקידי כדוברת המועצה, כמחליפתו של היו"ר היוצא – זיו ברבי. יחד, הובלנו מהלכים חשובים; קידמנו תרבות נגישה בכל המובנים עבור כלל בני הנוער, נלחמנו על זכויותיהם החינוכיות של בני ובנות הנוער, הובלנו רפורמות ועסקנו בעשייה מדהימה. אלו היו שנים מעצבות, בהן הבנתי כמה עשייה ציבורית היא ממכרת ברמה האישית, ממלאת והכי חשוב, היא יכולה לייצר טוב, להוביל שינויים חיוביים, להשפיע ולשפר פני המציאות של הנוער והצעירים בבאר שבע".

 

מה הביא אותך לבחירה המקצועית שלך? 

"התחום בו אני עוסקת כיום הוא ניו מדיה הסברה ופרסום. התחום הוא בעצם תשוקה אדירה שלי, רבים שעוסקים בזה יבינו אותי, אני אוהבת מגיל צעיר מאוד לכתוב, לקרוא, לחשוב על רעיונות כיצד להעביר מסרים כאלו ואחרים בצורה יצירתית תוך הטמעת הסגנון האישי שלי. לקום בכל בוקר ולהסביר לתושבות והתושבים על העשייה הכל כך גדולה ותנופת הפיתוח האדירה של באר שבע זו זכות אדירה. קורים בעיר דברים מדהימים בכל יום, החל מהפיתוח, הקהילות, המגזרים השונים והשינויים האדירים שמתרחשים יום יום. השילוב בין הדבר שאני הכי אוהבת לעשות לבין העשייה העירונית הענפה הוא מנצח".

מה בעצם את עושה עבור הציבור עליו את אמונה?

"תושבות ותושבי העיר הם הכל. במסגרת תפקידי אני אמונה על העברת כלל המידע העירוני עבורם. כל מה שקורה בעיר בזמן אמת. יצירת הסברה, מיתוג, אירועים, פרויקטים, עדכונים שוטפים על הנעשה בעיר, מה חדש ומה עתיד להיות כאן, באמצעות כלים דיגיטליים ורשתות חברתיות".

מה הדבר הכי משמעותי מבחינתך שביצעת עד היום?

"אחד מהדברים המשמעותיים שביצעתי עד היום היה הסברה לציבור בזמן משבר הקורונה. זה היה משהו שאף אחד לא עשה עדיין, הייתי צריכה לבנות הכל מאפס ובעיקר להמציא את עצמנו מחדש, עם מעט מאוד מידע ובעיקר חוסר וודאות לצד רצון הציבור לקבל מידע והנחיות בכל רגע נתון. עמדנו במשימה הזאת בצורה מדויקת, בנינו מערך הסברתי שלם. בכל יום הנחיה חדשה והתפתחות אחרת. עם המון חשיבה הצלחנו להגיע לכל קהלי היעד בעיר, לספק מידע, הנחיות וסיוע. בכל יום הייתי מקבלת הודעה או שיחה מרשות אחרת שמבקשת לדעת איך הצלחנו ומה היו דרכי הפעולה שלנו. דבר נוסף ומשמועתי מאוד עבורי, עליו שמתי דגש במהלך כל הזדמנות שהייתה לי הוא להביא את קולם של אנשים עם צרכים מיוחדים לקדמת הבמה ושילובן בהסברה העירונית".

מה אנשים עדיין לא יודעים עלייך ולדעתך כדאי לגלות?

"אנשים לא יודעים עלי שיש בי צד רוחני מאוד מפותח. עולם הנומרולוגיה (תורת המספרים) הוא חלק בלתי נפרד ממני. נומרולגיה היא בעצם תורה שלמה שמבוססת על מספרים - תאריך הלידה בו האדם נולד. הנומרולוגיה מספרת את הסיפור של האדם, הייעוד שלנו, מה נכון ומדויק לנו. למדתי ולומדת על העולם המדהים הזה".

מה המסר שלך לנשים השואפות להגיע למעמד מקצועי כמו שלך?

"קודם כל, תאמינו בעצמכן. כל אחת יכולה להגיע לאן שרק תרצה אם תאמין בעצמה וביכולות שלה. בעבודה קשה, אמונה עצמית, דבקות במטרה וכוח רצון השמיים הם הגבול! אני מאמינה בכל אחת".

נשמח להתייחסותך לגבי עידן ה-ME TOO.

"אני כופרת ברעיון שצריך לתת למין, מגדר או מוצא להגדיר את תקרת הזכוכית שלך. בעיניי, איפה שיש נשים יש הצלחה. הנשים הן עצמאיות, חכמות, פורצות דרך ומובילות. במיוחד בבאר שבע, אני זוכה לעבוד מידי יום עם נשים אדירות ומעוררות השראה, כל אחת בתחומה".

מאיזו אישה את שואבת השראה?

"אחת הנשים מעוררות ההשראה בעיניי היא רות ביידר גינסבורג, שהפכה לשופטת בית המשפט העליון של ארה״ב, בזכות עבודה קשה, היא הולידה שני ילדים, והצליחה תוך כדי להרצות באוניברסיטת הרווארד, צלחה את מחלת הסרטן והצליחה תוך כדי לשנות את פני המשפט והמציאות החברתית בארה״ב. אני מאמינה בעבודה קשה, בעשייה, אין לנו זמן או מקום לשבת רגל על רגל, אם נחכה שום דבר לא יגיע, צריך להביא את זה בעצמנו".

מה את אוהבת לעשות בזמנך הפנוי?

"בזמני הפנוי אני אוהבת לקרוא, לטייל בארץ ובחו"ל, לבלות עם המשפחה ובעיקר עם בן הזוג, החבר הכי טוב שלי ואיש הסוד שלי - לירון. יחד אנחנו אוהבים ללכת למשחקים של הפועל באר שבע ולטייל. ברמה האישית, אני מאוד אוהבת את מה שאני עושה כיום, אני עובדת מסביב לשעון, עושה הכל מהלב ועם אהבה גדולה ובעיקר נהנית מכל רגע. החברים והמשפחה כבר התרגלו, אבל כל אחד ו״החיידק״ שלו, אז לגמרי להמשיך את מה שאני עושה כיום, להתחיל לימודי משפטים ובעתיד לעסוק גם בתחום מרתק זה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e8afd80d-d88d-4709-a364-43047ced5647','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,52788,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה